Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1. Jos sukulainen kuolee ja kaikki muut sukulaiset ovat persaukisia ja pankistakaan ei saa lainaa erinäisistä syistä, niin kuka maksaa hautajaiset ja siihen liittyvät valmistelut? Hautajaisethan tiettävästi maksavat useamman tonnin.
2. Jos käyttötilillä on vaikka 50 000 € ja jää työttömäksi, niin saako sossusta työttömyyskorvausta?
Ok, nyt tietää tämänkin.
Eli joko paljon käteistä tai sitten kaikki rahat äitin tilille ja sitten äiti käy ostamassa aina kun jotain tavaraa haluaa.
Hieno systeemi.
Voit myös pistää neteller-tilin tai luultavasti myös ihan toisen tilin johonkin toiseen pankkiin etukäteen, jossa pidät rahoja ja makselet kortilla ja toista tiliä tyhjänä. Ja tyhjä tili toimii sit sinne sossun suuntaan. Systeemi toimii.
Mutta sossulle pitäis ilmottaa kaikki omissa nimissä olevat tilit.
Mä onnistuin säästämään tilille 2000euroa ja sitten jäin työttömäks.. Sossu sanoi, että "säästösi pitäisi riittää sinulle useaksi kuukaudeksi." Eli en voinut ostaa mitään "kivaa" säästämilläni rahoilla, vaan niillä piti elää. Taisin saada sitten 4-5kk päästä vasta sossusta rahaa, kun olin "tuhlannu" säästöni ruokaan.
Montako alkoholiannosta on 0,5l viinapullossa (32%)?
No eikös väkevissä tuo annos ole 4cl? Eli 12,5 annosta..
Siis kaikella kunnioituksella, blablabal
Hei, tää on tyhmien kysymysten, eikä tyhmien ihmisten ketju.Ja sä oot mulle vaan nainen.
Kyllä tulee nopeasti takaisin. Muutamassa viikossa varmasti pääset takaisin samoihin rautoihin.Tuleeko dietillä palaneet lihat takaisin lihasmuistin mukana suhtkoht nopeasti?