Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just tän takia mä pidän mielelläni lomat loppukesästä. Vituttaa se välillä istua täällä sisällä, mutta ei vituta yhtään kun muut tulevat heinäkuussa takaisin ja minä lähden. Ja kun tulen takaisin on jo sen verran loppukesä, että on aina joutunut menemään kouluun kuitenkin niin ei tunnu missään.

Niin minäkin! Ennen pystyi laskemaan päiviä kesälomaan. Nyt ei ole enää mitään odotettavaa! IKINÄ!

Älähän nyt, kyllä se siitä. Veljelläni alkaa tänään aamujen laskeminen. Voisin myös ilahduttaa teitä kertomalla, että harjoittelua on jäljellä enää vajaa kuukausi. Mitäköhän sitä lomalla tekisi (gradun ohella)?

Onnea valitsemallanne tiellä. http://www.like.fi/jouni-hynysen-kiira-korven-varustekassi-muita-naisen-mysteereja

Tietysti voit toivoa kuuluvasi siihen 8%:iin...

Toivossa on hyvä elää... No onneks meidän häihin ei oo Tauskia tulossa.

Ja toi Japanilainen kivipuutarha on semmonen mitä mä voisin alkaa väsäämään aikani kuluks.

Kiitokset sinulle päivän nauruannoksesta, noi Hynysen tekstit on aina yhtä hyvää luettavaa :D

Eiks sulla vielä viikko ollu? :)

No on kyllä elokuussa, eli on vielä jotain hyvää odotettavissa. Se on vaan tää shokki heti ekana työpäivänä kun pitäisi muistella miten rutiinit täälle menee. "Ai kato puhelin soi, mitäköhän mun piti siihen vastata ja mitäköhän toi nappula tekeekään.....oho...soriiii..".

Outoo olla lomalla, koko ajan töihin lähdössä :D Tänään jokatapauksessa en tee yhtään mitään, vaan lepäilen ja nautin hiljaisuudesta..

No on kyllä elokuussa, eli on vielä jotain hyvää odotettavissa. Se on vaan tää shokki heti ekana työpäivänä kun pitäisi muistella miten rutiinit täälle menee. "Ai kato puhelin soi, mitäköhän mun piti siihen vastata ja mitäköhän toi nappula tekeekään.....oho...soriiii..".

Niihän se varmasti menee. Itelle tuli kanssa duunipuhelua. Hitto, kun tuollaista keikka tulis lisää, niin ei tarttis märehtiä duuni hommien suhteen.

Noni nyt vaan ootellaan että Mike hyväksyy ton Vip-maksun (vai mikä nyt onkaan) ja pääsee tutkimaan Salaisiakansioita ja yms:evil:

^ Suosittelen heti alkuunsa selaamaan jääkaappi-tredin läpi. Ja varoituksen sana: tunti pari vierähtää sen parissa yllättävän nopeasti.

I löve päikkärit. Nyt taas naama hymyilee. Haastattelu sovittu keskiviikolle ja kohta saa uusia pottuja + jauhelihakastiketta. Näin se päivän kulku muutettiin taas positiiviseks :)

Blaah.. Taas himottais hakea uusia töitä mutta järki ei meinaa antaa periks edes ajatuksen tasolla lähteä perusvarmasta duunarin hommasta pois. Vittu mitä paskaa.

Blaah.. Taas himottais hakea uusia töitä mutta järki ei meinaa antaa periks edes ajatuksen tasolla lähteä perusvarmasta duunarin hommasta pois. Vittu mitä paskaa.

Siinä kannattaa kiskasta plussa/miinukset yhteen ja kattoa, mitä kannattaa tehdä. Meillä oli edeltävässä duunissa yt:t, niin ei tarvinnu jäädä sinne märehtimään. Nyt ollaa muutenki sellasessa paikassa kiinni, et oskat pois. Tuo jos tulee, niin enään parempi ois oman yritystoimminnan jatkaminen ja jos tuo ei onnistu, niin sitten aletaan tekemään varmaan sitä omaa hommaa. Mut nyt yksi asia kerrallaan.

Back
Ylös Bottom