Väärin, voit väittää mun puolesta ihan mitä haluat. Minä taas väitän, että olen yksi vanhimmista mitä pakkotoistossa yleensäkään kirjoittelee. En varmasti vanhin mutta maailmaa nähny luultavasti enemmän ku sinä.
Kirjoitusasusta ja juttujesi perusteella päättelin, että näppiksen takaa löytyy 90 -luvulla syntynyt herrasmies, joka asuu alle 100 000 asukkaan kaupungissa.
On tainnut olla huonot kokemukset maailmalla, kun olet tuommoiset kestomenkat tuonut tuliaisina Suomeen.
Mitä tulee tuohon "neekerit vie meidän työpaikat" -hullutukseen, niin olisi kiva löytää statseja esim. kuinka moni suomalainen suhteessa ulkomaalaisiin hakee vuodessa asemien siivoojiksi tai pääkaupunkiseudun bussikuskeiksi, ja kuinka moni näistä työllistyy. Yritin etsiä, mutta en löytänyt. Nykyään kun ulkomaalaisia- ja naisbussikuskeja näkee useammin liikenteessä, mikä toki on hienoa, sillä enää ei tarvitse juosta hiki perseessä pysäkillä seisovaan bussiin tietäen, että se mulkku kuitenkin lähtee ajamaan, vaikka näkee mun olevan muutaman metrin päässä. Myöskin perus käytöstapa bussikuskeilta, kuten matkustajan tervehtiminen on yleistynyt huomattavasti. Mikähän tähän on syynä..