Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisääkö aamulenkki tyhjällä vatsalla päivän kalorikulutusta?
- Toinen hyvä on pitää olkavarsi suoraan sivulle kuten vipunostossa, mutta kyynärvarsi roikkuu suoraan alaspäin. Tästä tehdään ylöskiertoja kyynärvarren pysähtyessä pystysuoraan.
- Vipunosto eteen hartiatasolle pitäen rystyset sisäänpäin käännettyinä.
Käytä melko, vajaita, pitkiä sarjoja (15-20). Nämä eivät ole maksimivoimaliikkeitä. Ko. lihasryhmä on heikko, eikä vastaa hyvin ns. normaaliin voimatreeniin. 1-5 kg riittää kaikille.
...
eli tärkeetä ois nimenomaan treenata kiertäjäkalvosinta, eikä vain lämmitellä. kiloja ei kauheita tarvita ja tekniikan tulee olla rauhallinen.
Geeneillä on kuulemma todella suuri vaikutus lihaskasvun, erottuvuuden ja monen muunkin asian kannalta. Kuinka paljon huonot geenit oikeasti vaikuttavat lihasmassan kasvuun? Ja vaikka olisi kuinka paskat geenit, niin lihasmassan kasvattaminen on silti mahdollista, eikö?
Eli nyt olisi tarkoitus melkein puolenvuoden punttitauon jälkeen aloittaa taas ensikuussa treenaamaan lujaa. Olen ajatellut, että tavoitteena olisi nostaa painoa n. 1kg/kk. Onko tahti liian raju? Tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon lihasta, ilman että ylimääräista rasvaa kertyy!
Onko tästä jotain topiccia tai artikkelia olemassa? Onko jotain merkittäviä hyötyjä/haittoja?Sykleittäin treenaaminen on mahdollista ja suotavaa. ^
Vedän palautusjuomaa 4-5 kertaa viikossa (aina treenien jälkeen). Palautusjuomani sisältää 5,0 g kreatiiina per 100g. Tulisiko minun pitää välillä taukoa palautusjuoman juomisesta, koska se sisältää kreatiinia? Vai voinko jatkaa palautusjuoman kittaamista?
Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että onko mahdollista treenata niin että pyrkisi aina tietyin väliajoin diettaamaan ja polttelemaan rasvoja ja sitten taas lähteä bulkille? Esimerkiksi 2kk bulkkia 1kk dieettiä. Tavoitteena olisi siis päästä "kesäkuntoon" eli lähinnä olla hyvässä kunnossa kaikkina vuodenaikoina eikä vaan dieetata kesää varten. Olen 180/74 joten tuota painoa ei nyt paljoa ole, rasvaa on kuitenkin vatsan seudulla ja olisi kiva saada lihaserottuvuutta paremmaksi. Aluksi nyt yrittäisin päästä 180/80 mittoihin.

Varsinainen kysymys kuitenkin on, että johtuuko huono kehitykseni liiasta treenistä? Jotenkin olen ollut siinä uskossa, että mitä kovempaa treenaa, sitä enemmän kehittyy.