Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistetäähä vähä hempeetä musaakkia teille

I'm going to go into the fir trees
There where I last saw her
But the evening is throwing a cloth upon the land
and upon the ways behind the edge of the forest
And the forest it is so black and empty
Woe is me, oh woe
And the birds sing no more

Without you I cannot be
Without you
With you I am alone too
Without you
Without you I count the hours without you
With you the seconds stand still
They aren't worth it

On the branches in the ditches
it's now silent and without life
And breathing becomes oh so hard for me
Woe is me, oh woe
And the birds sing no more

Without you I cannot be
Without you
With you I am alone too
Without you
Without you I count the hours without you
With you the seconds stand still
They aren't worth it without you

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä mitään väliä. Yö tai päivä niin valvotaan...

Saat mun sympatiat daarrrling. Viime yö oli mun käsityksen mukaan kaikkein valoisin. Nyt se talvi sit jo taas tulee.

Oih, Ohne dich :haart:

Vielä 3h. Ja tääl haisee ihan kuolema kun yks mein potilaista on mädättäny itteensä himassaan 4 päivää. Jak.

sorii...:(

Ei heru. Oon tiukkana tänään. wohoot.. :D

Kylläpä pieni typotus tähän aikaa vuorokaudesta voitanee antaa anteeksi

Niihän sie luulet. Not.

Pian pääsee laittaa grillit tulille. Ehkä pienen pientä nollaustakin luvassa. Oon kuiteskin niin tuiterissa et aspiroin omaa byyttaa tai putoan ulkohuussin istuntoreiästä. Tai no jälkimmäisestä ei varmaan huolta kun berber ei siit mahtus kuiteskaan. Lol.

Ei heru. Oon tiukkana tänään. wohoot.. :D

Niihän sie luulet. Not.

Pian pääsee laittaa grillit tulille. Ehkä pienen pientä nollaustakin luvassa. Oon kuiteskin niin tuiterissa et aspiroin omaa byyttaa tai putoan ulkohuussin istuntoreiästä. Tai no jälkimmäisestä ei varmaan huolta kun berber ei siit mahtus kuiteskaan. Lol.

Mie mittää luule...

No mut pode on hereillä o/ ! Ja toi joku möykkykin. :rolleyes: Saat kyl mun unenlahjat. Nukuin tänäänki parvekkeen matolla reilu tunnin, Remu kainalossa :D On taas semmoi kausi päällä et vois vaan nukkua ja nukkua.. tuntuu ettei mikään uni riitä :(

No mut pode on hereillä o/ ! Ja toi joku möykkykin. :rolleyes: Saat kyl mun unenlahjat. Nukuin tänäänki parvekkeen matolla reilu tunnin, Remu kainalossa :D On taas semmoi kausi päällä et vois vaan nukkua ja nukkua.. tuntuu ettei mikään uni riitä :(

Kateellinen olen...
Täällä veetää niitä 4-5 tunnin yöunia ja sit olla loppupäivä nuutuneena.

EQQU kerroppas miltä tuntui LLCJ:n käsittely!
No kyllä se vaan niin juman perkeleesti sattui :D Tuo mun vakkarihierojan käsittely oli hellää hiplaamista CJ:n otteisiin verrattuna. Mut tokihan siinä eroa on, kun kauhea lihakimpale hieroo kaikkine voimineen verrattuna +50v pappaan. Onneksi ei tarttenut ärräpäitä pidätellä kun tuttu kaveri oli runnomassa. Niitä nimittäni pääsi - ja paljon :D

Luulis et tommonen +50 papparainen ku hieroo niin se on sulalla kutittelua kun vertaa siihen et joku järkäle alkaa runnomaan niitä lihaksia auki :D

Pitäis varmaan itekki alkaa käymään säännöllisesti taas jonkun osaavan runnottavana kun rupee tuntuu et välillä on vähän liikaa jumia semmosissa paikoissa missä niitä ei pitäis olla. Putkella rullaamallakaan kun ei kaikkia paikkoja saa oikein ite auki.

Onhan ne hitonmoiset pölkyt ihan niinkuin kuvistakin voi nähdä. Siihen nähden täs koetetaankin töitä tehdä et päästäis edes likimain samoihin mittoihin joskus..
Yks kaveri kysyi multa kerran lukion alussa: "Hei eqqu venaa, roikkuuks sul tos vyötäröllä jotain? Odotas mä katon vähän tarkemmin... Aaaa, ne olikin sun jalat, hahaha." :lol2: Eli eiköhän se karu totuus käy tästä kommentista aika hyvin ilmi.

Kyllä mä tuosta CJ:stä nappaan kuntokuvaa tässä joku kerta kuhan saan ylipuhuttua, nöyrä ja vaatimaton toveri kun on niin ei mikään helppo projekti. Saavatpahan pakkiksen muut laiheliinit masentavaa matskua nähtäväksi, isompaa natikkaa en ole kyllä koskaan nähnyt IRL. Motivoi mukavasti tällästä juni-Oriakin :worship:

Back
Ylös Bottom