Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mulla on aina uusi kiesi noissa. Suzuki muuten hassu sattuma.Mä voisin tulla assariks jos lupaatte seuraavaks tuhota mun auton,Suzuki Alto 0,8 vm.89!
Hyvä idea.Mika kaivaa seuraavaks miken laukusta jotkut coolit aurinkolasit, jonka jälkeen kun ne on päässä ni niistä lähtee kunnon lasersäteet :D
Ei helvetti! Ei oo kyllä hetkeen tullu revettyä näin paljoo! :hyvä:http://www.youtube.com/watch?v=wxz1NRGtG5k
Mut hyvä että herättää tunteita kun joku oikein töissä näyttelee kaikille. Sulla on kyllä aika pahat traumat tästä ketjusta tullut. Ei näitä nyt noin vakavasti kuitenkaan kannattaisi ottaa, huolestuttavan kuuloista tuo sun vouhkaaminen.Aloin jo epäilemään itseäni mutta näytin tätä videota useammalle kaverille ja vielä töissäkin työkavereille ihan vain testatakseni, että onko minussa vikaa kun pidän näitä videoita ihan käsittämättömän huonoina. Mutta kaikilla joille näytin tämän videon oli epäuskoinen ilme naamallaan ja kaikki kysy tyyliin: "mitä ihmettä?", siis ei mitenkään positiivisessa mielessä.
Onko oikeasti tämä pakkiksen jengi jotenkin tavallisia ihmisiä vähä-älyisempää, kun pitää tällaista schaissea jotenkin hyvänä vai onko tässä nyt vain kysymys siitä, että jengi pitää mikeä jonain "ylijumalana" ja mielistelee sitä ja sokeasti kehuu kaikkea mitä se tekee.
Siis onhan tuo video jotain aivan käsittämätöntä. Jätkät on vielä vääntänyt sen englanniksi ja toivovat, että heidät noteerattaisiin ulkomailla. Varmaan salaa toivovat, että joku Hollywoodpomo tms. pongaa heidät ja haluaa töihin. Ei helv...