Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kai se pitäs uskoa:

troll.webp

Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset mm. kertovat mielipiteitään. Ei tunnu modet olevan itkemässä rumien/siistien autojen -threadissakaan, että ihmiset jotka eivät tykkää jostakin autosta on kateellinen sille autolle.
No meeppä sinne ketjuun panettelemaan vaikka Toyota Versoa jokaisessa viestissäsi, ei mee kauaa kun joku hermostuu ja sanoo "No vittu vaihda autoa äläkä valita!"

No meeppä sinne ketjuun panettelemaan vaikka Toyota Versoa jokaisessa viestissäsi, ei mee kauaa kun joku hermostuu ja sanoo "No vittu vaihda autoa äläkä valita!"
Enhän mä nyt esim. ole pitkään aikaan arvostellut sitä teidän mexicovideotakaan. Tuskin kukaan alkaa itkemään jos jokin automerkki suoltaa uusia malleja markkinoille ja niitä sitten arvostelee.

Mikä henkilökohtainen kauna? Tarkennatko vielä, että kannanko mä kaunaa näille perskärpäsille vaiko mikelle ja bisleylle? Mistä mä edes voisin kantaa kaunaa jollekin mulle täysin tuntemattomille?

Edit:
Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset mm. kertovat mielipiteitään. Ei tunnu modet olevan itkemässä rumien/siistien autojen -threadissakaan, että ihmiset jotka eivät tykkää jostakin autosta on kateellinen sille autolle.
Kerroit mielipiteesi jo monta postia sitten, et pidä videosta. Miksi takerrut haukkumaan ihmisiä sen vuoksi ettet sinä henkilökohtaisesti pidä videosta, se mielestäni kertoo jostain muusta. Olen pahoillani että sinulle on video tuottanut noin suurta mielipahaa ja siitä ettet osaa millään lopettaa muiden haukkumista. Mielipiteet ovat kuin persereikä, kaikilla on sellainen. Jos joku tällä palstalla harrastaa itkupotkuraivareita, niin voit lukea viestihistoriasi uudelleen. Voi kun harmittaa sinun puolesta, ota happea ja mene ulkoilemaan, niin mielipaha helpottaa.

En minä näe trollia Wnhan postauksissa. Paskojahan nämä Miken ja Bisleyn videot ovat ,mutta ihan läpällä tehtyjäkin. Tuskin Bisleykään oikeasti kuvittelee olevansa maan paras koomikko. Jätkät pitää vaan vähän harmitonta hauskaa. Tuskinpa näille nyt kukaan tosissaan vedet silmissä nauraa. Väkisin tulee vaan mieleen Mr Dippin amisautovideo. Oishan senkin videon voinu kattoo vähän rennommin eikä sillai nirppanokkana.

Me yritetään tehdä käänteistä huumoria, eli tehdään niin huonoa huumoria, että se on jo hyvää. Mitään ei siis tehdä vahingossa. Kaikki paska mitä näette, on tarkoituksella tehty paskaksi. Mä en oikeasti ymmärrä, että jos pistää vihaksi noin paljon niin miksi ihmeessä pitää katsoa? Onko wnha joku fagellantti?

Jahas, selvisi nuo antipatiat. wnha oli rekannut uuden nickin edellisen nickin bannauksen jälkeen. No pistettiin banniin, niin teki sitten vielä yhden, mutta nyt sitten ip:t banaanissa.

Laadukasta settiä edellisellä nickillä.

Nyt se sitten menee itkemään Suomi24:lle, sieltä löytynee aika nopeaan ketjuja.

wanha.webp

Oisit voinnu kyllä bannata ip:en jo heti ensimmäisen kerran jälkeen kun kerran noin laadukasta ja fiksua tekstiä on kyseessä :D

Löyty vanha videoklippi vuodelta 2006. Mike kuvannu kalevankadun kaupalla meikäläistä. Selkä leviää kieltämättä mainiosti...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom