Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Haha, nimimerkki wnhan ensimmäinen provo ei uponnut, niin piti kirjoittaa oikein pidempi. Harmi, ettei noin selkeisiin trolleihin mene kukaan. Jatka samaan malliin wnha, hyvät naurut sain.

Itse videosta: Hyvää shittiä ja pistäkää lisää tulemaan! Nyyssölä on huikea show-mies, aina kiva katsella. Mikellä alkaa näköjään leffaefektitkin olla hallussa. Ensimmäistä lyhytelokuvaa odotellessa..

Ei noi efektit kyllä ole mistään kotoisin vielä, eikä oikein ole enää hirveesti intoakaan treenata. Stillissä pitää mieluummin kehittyä entisestään. Mut kyllä mä noita videoita veivailen lisää Nyyssiksen kanssa kun keretään. Tekisin ihan helvetisti hienompaa jos osaisin, mut näillä mennään. wnhan jutut ovat varmaankin ihan perus trolleja, ei kellään noin voi keittää näin simppelit harmittomat videot.

Ei ole mikään trolli. En vain voi ymmärtää miten jengi viitsii tehdä tällaista, saatikka sitten fanittaa. Sen vielä ymmärtää, että kaikenlaista paskaa tehdään, onhan netti täynnä sitä, mutta pyytäkää nyt te fanittajat joku ulkopuolinen katsomaan noita videoita ja sanomaan mielipiteensä jos ette muuten itse nää niiden mike/bisleyn -lasien läpi.

Onko kaikki muut muka pakkiksella sitä mieltä, että tää on oikeasti muka hyvää settiä, vai olenko mä ainoa joka uskaltaa sanoa mielipiteensä? Tehkää nyt vaikka joku galluppi tuosta videosta. En mä oikeasti voi olla yksin mielipiteeni kanssa.

^Yks mun kaveri joka ei ole kuullukaan Mikestä koskaan, nauro kyllä videoille.
Tosin se osaa ottaa asioita vastaan huumorilla, nii en sit tiedä et lasketko sitä "ulkopuoliseksi" :/

Ei ole mikään trolli. En vain voi ymmärtää miten jengi viitsii tehdä tällaista, saatikka sitten fanittaa. Sen vielä ymmärtää, että kaikenlaista paskaa tehdään, onhan netti täynnä sitä, mutta pyytäkää nyt te fanittajat joku ulkopuolinen katsomaan noita videoita ja sanomaan mielipiteensä jos ette muuten itse nää niiden mike/bisleyn -lasien läpi.

Onko kaikki muut muka pakkiksella sitä mieltä, että tää on oikeasti muka hyvää settiä, vai olenko mä ainoa joka uskaltaa sanoa mielipiteensä? Tehkää nyt vaikka joku galluppi tuosta videosta. En mä oikeasti voi olla yksin mielipiteeni kanssa.
Ei tartte tehdä galluppia, sillä meillä ei ole vielä yhtään videota You tubessa, joka olisi saanut enemmän peukkuja alas kuin ylös. Nää on ihan läpällä veivattuja pikku pätkiä, älä nyt ota noin julmetun vakavasti, ei sun ole todellakaan pakko katsoa. Elämä on kurjaa jos on noin tosissaan kaikesta.

Hemo rage oli myös sen Nutrex firman ja Zack Khanin mielestä niin hyvä, että laittoivat sen profiileinsa kehujen kera. Suurin osa jengistä onneksi osaa katsoa nää vähän rennommin eikä tollai nirppanokkana.

^Meinasin jo alkaa sanomaan että Hemo Ragehan on ihan asiallinen mainos, sopisi jopa televisioon :D
Mutta mää oon kans saanu sellasen kuvitelman että Mika&Mike tekee nää omaksi ilokseen ja vitsillä, eikä mainostarkoitukseen suurille firmoille.

Voin vain kuvitella kun wnha työkavereineen katsoo tosikkoilmeillä ruutua ja haukkuu, "Ihan paska vitsi, tosi lapsellista." :jahas:

Kyllä me tehdään ihan omien tyhmien ideoiden perusteella täysin randomia settiä. Hauskaa on aina kun duunataan ja ideoidaan, tämä on vähän semmoinen harrastus. Mut veikkaan, että kaikki mun ottamat kuvatkin on susipaskoja wanhan mielestä. Me siis viitsitään tehdä noita videoita kun niiden duunaaminen on hauskaa, ei mitään elämää suurempaa ajatusta takana.

Täytyy myöntää että herralla on aikamoiset patoumat/kaunat tullu jostain ? :D

Itse en pidä noita videoita mitenkään hirmu hauskoina enkä muutenkaan mitenkään ihmeellisenä...ne on sellasta "perusmatskuu" ja niin pitääki olla. Harrastus se on noittenkin tekeminen siinä missä postimerkkien keräily tai joku muu! Kannattaa olla kattomatta jos pitää noin vakavasti ottaa :D

Toi viimeisin pätkä oli ihan jees :) Huomaa että kehitystä tulee pikkuhiljaa. Nyyssölä on jotenkin hauskan oloinen heppu ja hänessä on sitä "jotain" mitä vaaditaan kameran edessä olemiseen. Mike = taattua laatua kameran toisella puolen :) Ja muuten toi "making of" pätkä oli musta hauskempi kuin itse video :D Hauskoja äijiä molemmat! Jatkakaa samaan malliin!

