Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No meeppä sinne ketjuun panettelemaan vaikka Toyota Versoa jokaisessa viestissäsi, ei mee kauaa kun joku hermostuu ja sanoo "No vittu vaihda autoa äläkä valita!"Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset mm. kertovat mielipiteitään. Ei tunnu modet olevan itkemässä rumien/siistien autojen -threadissakaan, että ihmiset jotka eivät tykkää jostakin autosta on kateellinen sille autolle.
Enhän mä nyt esim. ole pitkään aikaan arvostellut sitä teidän mexicovideotakaan. Tuskin kukaan alkaa itkemään jos jokin automerkki suoltaa uusia malleja markkinoille ja niitä sitten arvostelee.No meeppä sinne ketjuun panettelemaan vaikka Toyota Versoa jokaisessa viestissäsi, ei mee kauaa kun joku hermostuu ja sanoo "No vittu vaihda autoa äläkä valita!"
Kerroit mielipiteesi jo monta postia sitten, et pidä videosta. Miksi takerrut haukkumaan ihmisiä sen vuoksi ettet sinä henkilökohtaisesti pidä videosta, se mielestäni kertoo jostain muusta. Olen pahoillani että sinulle on video tuottanut noin suurta mielipahaa ja siitä ettet osaa millään lopettaa muiden haukkumista. Mielipiteet ovat kuin persereikä, kaikilla on sellainen. Jos joku tällä palstalla harrastaa itkupotkuraivareita, niin voit lukea viestihistoriasi uudelleen. Voi kun harmittaa sinun puolesta, ota happea ja mene ulkoilemaan, niin mielipaha helpottaa.Mikä henkilökohtainen kauna? Tarkennatko vielä, että kannanko mä kaunaa näille perskärpäsille vaiko mikelle ja bisleylle? Mistä mä edes voisin kantaa kaunaa jollekin mulle täysin tuntemattomille?
Edit:
Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset mm. kertovat mielipiteitään. Ei tunnu modet olevan itkemässä rumien/siistien autojen -threadissakaan, että ihmiset jotka eivät tykkää jostakin autosta on kateellinen sille autolle.