Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas kiva käydä ruttaamassa kummipoika isoon halaukseen. Kohta tulee serkut piipahtaan ja sit pitäis suunnata Orionin nokka kohti Jyväskylää. Jospa se tällä kertaa veis yhdeltä istumalta perille, ettei tartte taas Viitasaarella viihdyttää kansaa :D

Halaukset lämmittää aina :haart:

Ei muutako turvallista matkaa!

Toivottavasti mä jäin tällä kertaa unestasi pois :D

Torstaita kaikille!

Tällä kertaa et päässyt mukaan. :D Mut jumaleishön kun se olikin jännä, ihan kuin leffoissa. :eek:

Ajele Kaira varovasti sitten :)

Minä ajan! En uskalla ajaa kolareita kun sitten en pian pääsisikään sun syliin ;)

Halaukset lämmittää aina :haart:

Ei muutako turvallista matkaa!

Niin lämmittää, varsinki tollasen blondin, joka lyö mulle ekana tyynyn käteen ja tokaisee: "TYYNYSOTAAA!" :D Seuraavaksi piti muotoilla sinitarrasta eläimiä ja se oli ilmeisesti niinku ihan huippua. Tuliaisiksi tuomani Salama McQueen -kama teki myös kauppansa :)

Niin lämmittää, varsinki tollasen blondin, joka lyö mulle ekana tyynyn käteen ja tokaisee: "TYYNYSOTAAA!" :D Seuraavaksi piti muotoilla sinitarrasta eläimiä ja se oli ilmeisesti niinku ihan huippua. Tuliaisiksi tuomani Salama McQueen -kama teki myös kauppansa :)

Pienistä asioista se elämänilo tulee... Näin sen pitäisi mennäkkin.

Tuli taas loistettua tunti Lontooks. Puhelinhaistattelun päätteeks haistattelija kehui osaamista ja Lontoon ulosantiani. Pitäis ilmiselvästi useamminki harrastaa tälläsiä tilaisuuksia.

Äää. Menee enemmään hampurilaismaan lontooks meikäläisellä.

Jep, jotenki osaan englantia, mutta sanoja tahtoo unohtua, kun ei ole pitkään aikaan puhunut/kirjoittanut sitä.
Eli jos paljon puhut niin rutiinista tulee tapa ja tavasta elämäntapa, niin kuin joku on joskus sanonut... Tai jtn. sinnepäin.

Jess, tiistaina pääsen lääkäriin! Ehkä vihdoinkin selviää mistä tää paska johtuu (Toivottavasti ei oo mykloplasma) :D

Edit. Mä näin unta että mun hampaat putos. :o

Mykoplasma. Tuo uni voi olla merkki siitä, että sun pitää tarkkailla terveyttäsi paremmin.

Jess, tiistaina pääsen lääkäriin! Ehkä vihdoinkin selviää mistä tää paska johtuu (Toivottavasti ei oo mykloplasma) :D

Edit. Mä näin unta että, mun hampaat putos. :o

Jep, jotenki osaan englantia, mutta sanoja tahtoo unohtua, kun ei ole pitkään aikaan puhunut/kirjoittanut sitä.
Eli jos paljon puhut niin rutiinista tulee tapa ja tavasta elämäntapa, niin kuin joku on joskus sanonut... Tai jtn. sinnepäin.
Mä oon työstäny, niin pitkään noita isoja "yt"-alan firmoja, että niissä väkisin tarttuu. Useissa firmoissa on, niin joka päiväistä käyttökieltä tuo.

Edit. 1k rikki! :dance::dance2:

Tällä kertaa et päässyt mukaan. :D Mut jumaleishön kun se olikin jännä, ihan kuin leffoissa. :eek:
Mä niin tiedän nuo unet. Hieman epätodellinen olo niiden jälkeen ja herätessä miettii et mistä ihmeestä tämmöistä materiaalia onkaan voinut päähän joutua. Mullakin on ollut nyt vähän liikaa pakkis-unia, yleensä nään unta pääsääntöisesti Tepestä :D

Minä ajan! En uskalla ajaa kolareita kun sitten en pian pääsisikään sun syliin ;)
Tätä minä ajoinkin takaa. Olen säästänyt 3 viikon halikiintiön sinulle :haart:

Edit. 1k rikki! :dance::dance2:

Sokalle virtuaalipullakahvit!

images

Back
Ylös Bottom