Harvoin muuten pakkiksella tulee tommoista Suomi24 kamaa, että ihan sama mitä tekee, niin itkua pukkaa. Mut toi vain osoittaa, ettei täältä banneja saa vaikka negaiskin. Ja negaahan on tullut siitä lähtien kun ylipäätänsä kuvaamaan aloin. Mut hyvä että tulee tunteita, mitättömät paskat eivät ole yhtään kivoja.

Harvoin muuten pakkiksella tulee tommoista Suomi24 kamaa, että ihan sama mitä tekee, niin itkua pukkaa. Mut toi vain osoittaa, ettei täältä banneja saa vaikka negaiskin. Ja negaahan on tullut siitä lähtien kun ylipäätänsä kuvaamaan aloin. Mut hyvä että tulee tunteita, mitättömät paskat eivät ole yhtään kivoja.

Sehän tässä huvittavaa onkin, että on ihan sama mitä jätkät tekee niin perskärpäset sokeasti ylistää maasta taivaaseen.

Ja mitä tulee valokuviin niin onhan ne nyt paljon parempia kuin nämä videot. Niissä supersankarikuvissakin oli ihan ok ideoita. Vähän kyllä tökkii kuvissakin se, että bisleyllä tuntuu olevan vain yksi ilme, mutta toteutukseltaan ja idealtaan kuvat ovat olleet onnistuneita.

Bisley nyt on ihan mulkku joka kuvassa ja Mikekin oikeesti käyttää jotain vitun ms painttia! :D
Tää on just tätä, sanoo sitä mitä tahansa negatiivista niin perskärpäset ovat heti surisemassa tyyliin "ei voi sanoa näin!!!! Perustelu: kyse on mikestä ja bisleystä". Vaikka kuvat olisikin muokattu paintilla niin sillä ei olisi mitään väliä. Tehkööt vaikka lyijykynällä. Kyllä se vain on se lopputulos joka ratkaisee.

Tää on just tätä, sanoo sitä mitä tahansa negatiivista niin perskärpäset ovat heti surisemassa tyyliin "ei voi sanoa näin!!!! Perustelu: kyse on mikestä ja bisleystä". Vaikka kuvat olisikin muokattu paintilla niin sillä ei olisi mitään väliä. Tehkööt vaikka lyijykynällä. Kyllä se vain on se lopputulos joka ratkaisee.

Mitä mä oon surissut? Kyl mä nyt oon vittu vähän kovempi ku per(u)skärpänen. Mä oon MODEkärpänen. Mä mikään jumala ole.

Seriously, ota nyt pää pois perseestä, porukka on lopettanut ton "kaikki nuolee Mikea ja Mikaa" -paskanjauhannan jo varmaan Suoli24:ssakin, mikset sinäkin? Ketään ei kiinnosta sun itkus, ei kärpäsiä eikä vihaajia.

Kai tiesit, että sun ei tarvitse koskaan tulla tähän trediin katsomaan uusia päivityksiä? Miksi siis edes kiusaat itseäsi, jos se ottaa noin pahasti aivoon? Tällä forumilla on satoja tuhansia viestejä, tuhansia varmaan viikottain. Eikö niistä tosiaankaan löydy sinulle se oikea kanava, oikeat ihmiset ja oikeat mielipiteet?

No ei kyllä erityisen paljon ole tullut positiivistakaan, muutamia kommentteja / video. Suurinta osaa ei kiinnosta, sunkin kannattais suhtautua ehkä samoin, että ihan sama, siinähän pelleilevät kun eivät muuta osaa.

Mikä nyt noin kovasti ahdistaa, älä katso jos se aiheuttaa noin valtavia turhautumia ja traumoja. Kyllähän sinun teksteistäsi huokuu henkilökohtainen kauna jostain syystä, mutta siitäkin pääset yli kun lähdet vaikka mukavalle ulkoilulle tai salille raudan ääreen ähertämään. Älä ota elämää niin vakavasti, että sinun täytyy tuhannen postin verran vuodattaa pahaa oloasi, tai voihan se olla terapeuttista.

Mikä nyt noin kovasti ahdistaa, älä katso jos se aiheuttaa noin valtavia turhautumia ja traumoja. Kyllähän sinun teksteistäsi huokuu henkilökohtainen kauna jostain syystä, mutta siitäkin pääset yli kun lähdet vaikka mukavalle ulkoilulle tai salille raudan ääreen ähertämään. Älä ota elämää niin vakavasti, että sinun täytyy tuhannen postin verran vuodattaa pahaa oloasi, tai voihan se olla terapeuttista.
Mikä henkilökohtainen kauna? Tarkennatko vielä, että kannanko mä kaunaa näille perskärpäsille vaiko mikelle ja bisleylle? Mistä mä edes voisin kantaa kaunaa jollekin mulle täysin tuntemattomille?

Edit:
Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset mm. kertovat mielipiteitään. Ei tunnu modet olevan itkemässä rumien/siistien autojen -threadissakaan, että ihmiset jotka eivät tykkää jostakin autosta on kateellinen sille autolle.

Back
Ylös Bottom