Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei nuo ellyn treenimäärätkään ihan ole sitä tavallista pakkistasoa. Pieni kuumeilu ja lihasjumit kun kuitenkin omalla kohdalla kertoo levon tarpeesta.

Toki näinkin. Viime kesänä itsellänikin oli melko mielenkiintoisia oireita, kun nukkumaan mennessä sydän hakkasi tuhatta ja saataa. Katsotaan miten tällä viikolla käy, sillä olen mennyt uhoamaan itselleni, että torstaina ja perjantaina treenaan kolme kertaa kumpanakin päivänä. Toki joku treeni lienee vähän kevyempi, mutta silti.

Oon täsä viimeiset pari viikkoa viivytellyt hieronta-ajan varaamista juuri siksi, että oon juossu alakroppani aika tukkoon. Mulla pitäis hieroa pakarat, reidet ja pohkeet auki + runnoa penikat auki. Ens viikolla on ehkä pakko uskaltaa. It's gonna hurt.

Ouch. Kirosanoja & kyyneliä tiedossa siis :) Muistahan tyttö varata ainakin se 90 min aika, niin ehtii leipoa pahimpia jumeja auki..

Ouch. Kirosanoja & kyyneliä tiedossa siis :) Muistahan tyttö varata ainakin se 90 min aika, niin ehtii leipoa pahimpia jumeja auki..

Voi eikä. Oon oikeesti jo nössöilly pari viikkoa sen soittamisen kanssa. Ei varmaan tommosen käsittelyn jäläkhen kannata olettaa, että olisi seuraavana päivänä juoksukunnossa?
(Anteeksi, jos vaivaan kysymällä tällaista, vaikutat vain niin ammattimaiselta! :D)

Ei varmaan tommosen käsittelyn jäläkhen kannata olettaa, että olisi seuraavana päivänä juoksukunnossa?

Mistäs Kauhavalta se tyttö on kotoisin kuin tuollaista murretta puhuu/kirjoittaa? No joo, riippuu vähän tietty hierojasta mut jos on pakarat jumissa, lonkat jumissa(jumiutuneen lonkkahermon vapautus varmaan kivuliainta mitä tiedän), reidet jumissa & lihaskalvot tiukat ja vielä säären/pohkeen lihasaitiot kipeytyneet tai jopa tulehtuneet, niin veikkaan ettei oo mitää viheltelyä luvassa vaan ärräpäitä ja tuskaista kiemurtelua hierontapöydällä. Penikat jos vaivaa kovin pahasti ja lihaskalvot on turvotuksesta johtuen kiinni luukalvossa tms, niin luvassa on lepoa & lääkitystä.. Kannattanee samalle iltaa käydä kävelyllä tms kierrättämässä kuonaa lihaksista ja ottaa pari pvää höllemmin ennen raskaampaa harjoitusta ja muistaa sitä ennen aktivoida & lämmitellä lihakset hyvin.

Itekki haluaisin käydä hierotuttamassa alakerran, mutta en perkele kehtaa kun rupeis satavarmasti seisomaan. Varsinkin kun on naishieroja.

Millaista sivelyhierontaa se on ajatellut? Jos on lujanäppinen hieroja niin pitää kyl olla sadismista ja kivusta kiksinsä saava kaveri jos alkaa ottaa eteen..

Elu oli tänään metsähommissa. Luontopolulle oli kaatunu iso koivu ja piti moottorisahailla se paloiksi ja viedä pois. Sahakin jäi runkoon jumiin ja hajos mun käsittelyssä (en vaan osaa). Sahasin pari vähän liian pitkää pätkää ja jouduin ottamaan pystypainimatsia 130-kilosten märkien tukkien kanssa. Riuhtosin, reuhosin ja ähelsin sielä metsässä niiden tukkien kanssa ja kompuroin oksiin ja kuoppiin. Oli niin kova meno ettei runsain määrin parveilevat hyttysetkään uskaltaneet pistellä mua, vaikka varmasti tuoksuin herkulliselta kun puuskutin keskellä metsää hiestä läpimärkänä.

... ja töistä suoraan jalkatreeneihin, että sellanen päivä.

edit: suunnilleen tähän tapaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistäs Kauhavalta se tyttö on kotoisin kuin tuollaista murretta puhuu/kirjoittaa? No joo, riippuu vähän tietty hierojasta mut jos on pakarat jumissa, lonkat jumissa(jumiutuneen lonkkahermon vapautus varmaan kivuliainta mitä tiedän), reidet jumissa & lihaskalvot tiukat ja vielä säären/pohkeen lihasaitiot kipeytyneet tai jopa tulehtuneet, niin veikkaan ettei oo mitää viheltelyä luvassa vaan ärräpäitä ja tuskaista kiemurtelua hierontapöydällä. Penikat jos vaivaa kovin pahasti ja lihaskalvot on turvotuksesta johtuen kiinni luukalvossa tms, niin luvassa on lepoa & lääkitystä.. Kannattanee samalle iltaa käydä kävelyllä tms kierrättämässä kuonaa lihaksista ja ottaa pari pvää höllemmin ennen raskaampaa harjoitusta ja muistaa sitä ennen aktivoida & lämmitellä lihakset hyvin.

Okei, elikkäs ensi viikon torstai olisi optimaalisin päivä hieronnalle, jotta sunnuntaina on jalkapallokunnossa.

Haha, siirryhän Etelä-Pohojammaalta Keski-Pohojammaalle, niin ollaan oikiasa paikasa! :D

Edit. Mistä tietää onko lonkkahermo jumissa?

Edit2. Hyvää yötä Panda! :)

Just kassoin issekki, että kyllä pitää pienen ihimisen olla tyhymä. Väsyttää tolokuttomasti ja nyt sitte pitää ruveta vääntähän eväitä huomiselle...

Ai perkele kun vätystää. Pärjäisköhän sitä ihan rahkalla näin iltasella kun ei jaksais mitään muuta :zzzz:

^^^^ Pietarsaari, Kokkola? Kauhavan suunnalla ne ei taidakaan pelata kuin pesäpalloa.. Niin, tunnet varmaan reisiluun yläosan uloimman kohdan eli ison sarvennoisen tuosta lonkasta(se selvästi tunnusteltavissa oleva luinen kyhmy)? Lonkkahermon kulkee sen taitse ja ohi, joten se on aika helposti palpoitavissa ihan omin sormin kun painelee sarvennoisen taka/yläpuolelta. Mulla jumissa olevat pakaralihakset mukaan lukien pieni ja keskimmäinen pakaralihas sekä lonkan koukistajat(etenkin kiekkoilijoiden vaivoja) sekä kireä nelikulmainen lannelihas alaselässä kulkevat käsi kädessä tuon vaivan kanssa eli lantionseudun liikkuvuus on puuttellinen -> kävely ei rullaa normaalin vaivattomasti ja sit tietyissä asennoissa alkaa tuntua jomotusta lonkissa aika nopeasti ja pakko sit vaihtaa asentoa et helpottaa.. Helpoiten noilta ongelmilta välttyy kun pitää hierojalla käynnit säännöllisinä ja satsaa riittävään lämmittelyyn & venyttelyyn. Osaava hieroja kun käsittelee koko alakerran alaselästä lähtien, niin liikkuminen tuntuu ihmeen paljon helpommalta - Eqqulta voit muuten kysyä miltä tuntui kun se oli mun hierottavana tuossa pari vkoa sitten.. :)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom