Mikä biisi soi maikkarilla pyörivässä Housen uuden seasonin mainoksessa?
Lykke Lin I Follow Rivers!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä biisi soi maikkarilla pyörivässä Housen uuden seasonin mainoksessa?
Kiitti! Pirun siisti video ja hyvä biisi
Minkälaista tuntiliksaa baarimikot ja blokkarit(?) saavat? Entäs miten niille maksetaan ylityökorvauksia? Varmaan riippuu paikasta ja kaupungista, mutta noin arviolta. En jaksa mitään pubiduunarien tessiä etsiä.
Molemmat versiot löytyy urbaanista sanakirjasta. Käyttää kumpaa tykkää. Turun suunnalla olen kuullut vain blokkaamisesta.
Mistä tietäis erot kiinalaisen, japanilaisen, korealaisen ym naamoissa?
Kaikki näyttää samalta.
Jossain oli joskus joku sivusto missä oli kuvat ja hommat selitettiin.

Täältä saa vastauksen melkein mihin vain, niin nyt on pakko kysyä, että mikäs se tämä kuvassa oleva esine mahtaa olla? Mulla ei ole harmainta aavistustakaan, sattui vain linssin eteen yhdellä kuvausreissulla. Arvailuja helpottamaan mainittakoon, että se on kuvattu eräällä hylätyllä huoltoasemalla. Eli liittyyköhän jotenkin huoltamotoimintaan?
katso liitettä 68203
Perkele muuten, taidat olla oikeassa. Nyt kun sanoit, niin jotain tuon näköisiä olen tainnut rekkojen keulassa nähdä.Eiks tuo ole ADR-numerokilpi ja tarkottaa dieselöljyä. Ilmoittaa mitä rekat kuljettaa.
Eiks tuo ole ADR-numerokilpi ja tarkottaa dieselöljyä. Ilmoittaa mitä rekat kuljettaa.

Juurikin se. Vähän tosin hämää vaan noi värit kun pohja pitäisi olla "heijastava oranssi" säädösten mukaan![]()
Ei se heijastava ollut omin silmin nähtynäkään. Ja tuon värinenkin aika tarkasti oli. Taitaa olla aika vanha kilpi.Juurikin se. Vähän tosin hämää vaan noi värit kun pohja pitäisi olla "heijastava oranssi" säädösten mukaan![]()
Miksi haluat tietää? Ettei me "pubiduunarit" vaan saada liikaa palkkaa? :D

Lähinnä juurikin tuosta syystä![]()
Mulla on ollut viikon ajan molemmat isovarpaat turrat. Ei pistele, mutta en tunne niillä paljon mitään.
Alotin kreatiini kuurin viikko sitten, niin voisiko se liittyä jotenkin turtumiseen? Alkaa pikkuhiljaa vähän pelottamaan, kun turtuminen on alkanut siirtyä myös sormiin.
Vastauksia?
Joltain varmaan löytyy kyseinen sarjis kansiosta, niin jos viitsisi vilkaista ja helpottaa epätietoisuuttani.Vuoden 1980 Aku Ankassa nro. 39 sivulla 8 Aku potkaisee bussia, josta tulee sitten joukko kaljuja bodareita ja hakkaa Akun. Bussin kyljessä on teksti "Yhtyneet ____ RY". Minun lehdessä tuo keskimmäinen sana on sutattu ja kirjoitettu päälle "hevarit". Jäi nyt vaivaamaan mikä porukka on oikeasti kyseessä, kun ei nuo oikein hevareilta näytäJoltain varmaan löytyy kyseinen sarjis kansiosta, niin jos viitsisi vilkaista ja helpottaa epätietoisuuttani.