Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyypillinen maanantaiaamuinen matka töihin: eläkeläinen haistatti mulle perkeleet ja minä paskat takaisin. Olenpas paha ihminen.
Heti aamulla myöhästyin 25min jonkun Länsiväylällä sattuneen kolarin takia, kun yksi kaista oli pois käytöstä yhden liittymän kohdalla ja tunnetusti kaikki espoolaiset haluaa ajaa autolla töihin.
Samassa ruuhkassa tuli puristettua rattia rystyset valkoisena ja savu korvista nousten, ilmeisesti kolmen auton tälli jossain Matinkylän kohdalla.
Ja kyllä, minä ajan autolla töihin kuten muutkin espoolaiset, vieläpä Helsingin keskustaan. Voisin kulkea aika paljon julkisillakin, mutta kun ainakin päivänä tai parina viikossa on duunin jälkeen suuntaamassa muualle kuin kotiin ja/tai pitää saada treenikamat kulkemaan mukana, jolloin julkisilla säätäminen olisi syvältä, niin niiden loppujen päivien kulkeminen julkisilla maksaisi matkaa kohti enemmän kuin autoilu, minimikalkyylillä laskettuna kun se auto joka tapauksessa on olemassa ja juoksevat kulut kulkevat riippumatta siitä paljonko ajaa. Fiksusti on julkinen liikenne hinnoiteltu...
Loooomaaaa! whupii, aion treenata ja kattoa leffoi 1,5vkon ajan like never before. Nam!
laidasta laitaan ^_^<3Minkäs genren leffoja?
laidasta laitaan ^_^<3