yöt on perseestä.
Mutta onko enään yö, jos ulkona on valosaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yöt on perseestä.

Mutta onko enään yö, jos ulkona on valosaa![]()
Eipä mitään väliä. Yö tai päivä niin valvotaan...
Oih, One dick :haart:
so ur saying there is no strenght in numbers? :(
sorii...:(
sorii...:(
Kylläpä pieni typotus tähän aikaa vuorokaudesta voitanee antaa anteeksi
Ei heru. Oon tiukkana tänään. wohoot.. :D
Niihän sie luulet. Not.
Pian pääsee laittaa grillit tulille. Ehkä pienen pientä nollaustakin luvassa. Oon kuiteskin niin tuiterissa et aspiroin omaa byyttaa tai putoan ulkohuussin istuntoreiästä. Tai no jälkimmäisestä ei varmaan huolta kun berber ei siit mahtus kuiteskaan. Lol.
No mut pode on hereillä o/ ! Ja toi joku möykkykin.Saat kyl mun unenlahjat. Nukuin tänäänki parvekkeen matolla reilu tunnin, Remu kainalossa :D On taas semmoi kausi päällä et vois vaan nukkua ja nukkua.. tuntuu ettei mikään uni riitä :(
No kyllä se vaan niin juman perkeleesti sattui :D Tuo mun vakkarihierojan käsittely oli hellää hiplaamista CJ:n otteisiin verrattuna. Mut tokihan siinä eroa on, kun kauhea lihakimpale hieroo kaikkine voimineen verrattuna +50v pappaan. Onneksi ei tarttenut ärräpäitä pidätellä kun tuttu kaveri oli runnomassa. Niitä nimittäni pääsi - ja paljon :DEQQU kerroppas miltä tuntui LLCJ:n käsittely!
Yks kaveri kysyi multa kerran lukion alussa: "Hei eqqu venaa, roikkuuks sul tos vyötäröllä jotain? Odotas mä katon vähän tarkemmin... Aaaa, ne olikin sun jalat, hahaha." :lol2: Eli eiköhän se karu totuus käy tästä kommentista aika hyvin ilmi.Onhan ne hitonmoiset pölkyt ihan niinkuin kuvistakin voi nähdä. Siihen nähden täs koetetaankin töitä tehdä et päästäis edes likimain samoihin mittoihin joskus..