Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

En joudu jäätymään ensi talvea Suomessa, vaan lähden Thaimaaseen työharjotteluun :haart: Ja onneksi ostin lentoliput jo perjantaina!! On meinaan parissa päivässä hinnat noussu ropisten taas.

Tällä viikolla 42 h ylitöitä. Tullut vähän painettua tuplavuoroa viime päivät. Ihan kiva lisä kuitenkin opiskelijan kesätyötienesteihin. :)

Huomenna saan vihdoin nukkua :) Olen painanut yli 40h duunia tässä viimeisen kolmen päivän aikana ja nyt on ihana olo kun tietää tehneensä jotain hyödyllistä!

Reilua porukkaa duunissa.

Kysyin pomolta:

"Tarviiko odottaa 15.päivään, et tulee liksa ?"

... "Ai olis tarvetta aikaisemmin?" ...

"Jep, oli aika kallis Sonisphere."

.. "No panic !.. Laitetaan tulemaan "

Muuten en olis kysellyt, mut tili tullut aina pari päivää ennen oikeaa maksu päivää :D :D

Tänään rinta treeni ! Jippijaijee :)

Uuden kämpän vuokraan sisältyvä netti olikin "hiukan" nopeampi kuin piti. Kahta megaa luvattiin joka paikassa, mutta 100 megainen tämä näyttää olevan :)
Illan leffat tulee nopeammin kuin ehtii leffavoikkarit tehdä!

Vihdoinkin pääsee työhaastatteluun, toki pessimistinä mitään duunia oo saamassa...:rolleyes::):hyvä:

Noo, yleensä, ku pääsee työhaastatteluu, ni aika varmana saa duuninkin. Ainaki mä aina saanu :D

Huomenna vihdoinkin vapaapäivä 10pv työpäiväputken jälkeen :)

Noo, yleensä, ku pääsee työhaastatteluu, ni aika varmana saa duuninkin. Ainaki mä aina saanu :D

Huomenna vihdoinkin vapaapäivä 10pv työpäiväputken jälkeen :)

Omakohtanen kokemus on samanlainen, mut kuten sanoin pessimisti ei pety ;). Pessimisti on silti iloinen.:D

SAIN TÖITÄ! Maanantaista lähtien meikäläinen on varastomies!
Nyt on kyllä sellanen fiilis että oksat pois! :dance2:

Otan osaa.. Terv, Varastomies.

Tuuletin !

Täältä myös osanotot. Terv. Varastomies 2.

+ viimeinkin opin ylätaljan tekniikan :dance2: siis oikein kunnolla

Back
Ylös Bottom