Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten vain neiti sen haluaa? Kuorihan suolta, niin haluaa neiti makkaran suoleen vai miten? :D
Ettäkä mitäkä? :D No mä yleensä tykkään enemmän siitä luonnonkuoresta, jotenkin ne muoviset jättää niihin sellaisen oudon sivumaun ja ehkä vähän hajunkin.

Miten vain neiti sen haluaa? Kuorihan suolta, niin haluaa neiti makkaran suoleen vai miten? :D

Shanella on kyllä vittu kunnon kardaani!

Saattaa herättää hiukan peniskateutta....:pano:

4d4863ac-38b4-4370-bc9f-258d68671544.gif

Missä sä pervoja näät, Yö on ruuan ystävien aikaa ;)

Jepulis...

Tekisi niin mieli maistaa neidinkin tiramisua....Olen kuullut sitä kehuttavan...

Ötyä kaikille...Erityisesti naapurin maikille...Öhö Öhö

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jepulis...

Tekisi niin mieli maistaa neidinkin tiramisua....Olen kuullut sitä kehuttavan...
Sitä tulee tarjota maltillisesti, jotta sen suloinen makujen yhdistelmä ei käy liian arkiseksi. Kai sinä tiedät että sen nauttimiseen pitää sitten käyttää aikaa ja tehdä se kiduttavan hitaasti pala palalta säästellen ja viivytellen loppuunsaattamista niin että viimeisen palan jälkeen voi kokea täydellisen nautinnontunteen ja todeta että sitä oli juuri oikea määrä, ei liian vähän eikä niin paljon, etteikö jäisi odottamaan seuraavaa nautintokertaa.

Tarjolla hyvin voideltua piirakkaa ja jälkkäriksi tiramisua. Et kestä!

HK.n, aina niin maukasta lenkkiä unohtamatta....

Johtuuko se ihan vain tästä yöajasta että kaikki syötävä kuulostaa jokseenkin seksuaalisuuteen vihvahtavalta?

Son tuo nälkä ja panetus yhdistettynä. Siitä puhe mistä puute.

Heippa vaan kaikki yön ihanuudet....OLETTE KELPO KUOMIA !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Son tuo nälkä ja panetus yhdistettynä. Siitä puhe mistä puute.
No mä oon kyllä käynyt ihan kierroksilla taas. Toissapäivänä heräsin päikkäreiltä ihan hirveeseen panetukseen. Ihan kauhea tunne. Siinä hetken tuumailin, että luojan kiitos en ole mies, ettei sitä paineentunnetta tarvi silmin nähdä. Mutta se meni sitten ohi kun kävin suihkussa :)

Back
Ylös Bottom