Antichristhan kuulostaa kovinkin tervehenkiselle elokuvalle. Voisi olla kuvauksen perusteella jopa nappiosuma ensitreffeille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...mutta mä haluaisin vain menettää yöuneni ja vaeltaa aamuyöstä yksin pimeydessä katsellen sänkyäni hyvin korkealta. Ei sillä etten tekisi sitä nytkin, mutta haluaisin sen buustattuna.
^ Leffahan selkeästi sitten onnistui tehtävässään![]()
No niin teki.
Tästä ahdistus jutusta haluan vielä tarkentaa, että normaalisti pidän jos joku leffa aiheuttaa ahdistusta. Oikein toivon, että kauhuleffat saisi minut pelkäämään ja menettämään yöunet. Antichrist vaan teki pelkoahdistuksen lisäksi ihan erilaisen ahdistusolotilan mitä muut kauhut. Sellaisen häriintyneen, totaalisen WTF ja masentavan "pimeän talvipäivän" fiiliksen. Vaikee selostaa, mutta jokatapauksessa en pitänyt tippakaan eilisestä olotilasta, joka kyllä on vieläkin päällä, mutta ei niin pahana. Ei voi tosiaan antaa muuta kuin pökäleen arvosanaksi, kun aiheutti niin paskan mielen minulle.
Jotenkin paradoksaalista antaa elokuvalle pökälettä, jos se onnistuu silri vaikuttamaan tunteisiin noin vahvasti.

Insidious :3:
Perhe kenen talossa alkaa kummittelee ja tapahtuu outoja asioita. Varsin viihdyttävä ja piti jännityksessä loppuun asti. Vie Paranormal Aktiviteettejä 100-0. Kuitenkin siinä norsukohtauksessa missä mummo pistää maskin päähän mennään hieman yli hilseen. Miinusta myös Inception copypastesta.
Sama. Taisin kirjoittaaki siitä tänne, varmaan ainakin :4: annoin sille. Erittäin viihdyttävä pätkä ja pääosan esittäjä hyvä.^ Itse tykkäsin kovasti ja pidin todella viihdyttävänä. Idea oli hyvä ja toteutus samoin täysin mukiin menevä. Voi olla että olit ite napsinut jotain huonoja snackseja kun et tykännyt. =)