Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs teitä jalkapalloilijoita vaivaa kun kaikki on täällä kipeänä?![]()

Juuh, kaipa sitä sitte mustaherukkamehua naamaan parisen kupposta->Suosittelen bambupitoista ruokavaliota, pysyy terveenäOnneksi omat loukkaantumiset alkaa helpottamaan ja pääsee taas treenaamaan :D Tsemppiä, vetäset nyt kupin kuumaa ja painut nukkumaan.
Se on se kylmä nurmikko ku vetää filmaustreenejä.![]()
Tekis mieli mennä aikaisin nukkumaan, mutta on liian virkeä olo.
Se on se kylmä nurmikko ku vetää filmaustreenejä.![]()
Haluisko joku ostaa Hondan?
Tervetuloa, Jennyhi. Naiset on aina plussaa.![]()
Piru vie tekis kans mieli mennä kattomaan ne kaks uusinta Varesta, olikos kovinki hyvä se Sukkanauhakäärme?Kävin justiin kattoos uusimman Vareksen. Elokuviin tuli lähdettyä parin minuutin varoajalla, kun kaveri soittaa että tulisitko kattomaan sen uusimman vareksen? Sitte mä olin että joo no vaikka että koska se alkaa niin tämä sanoo että tuos 15min päästä, ollaan 2min päästä teillä. Ja äkkiä vaatteet niskaan :D
Nopeat liikkeet on näyttäviä :D
Vauhti on tärkeintä myös maailmanvalloituksessa! :evil:
Ootko hulluksi tullu sielä pakkasessa? :wtf: :wtf:
Halla tehny tehtävänsä. :D
Ja pakkanen pannu perseeseen. :lol2:
En oo pakkasta nähny pitkään aikaan. Painia se kyllä harrasti nuorempana, mutta jonnekkin maailmalle se on lähteny.
No joo, onhan nuo ilmat lauhtunu... :D Eikö Suomen pakkasennätys ole -52,5 astetta. Kittilän Pokassa mitattu... Oon käyny siinä baarikahvilassa, jossa on se ennätystaulu.