Team M&M Gymlog

Noita PT:tä on nykyisin vaikka mitä tasoa. Nämä "sertifikaatit" ei kerro todellisuudessa mitään oikeasta osaamisesta. Niilllä vois mun puolesta pyyhkiä pyllyä. Olen kuullut niin karmeita tapauksia personal trainereista jotka eivät tiedä mitä opettavat. Liukuhihnahommaa ja asiakas on vain yksi tuhansien joukossa näissä saliketjuissa.

Näitä on kyllä nähty ihan riittämiin. Erilaisia pilates yms. kursseja vetävät pari ohjaajaa myös salin puolella pyörineet ja ihmisiä opastaneet. "Lue tuosta laitteesta nuo ohjeet, ei siinä muuta tarvitse tehdä." Alataljassakin hienot ohjeet "Vedät vain tämän kahvan vatsaa kohti näin" ja eiköhän liike tehty pelkästään käsillä kun painona joku 5kg... Ei sanaakaan mistään sarjojen pituudesta, painoista, venytyksestä/supistuksesta. Noiden rinnalla tälläset huumoria sisältävät videot missä kuitenkin kerrotaan ne tarpeelliset asiat on kyllä ihan puhdasta kultaa. :thumbs:

Yritetään vähän laitella sellaisia kaiken tasoisille treenareille tarkoitettua ohjeistusta. Jos tehtäisiin pelkästään kaikista ihmeellisimpiä erikoisuuksia, ei varmaankaan niistä olisi mitään iloa sitten vaikka juuri aloittelevalle treenarille. Vähän kaikille jotain. Tietty jos oot ihan pro ja treenannu ihmisiän salilla et varmaankaan kostu näistä videoista mitään uutta. Ehkä kertauksen vuoksi sitten? :)

Mulle on oikeastaan ihan sama mitä kuvaatte tai opetatte, katson silti koska aivan mahtavaa settiä. Mietin vaan et pari erikoisliikettä ois kiva lisä videoihin.

Rintatreenivideosta sen verran, että oli jälleen tosi hyvää settiä.
Penkkiä olen ilmeisesti pitemmän aikaa tehnyt aika olemattomalla kaarella (+ olkapäät vähän auki) ja täytyy ensi viikolla kokeilla näillä ohjeilla, josko sitä nostomatkaa saisi vielä himpunverran lyhennettyä ja pidettyä paketin paremmin kasassa. Jatkakaa poijaat samaan malliin. Näitä on ollut ilo katsella, eikä tämäkään ollut poikkeus.
Nyyssölä reenaa kyllä kovaa ku perkele!

Nää on kyl ihan parhaita. Saa nauraa ja ehkä vanhakin oppii vielä joitan uutta. Noita ruoka juttuja lisää pliis.

Nyyssiksen kanttaisi ruveta kommentaattoriksi tai juontajaksi, jätkä on kameran edessä kuin kotonaan. Tein muuten tuon teidän safkan, sen verran muutin että 3 juuston tillalla käytin Aurajuustokermaa, ja hyvvee tuli:kuola:

.

Loistavia videoita kyllä!:) Olisi myös kiva nähdä jalkatreenipätkä, ja jossain videossa myös mave. Ja että paljonko venyttelyä ja milloin:):rock:

Ja niitä kokkausvideoita lisää myös! Viimeksi tein kokeilusatsin Nyyssiksen bodypataa puolella annoksella ja jäi harmittaan niin prkeleesti..

Nyt sitten odottaa 1,6kg jauhelihaa jääkaapissa.. ;)

Katselin nyt vasta ensimmäisen Gymlogin, muut katsonut kyllä. Ekan pohjalta onkin Nyyssikselle kysymys, eli mitä mieltä olet siitä miten kahdes lihasryhmän liikkeet tulisi järjestää reenissä? Tarkoitan siis kun teit ainakin videon perusteella hauisliikkeet ensin, sitten ojentajan. Itse olen tehnyt niin kauan kuin muistan liikkeet ristiin, eli esim. hauis -> ojentaja -> hauis -> jne... ei siinä ainakaan mun mielestä lämpö tipu, ja ehkä on hitusen enemmän poweria seuraavaan saman lihaksen/lihasryhmän liikkeeseen. Peräkkäisissä lihas rikkoutuu enemmän, vai onko vain oma tottumus?

Katselin nyt vasta ensimmäisen Gymlogin, muut katsonut kyllä. Ekan pohjalta onkin Nyyssikselle kysymys, eli mitä mieltä olet siitä miten kahdes lihasryhmän liikkeet tulisi järjestää reenissä? Tarkoitan siis kun teit ainakin videon perusteella hauisliikkeet ensin, sitten ojentajan. Itse olen tehnyt niin kauan kuin muistan liikkeet ristiin, eli esim. hauis -> ojentaja -> hauis -> jne... ei siinä ainakaan mun mielestä lämpö tipu, ja ehkä on hitusen enemmän poweria seuraavaan saman lihaksen/lihasryhmän liikkeeseen. Peräkkäisissä lihas rikkoutuu enemmän, vai onko vain oma tottumus?

En ole nyyssis mutta jos liikkeet tehdään peräjälkeen intensiteetti kasvaa -> suurempi rasitus. Itsekin tein ennen aina vuorotellen eri lihakset jotta väliin sais hieman lepoa mutta jostain katsoin sitten isojen miesten treenejä ja melkeen jokainen tekee saman lihasryhmän liikkeet peräjälkeen.

No sen voi tehdä molemmilla tavoilla.. Joskus teen superina habat ja ojentajat. Itse saan tuhottua parhaiten kädet, kun teen habat ensin ja sit oikkarit, tai toisin päin.

Ite kans reenaan habat ensin ja sitte oikkarit perään, kun on jo kunnolla lämpöä päälllä ja jaksaa tehdä raskaita punnerruksia, kapeapenkki, dippi, lattiapenkki yms.

Aiva mahtavaa settii Kaikki videot,suuresti apua ollu varsinki tekniiikan kannalta! Pistäkää uuutta mahdollisimman pian ! odotan innolla ! (;

Olipas mahtavia pätkiä, nyt vasta löysin nämä! 1,5 tuntia meni että helähti, kun ensin katsoi videot ja sitten luki ketjun läpi. Siitä vielä suuret propsit, että Mike ja Mika vastailee aktiivisesti kysymyksiin ja mieltä askarruttaviin asioihin. Seuraavaa videota innolla odottaen!

Back
Ylös Bottom