Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin tyhmä, että on vieläkin vaan koneella vaikka äsken jo uhosi menevänsä nukkumaan :D Mitäs kokkailet pikkunen?

Keittelen tässä vihanneksista lisäkettä kanafileiden seuraksi. :)
Oon tainnu täsä viime sunnuntain jäläkhen nukkua 4 tai 5 tuntia per yö. Alakaa pikkuhilijaa tuntuhan. Onneksi on tulossa pitkä viikonloppu.

Itteäki kiinnostais tuo hieronta. Urheiluhierojalle ihan kannattaa varmaan mennä vaikka ihan amatööriharrastelijoita tässä ollaankin?

^ Kannattaa kysellä suosituksia vaikkapa samalla salilla käyviltä treenaajilta.. hierojia on moneen lähtöön ja joskus pitää kiertää useammalla ennenkuin löytyy sellainen jonka otteet tuntuu sopivilta.

^^^^ Pietarsaari, Kokkola? Kauhavan suunnalla ne ei taidakaan pelata kuin pesäpalloa.. Niin, tunnet varmaan reisiluun yläosan uloimman kohdan eli ison sarvennoisen tuosta lonkasta(se selvästi tunnusteltavissa oleva luinen kyhmy)? Lonkkahermon kulkee sen taitse ja ohi, joten se on aika helposti palpoitavissa ihan omin sormin kun painelee sarvennoisen taka/yläpuolelta. Mulla jumissa olevat pakaralihakset mukaan lukien pieni ja keskimmäinen pakaralihas sekä lonkan koukistajat(etenkin kiekkoilijoiden vaivoja) sekä kireä nelikulmainen lannelihas alaselässä kulkevat käsi kädessä tuon vaivan kanssa eli lantionseudun liikkuvuus on puuttellinen -> kävely ei rullaa normaalin vaivattomasti ja sit tietyissä asennoissa alkaa tuntua jomotusta lonkissa aika nopeasti ja pakko sit vaihtaa asentoa et helpottaa.. Helpoiten noilta ongelmilta välttyy kun pitää hierojalla käynnit säännöllisinä ja satsaa riittävään lämmittelyyn & venyttelyyn. Osaava hieroja kun käsittelee koko alakerran alaselästä lähtien, niin liikkuminen tuntuu ihmeen paljon helpommalta - Eqqulta voit muuten kysyä miltä tuntui kun se oli mun hierottavana tuossa pari vkoa sitten.. :)

Gamlakarleby on tarkempi sijainti. Vetääkö sulla veri länsirannikolle, kun noin hyvin tierät? :)

Ui helekkari kun se sarvennoisen yläpuoli oli hellä! Ja kiitos uhkailusta, mun lonkankoukistaja repes neljä vuotta sitten pikajuoksuradoilla, siihen en ole antanut kenenkään koskea. Pakarat ja alaselekä jumissa. En tohi sittenkään mennä hierojalle. Tai sitten joudun matkustaa sinne sun luo.

ps. Anna vähän sisäpiiritietoja, onko eqqun reidet oikeesti niin isot? Jos kuvat puhuu totta, niin se on aivan liian vaatimaton!

EQQU kerroppas miltä tuntui LLCJ:n käsittely!

Lahessa on tollanen paikka näköjään kun Fysakos. Kehuvat sivuilla että on urheiluhierojan koulutuksen omaavat hierojat ja tekee yhteistyötä vissiin Terveystalon kanssa. Lieköhän toi ois hyvä, ei oo ainakaan hinnalla pilattu. 35e tunti taitaa olla aika halpa?

e. Ei vittu tää kuullosti ihan joltain salakavalalta mainospuheelta :lol2: En oikeesti tiedä mitään..

^ 35 egee tunnilta ei todellakaan ole paha hinta jos osaavat asiansa..

Vetääkö sulla veri länsirannikolle, kun noin hyvin tierät?

Kalajoelta on lähdetty aikoinaan, joten varsin tuttuja seutuja.. itseasiassa sain just tiedon siirtoautosta kotikulmille, joten taidanpa viettää juhannuksen siellä. :)

onko eqqun reidet oikeesti niin isot?

Onhan ne hitonmoiset pölkyt ihan niinkuin kuvistakin voi nähdä. Siihen nähden täs koetetaankin töitä tehdä et päästäis edes likimain samoihin mittoihin joskus..

Sinusta öisin minä uneksin
Että melkein housuihini kuseksin
Tulet koko ajan ajatuksiin
Villeihin, todella erottisiin
Päivisin susta valveunia nään
Olet kaunis käännät monen miehen pään
Sinua kovasti rakastan niin
Kuvasi kanssa tartun nyt kyllikkiin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää Huomenta rakkaat kuuntelijat, jälleen on yökeskustelujen aika!
Mitäs teille tänään kuuluupi? Onko päivä sujunut hyvin, huonosti vai hyvin huonosti?
Mikäs oli päivän reeni? Itse vedin penkkipunnerrus+kapeapena+viparit ja haupitsit

Tästä lähtee sit uutta U.D.O:a ! Liekkö omistettu kaikille nahkatukille?

Ihan ok päivä ollut. Selkä/hauis treenit oli tossa iltasella. Luulen saaneeni treenin mukavasti perille..

Tänään tilattu Jack3d purkki :) Toivottavasti on hyvää kamaa :D Saakohan sitä muuten viedä inttiin muiden kamojen mukana? II/11 ois lähtö :D

Ko. tuotteessta kirjoitti joku aika sitte Anssi Manninen aika napakan artikkelin, suosittelen tutustumaan http://manninen-**************.blogspot.com/2011/01/jack3d-sisaltaa-huumausainetta.html

Ittellä oli kyl lisäravinteet intis mukana (prodee, maltoo,) Helpotti vähä jaksamista siel, vaikka puntil ei siel ehtinykkää sillo.

Tuli M&M videot tubessa vastaan ja vittu että taas repesin Batmanille :D

Ja tästä autojammailusta tuli jostain syystä mieleen Huey Lewis In The News Hip To Be Square musavideo :)

Ei stna..."mörrimöykky tanssii ja ruokopilli soi, ruokopillin tahdissa tanssiakin voooi..." Nyt se sit soi päässä :curs:

Oon niin töissä. Vika yö ja sit 6 vapaata! Huomen ko herään niin maantiekiitäjän keula kohti mökkiä! :tsi tsi: :D

Ei stna..."mörrimöykky tanssii ja ruokopilli soi, ruokopillin tahdissa tanssiakin voooi..." Nyt se sit soi päässä :curs:

Oon niin töissä. Vika yö ja sit 6 vapaata! Huomen ko herään niin maantiekiitäjän keula kohti mökkiä! :tsi tsi: :D

Ittekki oon =D - viimene yö, sit o parit vapaat ja jussi taas töissä jeejee..

Lauleskele sie vaa mörri biisei siel. Mä pistä acceptin paukkumaa!"

Back
Ylös Bottom