Etkö ole kuullut kunniamurhista aiemmin, vai onko helpompi vain ummistaa silmänsä?
Ei diskusti halua vaan ymmärtää mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö ole kuullut kunniamurhista aiemmin, vai onko helpompi vain ummistaa silmänsä?
Itse olen puhunut lähinnä asenteista taustalla ja mikäli vanhemmat eivät hyväksy suomalaista seurustelukumppania lapselleen, niin on aika naurettava ajatus että silloin vanhemmat arvostaisivat suomalaisia. Ja tuossa piilee ongelma jos tullaan suomeen eikä silti arvosteta suomalaisia ja kertoo sen ettei haluta integroitua valtakulttuuriin. Ei itsellä ainakaan tulisi mieleenkään viedä omia lapsia sellaisen kulttuuriin pariin johon minulla olisi niin pahat ennakkoluulot/-tiedot etten haluaisi lapsen hengailevan sen kulttuurin edustajien kanssa.
Onneksi niitä ei ollut tuossa aiemmassa linkissäkään? Ilmeisesti naiset hakeutuvat syyttä suotta turvaan maahanmuuttajien "kunnia"väkivallalta?Oon kuullut joo. ::: tekee. Onneksi niistä ei juuri kuulekaan Suomessa.
Onneksi niitä ei ollut tuossa aiemmassa linkissäkään? Ilmeisesti naiset hakeutuvat syyttä suotta turvaan maahanmuuttajien "kunnia"väkivallalta?
Hassua että syyllistit juuri Suomalaiset kunniamurhista, mikä ei kuulu meidän kulttuuriiin, mutta varmasti laitat todisteet että kunniamurhat ovat olleet aina osa Suomalaista kulttuuria?
Ymmärrän, et halua vastata vaikeaan kysymykseen, etkä esittää todisteitä, koska niitä ei ole. Sen sijaan alat saivartelemaan olemattomia, kuten aina.Kuten aiemmin sanottua, ... muslimit ovat kunniamurhaajia. Loogista matematiikkaa eikö..?
Ymmärrän, et halua vastata vaikeaan kysymykseen, etkä esittää todisteitä, koska niitä ei ole. Sen sijaan alat saivartelemaan olemattomia, kuten aina.
Todista, että Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu kunniamurhat, loogista eikö totta?
Niin, minä esitin sinulle ensin kysymyksen, vastaa siihen, todisteiden kera, niin jatketaan keskustelua. Haluatko linkin, vai saivarrellaanko lisää?Juurihan mä vastasin. Mitä ihme todisteita? Kysyin sulta kysymyksen. Voin toistaa itseäni: "Eikö sitä voida laskea kunniamurhaksi, kun suomalainen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Eikös tämän miehen kunniaa ole loukattu silloin?"
Saivartelin mitä? Mun mielestä mä pysyin ihan aiheessa.
Juurihan mä vastasin. Mitä ihme todisteita? Kysyin sulta kysymyksen. Voin toistaa itseäni: "Eikö sitä voida laskea kunniamurhaksi, kun suomalainen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Eikös tämän miehen kunniaa ole loukattu silloin?"
Ei ole rinnastettavissa. Kunniamurha liittyy kulttuuriin, historiaan ja uskontoon. Kun taas "suomalainen kunniamurha" on tunteisiin liittyvää ja henkilökohtainen loukkaus.
Muslimimies on kykenevä molempiin, mutta suomalaisten miesten perinteisiin, tai kulttuuriin ei kuulu tappaa vaimoa jos se pettää.. Silloin otetaan ero.
Miten kunniamurha liittyy näihin?? Se, että niitä jotkut sekopäät tekee, ei meinaa sitä, että ne kuuluu kulttuuriin ja uskontoon. Kuuluukoo kulttuuriin se, että suomalanen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Sillä niitä tehdään aika vitusti enemmän, kuin näitä mamujen tekemiä "kunniamurhia".
Kunniamurhat ovat silkkaa flipanneiden sukujen sairaita tapoja. Jos ne kuuluisi kulttuuriin, uskontoon ja historiaan, niin niitä harrastaisi jokainen tai joka toinen perhe.
Muslimimies on kykenevä molempiin? muhahaha. Ota se pää ulos perseestä, mene kadulle, pysäytä 100 muslimia ja kysy niiltä, mitä mieltä ne on kunniamurhista. Kysy niiltä, että tappaisiko ne oman tyttärensä, jos tämä itse valitsee oman miehensä? Saatat hämmästyä.
(Välillä mä mietin, että kirjoittaako jengi täällä ihan tosissaan näitä juttuja)
Siis suollat kyllä suurinta paskaa, sitten Japin...
Mene itse kysymään 1000:lta suomalaiselta, mitä mieltä ne ovat kännipäissään perheensä tappamisesta. Kysy niiltä tappaisikovat he perheensä, jos vetäisivät perseet. Saatat hämmästyä.
Mitäköhän helvettiä toi sitten todistaisi?
Ihan ohimennen, oletko muuten muslimi kun näytät puhuvan kuin niiden suilla? Ja kun vastaat, että kyllä, niin kysyn sulta nyt samalla, MINKÄ VITUN TAKIA???Miten kunniamurha liittyy näihin?? Se, että niitä jotkut sekopäät tekee, ei meinaa sitä, että ne kuuluu kulttuuriin ja uskontoon. Kuuluukoo kulttuuriin se, että suomalanen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Sillä niitä tehdään aika vitusti enemmän, kuin näitä mamujen tekemiä "kunniamurhia".
Kunniamurhat ovat silkkaa flipanneiden sukujen sairaita tapoja. Jos ne kuuluisi kulttuuriin, uskontoon ja historiaan, niin niitä harrastaisi jokainen tai joka toinen perhe.
Muslimimies on kykenevä molempiin? muhahaha. Ota se pää ulos perseestä, mene kadulle, pysäytä 100 muslimia ja kysy niiltä, mitä mieltä ne on kunniamurhista. Kysy niiltä, että tappaisiko ne oman tyttärensä, jos tämä itse valitsee oman miehensä? Saatat hämmästyä.
(Välillä mä mietin, että kirjoittaako jengi täällä ihan tosissaan näitä juttuja)
Kunniamurhat ovat hyvin yleisiä täällä hinduenemmistöisessä Intiassa. Yleensä johtuvat myötäjäisriidoista tai tyttären/sisaren suhteesta alempikastiseen mieheen. Eli siis nuoren naisen tappaa joko oma tai sulhasen perhe. Samaan uskontoon naittamisesta ovat hyvin tarkkoja roomalaislkatoliset ja juutalaiset, muiden muassa.Pikkuhiljaa muslimien kunniamurhat rantautuu kunnolla suomeenki kun muslimit lisääntyy.
Moukkia löytyy aina, valitettavasti, eikä tuollainen käytös ole millään tavalla puollustettavaa. Järkevällä tavalla toteutettu maahanmuutto ja kansainvälisyys on pienelle maalle elinehto, myös matkailuteollisuus kärsii jos turistit eivät halua tulla tänne. Vientiteollisuus tarvitsee kansainvälisiä osaajia joiden työpanos hyödyttää koko Suomea....
Mulla on Suomessa asuvia italialaisia ystäviä ja heille huudellaan kaupungilla nykyään näitä muslimimamut kotiin sloganeita. Ainakin minua hävettää, mihinpäin asenteet ovat menossa.