Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua kyllä rupes nyt houkuttelemaan ajatus kylmästä olueta... Hmm, voisinkohan mä ihan yhden vain ottaa sillä verukkeella että olen tehnyt niin hurjan työputken :D

Kyllä voit :) Minä keitin vettä ja nautin nyt kupposen kuumaa mehua. Sitten ei saakaan kuin juoda aamulla kaksi lasia vettä ennen labraa. Jos menis pyörällä, niin eikös sen voisi laskea aamuaerobiseksi? :D

Yhden oluen ottaminen on ihan eri asia kuin kännit. Täysin sallittua. :)
Siunaus annettu, olut avattu :)

Vois tehdä sullekkin välillä hyvää nauttia, kosteaa, helmeilevää, suuhun tulevaa Everstiä :D
Everstin lasti on kyllä ehkä yksi miellyttävimmistä makunautinnoista ;)

Kyllä voit :) Minä keitin vettä ja nautin nyt kupposen kuumaa mehua. Sitten ei saakaan kuin juoda aamulla kaksi lasia vettä ennen labraa. Jos menis pyörällä, niin eikös sen voisi laskea aamuaerobiseksi? :D
No kyllä sen sieltä matkasta voi laskea :)

Pitäisköhän johtajan nyt ottaa pari päivää offia töistä ja ajella Jyväskylään? Ei se nyt niin kaukana ole ja sullahan on nopea auto :D Kauheaa kutemista yöstä toiseen täällä!

Voi ku herkkistä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nonnih, Kaira lähtee unille. Täytyy aamulla heräillä aikanaan lähtemään sinne työterveyteen, mokomien verenimijöiden armoille :D Onneksi sen jälkeen saa sitten syödä. Hyvää yötä, muru-mussukat ja mörököllit! :)

Pitäisköhän johtajan nyt ottaa pari päivää offia töistä ja ajella Jyväskylään? Ei se nyt niin kaukana ole ja sullahan on nopea auto :D Kauheaa kutemista yöstä toiseen täällä!
No minä kyllä puhuin hieronnasta :D Pari mehevää jumia tuolla selässä ja niska-hartia seudulla :)

No luulen että muut paikat vaatii jo lihanuijaa jos niitä rupee työstämään. Sen verran aikaa viimekerrasta :D

Liha nuijitaan mureaksi siinä samalla sitten. Se vaan tuommonen sisempien lihaskalvojen avaaminen saattaa pistää neidin huutamaan hoosiannaa ja seuraavana päivänä muistaa olleensa sedän käsittelyssä.

Nonnih, Kaira lähtee unille. Täytyy aamulla heräillä aikanaan lähtemään sinne työterveyteen, mokomien verenimijöiden armoille :D Onneksi sen jälkeen saa sitten syödä. Hyvää yötä, muru-mussukat ja mörököllit! :)
Öitä kairalle :)

Liha nuijitaan mureaksi siinä samalla sitten. Se vaan tuommonen sisempien lihaskalvojen avaaminen saattaa pistää neidin huutamaan hoosiannaa ja seuraavana päivänä muistaa olleensa sedän käsittelyssä.
No mutta sit on pitkän aikaa tyytyväinen :) Ei tarvi ihan heti uusintakäsittelyä ku pysyy pitkään tyytyväisenä :D

Edit. Ephe, vois olla aika paskanjäykkä olo jos yhtäkkiä joku pimpottaiskin ovikelloa tuumaten, että neiti tilasi hieronnan :D

Kyl se oli vaan hienoa juurikin ala-aste aikoina kun isi tuli hakee koululta todistuksen hausta Hondalla mut ja isosiskon ja siitä lähettiin aina tykkimäelle nauttii alkaneesta kesälomasta ja stereoista tuli Dj Boboo! Hondakin osas kuulemma ite reitin tykkimäelle niin isin ei tarvinu ajaa(ohjas jaloilla..) ja pikku-Ephe usko kaiken tietysti :lol2: Nyt saan sitten ite ajella samasella autolla :)

Kyl se oli vaan hienoa juurikin ala-aste aikoina kun isi tuli hakee koululta todistuksen hausta Hondalla mut ja isosiskon ja siitä lähettiin aina tykkimäelle nauttii alkaneesta kesälomasta ja stereoista tuli Dj Boboo! Hondakin osas kuulemma ite reitin tykkimäelle niin isin ei tarvinu ajaa(ohjas jaloilla..) ja pikku-Ephe usko kaiken tietysti :lol2: Nyt saan sitten ite ajella samasella autolla :)
Me kuunneltiin oman isäni kanssa aina Matti-Eskoa ja laulettiin täysiä rekkamiestä :D Muistot :haart:

Back
Ylös Bottom