Team M&M Gymlog

Jos asustelisit täällä pääkaupunkiseudulla niin olisin voinut ehdottaa pientä perehdytysjaksoa Mayorsilla. Neljäkin treenikertaa minun kanssa antaa hyvät eväät kaikkeen treenaamisessa, niin tekniikoiden kuin liikkeiden osalta. Mutta tuo Oulu on vähän kaukana! :)

Ei muuta kuin tsemppiä vaan ja rohkeasti treenaamaan! Tuo tie on juuri se oikea tie! :)

Edit. Jos olet tulossa Expoon, tule moikkaamaan mua Fitnesstukun osastolle! :)

Harmi tosiaan, että asustelen täällä Oulussa, sillä olen huomannut, että kaikki kiva tapahtuu etelässä. Ajattelinkin, että panostan nyt tekniikkoihin ja lämmittelyihin, sillä olen saanut tarpeeksi vammojen ja loukkaantumisten aiheuttamista treenitauoista.

En valitettavasti pääse Expoon, sillä persaukisella opiskelijalla ei ole pahemmin varaa ylimääräiseen :(.

Harmi tosiaan, että asustelen täällä Oulussa, sillä olen huomannut, että kaikki kiva tapahtuu etelässä. Ajattelinkin, että panostan nyt tekniikkoihin ja lämmittelyihin, sillä olen saanut tarpeeksi vammojen ja loukkaantumisten aiheuttamista treenitauoista.

En valitettavasti pääse Expoon, sillä persaukisella opiskelijalla ei ole pahemmin varaa ylimääräiseen :(.
Ei muuta ku äiteeltä rahaa lainaan ja hotellia varaamaan. Kyllä sun on pakko sinne mennä ja sit on vielä jatkotkin Tiikerissä. ;) Mikä olisikaan parempi motivaattori, kuin katsoa humalaisia bodareita? :D Heh hee ;) No ei sellaisia olekaan. Lihakset kun on isot, niin ei tule millään humalatilaa. :)

Nyt on calzone uunissa :) Muuten samalla kaavalla mennään, mut pohjan pyöräytin ite ku ei löytyny mistään noita pizza kittejä. Kieltämättä hemmetin härskin näkönen kokonaisuus, ku täytettä tuliki vähä liikaa pohjaan nähden :P

Nyt on calzone uunissa :) Muuten samalla kaavalla mennään, mut pohjan pyöräytin ite ku ei löytyny mistään noita pizza kittejä. Kieltämättä hemmetin härskin näkönen kokonaisuus, ku täytettä tuliki vähä liikaa pohjaan nähden :P
Onko kuin iso säkkipilli ilman pillejä? ;)

Kiitokset leveä push down vinkistä, tänään meni kokeiluun ja jää ohjelmaan. :worship:

Jahas joku on vinkannut food corner linkin riemurasiaanki! :D http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=48986

No mutta sieltä saa taas hyvää näkökulmaa eri perspektiivistä...tosin taitaa olla ainakin puolet jonne perspektiiviä :D
Voin kuvitella mitä paskaa niissä kommenteissa on. Jengi varmaan vetänyt niin herneet nokkaan kun katsovat ns. ulkopuolisena. 24 kommenttia näyttäis olevan, enkä nää niitä, joten heitän tietona, että 20 on negaa ja 4 lopetti katsomisen ekan 10sec aikana.

Voin kuvitella mitä paskaa niissä kommenteissa on. Jengi varmaan vetänyt niin herneet nokkaan kun katsovat ns. ulkopuolisena. 24 kommenttia näyttäis olevan, enkä nää niitä, joten heitän tietona, että 20 on negaa ja 4 lopetti katsomisen ekan 10sec aikana.

Laiska kun oon niin copy/paste sulle Mike niin ei tarvi reggailla tonne saitille :D

(x) 23.09.11 12:09 <äitiauta> Hyvää viiniä. Ei mul muuta.
(x) 23.09.11 01:06 <^^JoKeRi^^> Käsi pois housuista :Dd tätähän jaksaa kattookkin
(x) 22.09.11 21:07 <hirmunehirviö> Borsas, missasit paljon hyvää...
(x) 22.09.11 17:15 <Borsas> " mä rakastan applen tuotteita " lopetin videon katsomisen tähän.
(x) 22.09.11 15:26 <plilik> Vois olla pukeutumatta ku mikäki hinttari ja toi kalansilmä kuvaus tekee vitusti tyhmemmän näkösen vielä
(x) 22.09.11 12:01 <petete> Roinaaja
(x) 22.09.11 05:13 <Antero_699> Iha ok muute mut vitun apple
(x) 22.09.11 03:10 <Paippor> Tää oli hyvä
(x) 22.09.11 02:23 <amggotleir> Hirveetä skeidaa
(x) 22.09.11 01:02 <suc-of> Mitä te itkette? Kerrankin suhkot normaalilta vaikuttavia ihmisiä tubessa. Mukavaa vaihtelua kaikenmaailman sekopäihin ja hippiäisiin...
(x) 22.09.11 00:18 <ezet> Nyyssölä \o_
(x) 22.09.11 00:04 <Kanawokki> öö öö öööö ööööö
(x) 21.09.11 23:51 <SalcK> Näillä saa p... Mitä lie oli sanomassa :D
(x) 21.09.11 22:54 <esathekiller> Chiken makes you weak. Fool!
(x) 21.09.11 22:35 <surroundsound> Parasta tässä mitä oli että tossa ei kiroilla joka toinen sana.
(x) 21.09.11 22:32 <ARTTUPERKELE> Pienen miehen syndrooma
(x) 21.09.11 22:18 <Jappa> Laaban postaa ihmeessä jos löytyy parempaa:D
(x) 21.09.11 21:54 <leimari> Nyyssölä
(x) 21.09.11 21:52 <Hassakka> Ei näitä riemurasiaan pls
(x) 21.09.11 20:35 <saseboy> Täähä oli aivan mahtava!
(x) 21.09.11 20:31 <BelfZilla> Iha paskaa läppää nää heittää, mut hyviä noi mätöt, mitä tekee. Kandee kattoo myös eka osa.
(x) 21.09.11 20:22 <tunari> Paska puhelin
(x) 21.09.11 20:20 <Laaban> On youtube täynnä parempia kokkivideoita, miks tämä?
(x) 21.09.11 20:19 <Laaban> Miks tää on riemurasiassa?

Edit. Eihän noi nyt ihan pahalta näytä :D

Back
Ylös Bottom