Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ysikymppiä oli kyllä, niiiiin parasta aikaa. Voi sitä viattomuuden ja viinan aikaa. Parhaat bileet ja murhetta mistään. DJ Bobo, Haddaway, Pandora, 2 Unlimited, Ace of Base, Snap, Mr. President jne jne :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yääääää!!

Left go right go leeeeeft!

Ysikymppiä oli kyllä, niiiiin parasta aikaa. Voi sitä viattomuuden ja viinan aikaa. Parhaat bileet ja murhetta mistään. DJ Bobo, Haddaway, Pandora, 2 Unlimited, Ace of Base, Snap, Mr. President jne jne :D
Ei juma. Tuli ihan valokuvan kirkkaasti mieleen miten pörrättiin likkojen kaa liftillä naapuripitäjässä Levikset jalassa iskemässä poikia :)

Varmaan aikansa tunnetuimpia stykejä. Mä voisin kuunnella näitä jopa vuosia putkee, enkä varmaan kyllästys :D

Ötyä...

Kapteeni Amerikat ja Apinoiden planeetat katsottu...Piti lähteä tänne yöketjuun piipahtamaan...Oiskohan täällä sitä kissanaista ja muita kuomia...?:)

I'm driving around, in my car.. I'm driving too fast I'm driving too far!

Olenhan minä täällä... Tosin sitä tiiä missä vaiheessa otan taas ja katoan hetkeksi ja tarkistan huomaako kukaan että olen hävinnyt :D

Olenhan minä täällä... Tosin sitä tiiä missä vaiheessa otan taas ja katoan hetkeksi ja tarkistan huomaako kukaan että olen hävinnyt :D

No mä ainaskin huomaisin...Toivottavasti et katoa...:(

Pakko kait tässä on lähtee pötköttää, niin jaksaa aamulla lähtee ruoskii taas itteä salille.

Sokka luovuttaa ni mun täytyy pitää ysäribileitä pystyssä!

No jos tulee tarpeeks hyvä syy niin en nää syytä viettää aikaa virtuaalisessa maailmassa :)

No haluatko, että kosin sinua? Ei tarvitse sitten täällä möllöttää...

Back
Ylös Bottom