Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon nyt viimesen vuoden aikana heivannu niin pirusti tavaraa roskiin, ja nyt kun on muutto tällee pidemmän matkan päähän ni tekis mieli heivata kaikki helvettii ja alottaa tyhjästä. Ei vaa anna budjetti periks ostaa kokonaa uusia astioita ja sänkyä ym välttämättömyyksiä kun ne nyt oon saanu eron jälkee taas hankittua :D Sillon ku exältä muutin pois ni mun omaisuus mahtu farmari astraa :D nyt tarvii jo iiiison pakettiauton ja silti jää sohva kyydistä, koska se ei tonne mun uutee pikkuluukkuu mahu... :(

Onkohan tässä enää mitään järkeä herätä viideltä vain siksi, että ehtii uimaan tai painimaan ennen töitä? En koskaan saa mentyä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, eikä se uni olisi tänäänkään klo. 21.00 tullut. Jostain pitäisi saada järkeä päähän ja huilata, mutta kun ei vaan kykene.

Mun sijainti on aina väärä... pitää selvästi muuttaa Etelä-Suomeen

Jep. Voisit alkaa pakkailla pikkuhiljaa..

Ensin lapaluiden välissä/keskellä selkäpötkylää (huomioi asiantuntevat termit) tuntui ikäänkuin jokin lukkoonmeno, jonka seurauksena paineenomainen pakotus kyseisellä alueella. Koko ajan sellainen olo, että pitäisi saada venyttää tai käännellä selekää. Nyt sama tunne + särkyä hartioissa ja olkapäissä, hartiat aikalailla kivikovat.
Olen kyllä nojannut kyynärpäitä polviin, mutta nyt yritän roikottaa niitä mahdollisimman vapaana. Vasemman käden sormet ovat puuduksissa, pikkurilli, nimetön ja keskisormi (eli ulkoreuna) ehkä vielä vähän pahemmin.

Right on.. ilmeisen mukavan tuntoinen fasettilukko rintarangassa ja radiaalihermot joutuu puristukseen kun nojailet käsiä johonkin tai esim. pidät niitä ylhäällä, vaihdat lamppua tms. Onko tosiaan näin et keskisormikin puutuu? Varsin simppeleitä juttuja noi on käsitellä, joten ilmoita kun tarvit ajan nii katsotaan mitä voidaan tehdä :)

Jos satut omistamaan tennispalloja niin tunge 2kpl sellaisia sukkaan, sitaise pää kiinni tiiviisti ja voit tehdä selin maaten rullauksia tuon päällä niin että pallot sijoittuvat rangan molemmin puolin. Kun tapaat kipeän kohdan niin koeta pitää lihakset suht rentoina, hengittää pitkään ulos ja tee vaikka pari edestakaista liikettä tän kohdan päällä niin lukko saattaa rusahtaa auki. Toki noita rullauksia voi tahdä muunkin sopivan paksuisen ja lujan muttei liian ei kovan putken päällä ja katsoa jos se auttaisi. Tykkäisit myös varmasti tehdä noit putkirullauksia reisille, niin saisit tiukkoja lihaskalvoja auki jonkin verran..

Jaa, olikohan muuta.. Pitääkö sua ihan tosissaan potkia sinne hierojalle vai ymmärrätkö hankkiutua käsittelyyn vielä tän kesän puolella? Jos ei muuta niin piipahda Espoon kulmilla joskus nii voidaan käydä vaikka koko kroppa läpi.. ei oo kiva jos tyttö kärsii tarpeettomasti.

Tuon voi kyllä hoitaa niinkin, että taskussa on myös aina sellainen mukava hätävara ;)

Blaablaaaa :) No ei, olishan se välillä kivaa jos olisi säästöjä tai vaikka omaisuuttakin. Mutta kyllä mä sit joskus kun teen oikeita töitä...

Mä oon nyt viimesen vuoden aikana heivannu niin pirusti tavaraa roskiin, ja nyt kun on muutto tällee pidemmän matkan päähän ni tekis mieli heivata kaikki helvettii ja alottaa tyhjästä. Ei vaa anna budjetti periks ostaa kokonaa uusia astioita ja sänkyä ym välttämättömyyksiä kun ne nyt oon saanu eron jälkee taas hankittua :D Sillon ku exältä muutin pois ni mun omaisuus mahtu farmari astraa :D nyt tarvii jo iiiison pakettiauton ja silti jää sohva kyydistä, koska se ei tonne mun uutee pikkuluukkuu mahu... :(

Joo no silloin on paha olla kovin minimalistinen kun täytyy itse hankkia huonekalut + kaikki muut kodin tarvikkeet.

Aina kun nään ton sun nickin jossain, niin sanon mielessäni "jebouuuuuuuuuuuuuu".
Ärsyttävää :D

Hahhaa mua ärsyttää myös sama asia. Ärsyttää kirjautua jopa tänne aina sisään koska joka kerta kun kirjotan "jebou" tulee mieleen bb-petri ja satu jotka hoki sitä koko ajan, ja etenki petri ja sen viikset. Mut en mä tätä nickiä enää voi vaihtaa ku oon tällä nyt huudellu täällä jo jonku aikaa. Ihana että jotaa muutaki ärsyttää eikä vaa mua :D

e. ...tarkemmin ajattelen varmaa aika montaa muutaki vituttaa, ei sen takia että se on mun nicki vaa siks et se on vitun rasittava ihan sanana.

Täällä haisee kiima.

Nyt starttas sit 3 viimosta yötä ennen kauan uneksimaani kesälomaa. Voima olkoon kanssani näinä piinaavina loppuhetkinä...

Öitä. Toivottavasti on tyyny hyvin ja mukava asento :D Mää lähen nyt moikkailee elämäni tärkeintä miestä eli nukkumattia ;) <3

Jeeee, tästä se kasvu lähtee. :puntti:

Haha, ja v*tut. Kääpiöksi synnytään ja kääpiönä pysytään. Onneksi on pieni kikkeli. :D

Back
Ylös Bottom