Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs teitä jalkapalloilijoita vaivaa kun kaikki on täällä kipeänä? :confused:

Se on se kylmä nurmikko ku vetää filmaustreenejä. :rolleyes:

Haluisko joku ostaa Hondan? :)

Tervetuloa, Jennyhi. Naiset on aina plussaa. :)

En löydä millään täältä Google+:aa käsittelevää aihetta (joskus muistan semmoisen nähneeni). Kyllästyin tänään facebookiin kaikkien vikojen vuoksi, jos jollain olisi kutsua G+:aan ja viittis antaa; i_h@hotmail.com

Kävin justiin kattoos uusimman Vareksen. Elokuviin tuli lähdettyä parin minuutin varoajalla, kun kaveri soittaa että tulisitko kattomaan sen uusimman vareksen? Sitte mä olin että joo no vaikka että koska se alkaa niin tämä sanoo että tuos 15min päästä, ollaan 2min päästä teillä. Ja äkkiä vaatteet niskaan :D

Kävin justiin kattoos uusimman Vareksen. Elokuviin tuli lähdettyä parin minuutin varoajalla, kun kaveri soittaa että tulisitko kattomaan sen uusimman vareksen? Sitte mä olin että joo no vaikka että koska se alkaa niin tämä sanoo että tuos 15min päästä, ollaan 2min päästä teillä. Ja äkkiä vaatteet niskaan :D
Piru vie tekis kans mieli mennä kattomaan ne kaks uusinta Varesta, olikos kovinki hyvä se Sukkanauhakäärme?

Ja pakkanen pannu perseeseen. :lol2:

En oo pakkasta nähny pitkään aikaan. Painia se kyllä harrasti nuorempana, mutta jonnekkin maailmalle se on lähteny.

En oo pakkasta nähny pitkään aikaan. Painia se kyllä harrasti nuorempana, mutta jonnekkin maailmalle se on lähteny.

No joo, onhan nuo ilmat lauhtunu... :D Eikö Suomen pakkasennätys ole -52,5 astetta. Kittilän Pokassa mitattu... Oon käyny siinä baarikahvilassa, jossa on se ennätystaulu.

No joo, onhan nuo ilmat lauhtunu... :D Eikö Suomen pakkasennätys ole -52,5 astetta. Kittilän Pokassa mitattu... Oon käyny siinä baarikahvilassa, jossa on se ennätystaulu.

Hyvinkin mahollista. Mulle riittää tuo -30 talvessa kiitos, vaikka onhan nuo "äärilämpötilat" ihan kivoja. :)

Mä oon ollut tänään vahva! Työkaveri (anorektisen laiha nainen) osoitti sellaista n.15kg painavaa kahvipömpeliä ja sanoi "nostetaanko toi kahestaan". Katsoin sitä kummastuneena ja käskin mennä matkoihinsa ja että mä kyllä voin nostaa sen yksinkin, minähän sen siihen olin tuonutkin. Työkaverin kasvoille tuli ällistynyt ilme ja tokaisi jotain "vautsi, en mä kyllä ikinä jaksais!" Mulle tuli heti mieleen että nyt voin leijua olevani vahva! Pitäisköhän mennä tonne "Parhaat huomautukset"-ketjuun...

Sillähän ei siis ole mitään merkitystä että se nainen on tosiaan ihan tikkulaiha ja kaiken lisäksi n.50-vuotias.

^Hoho, tuli tuosta mieleen, että mä ilmeisesti näytän tosi heikolta ja/tai avuttomalta, koska ihmiset aina tarjoutuvat koomisuuteen saakka nostamaan tavaroita mun puolestani, työntämään raskaita kärryjä yms. Enkä puhu todellakaan mistään miesten osoittamasta kohteliaisuudesta, vaan siis tuota tekevät mulle mm. viimeisillään raskaana olevat naiset, nivelrikkoiset eläkeikää lähestyvät, to be -mummot jne. Samat ihmiset vaikuttavat kauhistuvan, jos huomaavat mun kantavan tavaraa peräti molemmissa käsissä (vaikka kaikki muutkin seurueessa tekisivät niin) ja tulevat heti kiskomaan multa kamaa käsistä. Mä sitten katson kummastuneena takaisin ja totean, että kiitos mutta pärjään kyllä.

Back
Ylös Bottom