Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Kohta jos koisimaan...

Huomenia höpönassut! Puuroa naamaan ja sit joutaiskin fillarin selkään ja töihin.

G'morning guys & galz :) - Sois työpäivä taas ja aamuun herätty varsin hyvillä fiiliksillä. Vielä kappaleen verran Pink Martinia aamukahvin kera ja sit vois suuntailla pikkuhiljaa työmaalle..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
BHAHAHA!! Mikä päivää piristävä aamunalotus!
Oon yhessä virastotalossa paikkaamassa ja kävin heittämässä vartiointikierroksen tohon alkuun. Työntekijät on pässejä ja jättää sellasia isoja paperiroskiksia hätäpoistumisteiden eteen ja siirtelin niitä pois. Kaikki käytävät on melko ahtaita joo, mutta ei niitä ovien eteen voi jättää.
SITTE jostain homeisesta konttorista nousee kuolleista virastomummo joka tulee inisemään että miks siirtelen niitä.
Minä: "Joo ei näitä saa ovien eteen jättää, paloturvallisuusriski"
Mummo narisevalla äänellä: "Muttakun nehän on vaan paremmin poissa tieltä siinä?"
Minä: "No ei voi mitään"
Mummo: "Muttah, muttah... niisk. Joku huonojalkainen.. yhyh, voi vaikka loukkaantua!" SE ALKO VITTU ITKEMÄÄN? Siitä se sit lähti itkien rappukäytävään. Voi hellanlettas.

Jos heikkojalkaset sattuis olemaan talossa tulipalon aikaan, ni ne taitais jäädä sinne käryämään :D

E. Ois muuten pitäny sanoa toi sille..

Oho, mitä vittua. Panda on ihmisten aikoihin hereillä?! Ennenkuulumatonta! :wtf: How does it feel to be normal?

Huomenna tentti, tänään pitäis vielä rutistaa n.120 sivua. Töissäkin pitäis käydä 7h. Onnistuuko? NO ONNISTUU! Heleppo homma valakoselle naiselle...

Mun leikkikaluna on mun pippeli!

Huomenta :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tunnen itseni niin vanhaksi ja hikariksi kun luen näitä lukurutistuksia o_O

Oikeestihan mulla leviää pää ihan just -.-

Joukkueenjohtajaki soitti ja musta yritetään nyt leipoa kansainvälisten suhteiden "delegaattia", joka hoitais noita suhteita maasta toiseen "ku sulla on se kielitaito". Jes.

Juu mäkin mitoitan. Ja sitten mä kusen ne mitat ja luen viimeiset rivit tenttiaamuna. Kyllä, erittäin fiksua. Tiedän sen itsekin.

Ensimmäisen kierroksen rytmihäiriöistä oppineena olen nyt pitänyt oikeasti aikatauluista kiinni, ja se on kyllä kannattanut (ainakin arvosanojen perusteella). Tai ehkä olen jo niin vanha ja aivot surkastuneet, että tarvitsen enemmän aikaa prosessoida.

Ensimmäisen kierroksen rytmihäiriöistä oppineena olen nyt pitänyt oikeasti aikatauluista kiinni, ja se on kyllä kannattanut (ainakin arvosanojen perusteella). Tai ehkä olen jo niin vanha ja aivot surkastuneet, että tarvitsen enemmän aikaa prosessoida.

Mä jotenkin havahdun aina tosi myöhään näihin juttuihin. Mutta täytyy yrittää, jos nyt ens vuosi olis vaikka se viimeinen vuosi yliopistolla (wishful thinking?), niin vois edes yhteen tenttiin koittaa lukee kaiken reilusti ENNEN tenttiä...

Mä jotenkin havahdun aina tosi myöhään näihin juttuihin. Mutta täytyy yrittää, jos nyt ens vuosi olis vaikka se viimeinen vuosi yliopistolla (wishful thinking?), niin vois edes yhteen tenttiin koittaa lukee kaiken reilusti ENNEN tenttiä...

Jätin muutama vuosi sitten menemättä kansantaloustieteen sivuainekokonaisuutteen, koska siinä olisi oikeasti joutunut tekemään paljon töitä opintopisteiden eteen ja lukemaan liikaa. Pääaineen tentistä on tullut vitosia lukemattakin. Tosin tuolla ei kauheasti työvoimatoimiston luukulla lesoilla.

Back
Ylös Bottom