(vittu ku pelottavat latsit, en tiedä uskaltaisko tollasen kans seukata..)
Legendahan se, oli pakko laittaa. Tekniikka on kyllä omaperäinen.
Riitaako tulis niin tuo muija vääntäs siltaan jos se ois agressiivinen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(vittu ku pelottavat latsit, en tiedä uskaltaisko tollasen kans seukata..)
Blaah, aamut on persiistä. Miks en voinu nukkua pidempään :(

Huomenna tentti, tänään pitäis vielä rutistaa n.120 sivua. Töissäkin pitäis käydä 7h. Onnistuuko? NO ONNISTUU! Heleppo homma valakoselle naiselle...
Mä tunnen itseni niin vanhaksi ja hikariksi kun luen näitä lukurutistuksia o_O
Oikeestihan mulla leviää pää ihan just -.-
Mä yleensä mitoitan niin, että viikko ennen tenttiä on kaikki kirjat luettu ja lopun aikaa kertaan.
Köh.
Juu mäkin mitoitan. Ja sitten mä kusen ne mitat ja luen viimeiset rivit tenttiaamuna. Kyllä, erittäin fiksua. Tiedän sen itsekin.
Mä yleensä mitoitan niin, että viikko ennen tenttiä on kaikki kirjat luettu ja lopun aikaa kertaan.
Köh.
Ensimmäisen kierroksen rytmihäiriöistä oppineena olen nyt pitänyt oikeasti aikatauluista kiinni, ja se on kyllä kannattanut (ainakin arvosanojen perusteella). Tai ehkä olen jo niin vanha ja aivot surkastuneet, että tarvitsen enemmän aikaa prosessoida.
Mä jotenkin havahdun aina tosi myöhään näihin juttuihin. Mutta täytyy yrittää, jos nyt ens vuosi olis vaikka se viimeinen vuosi yliopistolla (wishful thinking?), niin vois edes yhteen tenttiin koittaa lukee kaiken reilusti ENNEN tenttiä...