Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No tommoista pätkää en muista kuvanneeni, ainoastaan ne posekuvat.
Ääni paljastaa... Voilá!! Newsmeistah'!

Edit. kuvasit vanhalla nokialla ja vielä kuva meni vinottain. Mutta käänsin sen nyt iMoviella oikeinpäin. En kyllä tajua, mistä se tupsahti esiin. Mulla saattaa olla vaikka mitä clippejä koneella.

Muistatko sen kerran kun tökit mittanauhalla nukkuvaa Nyyssistä korvaan? ***kele..! SiitäKIN on video... ...jossain.

Ääni paljastaa... Voilá!! Newsmeistah'!

Edit. kuvasit vanhalla nokialla ja vielä kuva meni vinottain. Mutta käänsin sen nyt iMoviella oikeinpäin. En kyllä tajua, mistä se tupsahti esiin. Mulla saattaa olla vaikka mitä clippejä koneella.

Muistatko sen kerran kun tökit mittanauhalla nukkuvaa Nyyssistä korvaan? ***kele..! SiitäKIN on video... ...jossain.
Mulla on jotain tosi erikoisia pätkiä kuvattu sillä pienellä kääntyvän näytön kameralla. Ne on jossain ihan vammaisessa muodossa vielä. Jaksan aina repeillä sille Casanova-pätkälle.

Mulla on jotain tosi erikoisia pätkiä kuvattu sillä pienellä kääntyvän näytön kameralla. Ne on jossain ihan vammaisessa muodossa vielä. Jaksan aina repeillä sille Casanova-pätkälle.
Tee niistä joku kollaasi kun ehdit, nostalgiaa... :)

Ei valitettavasti, siihen aikaan ei kamalammin ollut matkassa digivehkeitä.

Still kuvia muistan nähneeni 2000-luvun alkupuolella siitä kisasta missä otit 217,5kg. Oliko penkki jossain ulkotiloissa?
Patterin Marko taisi olla myös nostamassa?

Still kuvia muistan nähneeni 2000-luvun alkupuolella siitä kisasta missä otit 217,5kg. Oliko penkki jossain ulkotiloissa?
Patterin Marko taisi olla myös nostamassa?
Tossa ulkokisassa otin 210kg ja voitin siinä kisassa mm. Bull Mentulan, Perälän jne jne. Nostin vain kaksi nostoa.

Jäi vähän vajaaksi tuo edellinen kirjoitus. Eli ehdotus että tekisitte Hemo Rage testin kaltaisen tuosta Razor 8:sta. :)

Me ei enää tehdä noita testejä, keskitytään Gymlogiin vain. Mut kerrotaan mikä oli ideana tuossa testijutussa. Oltais duunattu noita boostereita useampi, aina uskomattomalla action-lopulla. Sitten viimeinen testi olisi ollut tribulus, josta olisi alku taas ollut jotain massiivista lupaava koska kaikki olisivat odottaneet mitä tapahtuu. Mut sitten lopussa olisikin tullut vain pieni savupieru eikä mitään muuta :D

Kiitoksia pojille camp food cornerista ja pisteet siitä, että viitsitte lähtä "mehtään rämpimähän" :D
Pysyy hyvin mielenkiinto yllä, kun ei koskaan tiedä, mitä on seuraavalla kerralla luvassa ja missä.

Viihdearvoltaan (jälleen) hyvää "shittiä" ja meikäläinen kyllä tykkäsi tästä ihan yhtä paljon kuin muistakin logeista ja cornereista.

ps. kolmisen kertaa on tähän mennessä tullut katsottua tämä uudestaan... :)

Back
Ylös Bottom