Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyypillinen maanantaiaamuinen matka töihin: eläkeläinen haistatti mulle perkeleet ja minä paskat takaisin. Olenpas paha ihminen.

Tyypillinen maanantaiaamuinen matka töihin: eläkeläinen haistatti mulle perkeleet ja minä paskat takaisin. Olenpas paha ihminen.

Kunnon raggari.

Vähän kyllä jäi omatunto kolkuttelemaan, vaikka pappa "aloittikin". Ei mulla oo yleensä tapana sanoa pahasti (edes takaisin), mutta kait se on tämä måndag?

Räkätauti vielä tähän taas lisäksi... eiköhän tämä jo alkaisi riittämään kuka näistä asioista sitten aina päättääkin :jahas:

Ensi viikolla alkaisi treenaaminen niin kyllä tämä kettu olisi nyt vaan saatava kuosiin,
ruoka on onneksi alkanut maistumaan joten otetaan menetyt kilot takaisin kohta niin että heilahtaa :D

Viime viikonloppu oli muuten ihan huippu! Mulla oli niin mukavaa ystävien seurassa.
Vähän ajeltiin/veneiltiin, taisteltiin, saunottiin, syötiin ja vietettiin iltaa -Parhautta :haart:

Hyvää päivää!
Taas yllättäen veetuttaa olla töissä. Heti aamulla myöhästyin 25min jonkun Länsiväylällä sattuneen kolarin takia, kun yksi kaista oli pois käytöstä yhden liittymän kohdalla ja tunnetusti kaikki espoolaiset haluaa ajaa autolla töihin.
Sitten sain haukut yhen firman assarilta, kun ei ollut mitään lappua täällä luukulla, vaikka ketään ei ollut paikalla (joo, kävin laittamassa lapun tänne, että myöhästyn...) ja seuraavassa puhelussa yks krapulainen pubiruusu alko jotain nillittämään.
No ei se mitään, meitsi on rautaa!
Pohje on ihan sairaan kipee. Veti ihan jäätävän krampin siihen lauantaina, joka kesti jotain 15min ja nyt se on to-del-la kipeä! Mikähän siihen nyt auttais, toimiskohan linimentti?

Heti aamulla myöhästyin 25min jonkun Länsiväylällä sattuneen kolarin takia, kun yksi kaista oli pois käytöstä yhden liittymän kohdalla ja tunnetusti kaikki espoolaiset haluaa ajaa autolla töihin.

Samassa ruuhkassa tuli puristettua rattia rystyset valkoisena ja savu korvista nousten, ilmeisesti kolmen auton tälli jossain Matinkylän kohdalla.

Ja kyllä, minä ajan autolla töihin kuten muutkin espoolaiset, vieläpä Helsingin keskustaan. Voisin kulkea aika paljon julkisillakin, mutta kun ainakin päivänä tai parina viikossa on duunin jälkeen suuntaamassa muualle kuin kotiin ja/tai pitää saada treenikamat kulkemaan mukana, jolloin julkisilla säätäminen olisi syvältä, niin niiden loppujen päivien kulkeminen julkisilla maksaisi matkaa kohti enemmän kuin autoilu, minimikalkyylillä laskettuna kun se auto joka tapauksessa on olemassa ja juoksevat kulut kulkevat riippumatta siitä paljonko ajaa. Fiksusti on julkinen liikenne hinnoiteltu...

Samassa ruuhkassa tuli puristettua rattia rystyset valkoisena ja savu korvista nousten, ilmeisesti kolmen auton tälli jossain Matinkylän kohdalla.

Ja kyllä, minä ajan autolla töihin kuten muutkin espoolaiset, vieläpä Helsingin keskustaan. Voisin kulkea aika paljon julkisillakin, mutta kun ainakin päivänä tai parina viikossa on duunin jälkeen suuntaamassa muualle kuin kotiin ja/tai pitää saada treenikamat kulkemaan mukana, jolloin julkisilla säätäminen olisi syvältä, niin niiden loppujen päivien kulkeminen julkisilla maksaisi matkaa kohti enemmän kuin autoilu, minimikalkyylillä laskettuna kun se auto joka tapauksessa on olemassa ja juoksevat kulut kulkevat riippumatta siitä paljonko ajaa. Fiksusti on julkinen liikenne hinnoiteltu...

Joo, ei ollu enää huumoria siinä vaiheessa :D Suomenojan ja Matinkylän välissä jep.
Kunhan kiukuttelen, espoolaisuus on jo sellanen vitsi itsessään, että siitä voi aina keksiä tommosta ;) No on mulla yks espoolainen kaveri, joka myöns, että 7 hengen porukalla menivät uimaan kuudella autolla. Et ei tää ihan tuulesta temmattu juttu oo!
Julkiset on kyllä liian kalliita.

Hups, ei mennäkään tänään kouluun. Pientä sekaannusta aikataulussa. Huomenna sitten. Tänään voisi käydä vaikka salilla ensimmäistä kertaa kolmeen(!) viikkoon.

Mietin kauan että onkohan isokin tekijä sellainen kauhea mörkö jota näkee monta kertaa viikossa, kun on kerta komeat kukkakaalitkin. Satuin selaamaan netissä Fight Sportin digiversiota, ja siinä oli Fastin mainos jossa Anton Kuivanen... vieressä olikin tämä vääntökaappi, eli Janne Pietiläinen. Mystery solved.

JEEES. Paskapaperit sain täytettyä ja vietyä. Huva huva. Nyt voi taas keskittyä olennaiseen.

Hauska muki Verkkokaupassa:

104317_01-500x412.webp

Back
Ylös Bottom