Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*En usko.Voiko joku lisäravinne aiheuttaa/ kova treeni aiheuttaa peniksen "turtumista" ja jos voi niin mitähän asialle voisi tehdä...?
Takakyykyssä, täytyykö jalkaterät pitää suorassa, vai haittaako se että ne ovat vinossa?
Voiko joku lisäravinne aiheuttaa/ kova treeni aiheuttaa peniksen "turtumista" ja jos voi niin mitähän asialle voisi tehdä...?
Pikkasen ulospäin jalkaterät ja polvet taipuu luonnollisesti jalkaterien linjassa.
Niin olen tehnytkin. Tuli epävarmuus tänään salilla kun joku tuli huomauttamaan, että täytyisi pitää suorassa kun muuten menee polvet paskaksi.
Nousee yhtä varmasti kuin aurinko, tunto vaan ei ole mielestäni samaa luokkaa kuin aikaisemmin... Toki varmaan vaikuttaa kun tekee 50-60h duuniviikkoa + punttis päälle niin fyysisesti aika finaalissa?Meinaatko turtumisella tunnon heikkenemistä vai eikö pikkuveikka vain nouse samaan malliin kuin ennen? Rankka treenaus saattaa syödä haluja ja osa on myös ainakin tuon geraniumin sanonut tekevän samaa. Jos puhutaan ihan tunnon heikkenemisestä niin ainakin kovalla satulalla polkeminen pitempään saa paikat aika turraksi kun veri ei kunnolla kierrä ja sitä nyt kestää jonkin aikaa.
Laitoin toiseen ketjuun viestin.. (Saatanan flunssa)
Mitäs kun olin kuumeessa (37.2 eli ei juuri mitään) sunnuntaina ja lauantaista asti ollut pienessä flunssassa, nyt oikeestaan enää pientä limaisuutta kurkussa, yskän tynkää, niin mietin että koska tuonne salille uskaltautuisi.. hirveä hinku päästä taas painojen kimppuun :D mutta kokemuksesta tiedän että ei sinne kannata mennä jos yhtään tuntuu heikolta, tulee takapakkia.
Olen noin viikko sitten lukenut jostain ( en muista mistä , ei ole lähdettä ) , että jos käyttää vetoremmejä esim. maastavedossa/taljassa , ym , niin forkut ei saa niin paljon voimaa, mutta lihasta tulee forkkuihin yhtä paljon, kuin ilman remmejä. onko totta?
Ainakin minusta säären etupuolella oleva lihas, joka nostaa jalkapöytää, on minulla kasvanut. Mitään liikkeitä en sen kasvattamiseksi ole koskaan tehnyt. Kasvun siis on johduttava koko kehoon kohdistuvasta lihaskasvuvaikuttajasta.
Nuo säären/pohkeen lihakset ovat mukana mavessa ja kyykyssä.
useimmilla taitaa kasvaa ihan kävellessä.
se että vaikuttaako kävelytyyli tms. tuohon niin en tiedä.
mulla noiden koko tuplaantui ihan tehtaalla kävellessä. tiedä sitten.
Nuo säären/pohkeen lihakset ovat mukana mavessa ja kyykyssä.