Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten tai millä pesuaineella auton tuulilasi kannattaa pestä sisäpuolelta? Siis niin, että se kans tulee puhtaaks. Vähän vähemmän mukava ajella ku auringonpaisteella tuulilasi menee käytännössä harmaaksi!
Onhan sitä varten myös niitä ponnekaasupulloissa olevia vaahtoja. Ja lopuksi kannattaa hoitaa "kuivaus" sanomalehtitolloilla, samoin kuin normi-ikkunoidenkin, eikä jää rantuja.

Blokkareista itsekin olen kuullut ja luulin ensin, että niillä tarkoitetaan portsareita (blokkaavat=estävät ihmisten sisäänpääsyä ovella):david:

Missähän voisi tänä iltana Tampereen keskustorin läheisyydessä pitää autoa muutaman tunnin, vai onko toivotonta kun on Tammerfest? Siis onko ihan kadunvarsi paikkoja?

Tasan on Blokkareita :)

Mikä on paras krapulamättö, jos pizzaa tai kebabbia ei lasketa

Miten saan auton ovet lukkoon, kun akku on tyhjä?

Ei mene avaimella taikka käsin painamalla siitä oven nupista..

Olis mulla parempaakin tekemistä, kuin istua täällä autossa vitttuuuuuufuuufufufufufuuuu

Kiinalaista ja kylmää maitoa. :kuola:

Siinä on sitä melamiinia.

Onko maksamakkara loppujen lopuksi leikkele vai levite? Toki sen voi pitää lähellä alkuperäistä muotoa ja laittaa siivut leivän päälle. Siinä on lihaa, olkoon noin leikkele. Mutta toisaalta sen voi hyvin pienellä vaivalla myös levitellä tahnamaisesti pitkin leipää. Kas, levitettä.

Onko maksamakkara se viimeinen rajatapaus leikkeleen puolelta ja sitten kaverukset maksapasteija ja -patee selkeästi levitepuolen tavaraa?

Miten ihmeessä tuolla facebookissa saa esim. kaverilistaan sinne oman nimen alle vaikka yliopiston, jossa opiskelee tai muuta sellasta? Joskus muutama vuosi sitten, kun olin ilmeisesti tykännyt lukiosta, niin koulun nimi oli ilmestynyt nimen alle. Nyt kun poistin tykkäämiseni (vai ryhmäkö se nyt oli), niin nimen alle tuli paikkakunta, jolla asun. En kyllä mistään saa sitä yliopistoa siihen tulemaan, vaikka muilla näkyy.

Kyllähän tuosta saa järkevän. Näin.

Dear Sir,

As required I confirm that X has functioned as a sales person *location and a place of work* at the register since *date*. Collecting money from the clients was included in the work description.

Mä kyllä käyttäisin mielummin sanaa worked, kuin functioned. Function yleensä viittaa siihen miten joku asia tai laite toimii....

Mä kyllä käyttäisin mielummin sanaa worked, kuin functioned. Function yleensä viittaa siihen miten joku asia tai laite toimii....

Älä ny sinäki tuu sörkkiin mun upeaa käännöstyötä... Sehän muuttuu muuten kokonaan järkeväksi.

Ok. Paikallinen ravintolayrittäjä ja henkilöstöfirmat käyttävät termiä "blokkari" ja google antaa "blokkarille" enemmän hakutuloksia kuin "plokkarille". Jos joku Oululainen on vahingossa päässyt jotenkin nettiin ja mennyt laittamaan urbaanisanakirja.com-sivustolle kyseisen termin a, ei todellakaan tarkoita, että se olisi oikein b, kertoo valtavasta mielenköyhyydestä. Itse asiassa mua ei kiinnosta vittuakaan mikä on oikea termi noille baarien pikkurunkkareille. Harmittaa vaan, kun mun alkuperäinen kysymys sivuutettiin täysin. :(

Miten ihminen voi kahvipannun läpi nähdä tulevaisuuden menneisyydessä?

Kahvipannun läpi luonnollisesti näkee vain, jos se on lasinen tai muuta läpinäkyvää ainetta. Silminnähtynä sieltä ei konkreettisesti kylläkään näy tulevaisuutta sen paremmin kuin minkään muunkaan läpi katsottuna. Jos kuitenkin tarkoitit kahvikuppia, etkä -pannua, ja "kautta", eikä läpi? Entisvanhaan (liekö enää nykyään?) ennustettiin kahvinporoista siellä kupin reunoilla. Nykyään niitä poroja harvemmin sinne kupin pohjalle päätyy ennnustettavaksi asti. Joskus lapsena luin aihetta käsittelevää teosta, jossa oli oikein ohjeet, mitä minkäkin näköinen kuvio tietyssä kohtaa kuppia tarkoittaa. Jos et tarkoittanut tuotakaan, niin en ymmärrä kysymystä..?

Back
Ylös Bottom