Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä tuollaisen liikkeen pitäisi periaatteessa olla jopa tavallista alaviistopenkkiä raskaampaa, kun perse ja reidet eivät saa mistään tukea. Itsekin olen ajatelllut tehdä silloin tällöin runkkupenkkiä jalat penkillä, koska alaviistopenkin aikaan saamiseksi pitäisi säätää useita minuutteja. Muutoin kyseessä on täysin sama liike.

Lähinnä vain vituttaa nämä salipoliisit, jotka katsovat pahasti loivaa alaviistopenkkiä, vinopenkkiä tai pystypunnerrusta. En näe mitään logiikkaa siinä, että tasapenkki ja 30 asteen vinopenkki ovat molemmat ok, mutta niiden välimuoto taas ei.

Tyttöystävän juominen! :curs:

tapasin hänet n. kuukausi sitten ja kerran nähnyt selvänä tai ilman krapulaa. Himassa vaan istuu työttömänä ja ei hae edes kursseille. Saa puolestani juoda viikonloppuisin ja joskus arkena, muttei joka toinen päivä ainakaan.

Nyt laitoin tekstiviestiä, että mulle riittää kohta, niin vastaukseksi tuli, että muka juonut viimeksi Perjantaina. Kappas kun kävin kylässä Su ja Ma, niin silloinkin otti kaljaa... eli vielä valehtelee juomisestaan. Loppuun pisti vielä että " ihan miten vaan, en kaipaa nyt valituksia".

Saatana että kiehuu päässä :curs:

Niin tuttua, ja miehiä aina haukutaan juopoiksi ja turputtelijoiksi:curs:

Niin ja tuo, että juhlitaan ja makoillaan kun ei ole töitä. Jokainen saa työtä jos haluaa, se on itestä kiinni. Ärsyttää ihmiset jotka vaan makoilee eikä paina kesällä duunia.

Niin ja se ärsyttää myös, että pitäisi aina matkustella. Kaikilla ei ole varaa eikä kiinnostusta.

Mita ihmetta? Miten joku voi parjata ilman passia? Sitahan tarvitsee vaikka missa.

Kyllä mulla passi on ollut, vaikka tosissaan köyhän ihmisen ei tarvitse sitä käyttää (ainakaan matkustamiseen) Mutta se nyt on kadonnut ajat sitten eikä rahaa ole ostaa uutta, joten pysyköön poissa silmistä... :)

Eikös ranteisiin olisi kaikkein helpoin tapa rannepunnerrukset? Siitä en sitten tiedä, jos ne tuntuu liian helpoilta lisä painoillakin... Enpä vaan ole semmoista kaveria vielä tavannut, ei ranteita varten mitään ihme vehjettä tarvitse...
http://www.youtube.com/watch?v=NIeL0AYygiY

Hyvä vinkki, en ollutkaan kokeillut tota aiemmin. Sattui vähän ranteisiin, täytyy katsoa tuo progressio et pystyy tekemään.

Vituttaa kun tässä kämpässä jossa asun, joku tuuttaa istua paskalla keskellä yötä, ja ilmavaivaisena päästelee pitkiä naukuja, antaen pierutaajuuden kimpoilla posliinissa ja kiertää koko vitun talon. Smiuuuuuu!!

Ai niin, sehän olenkin minä itse.

Maanantaina varmaankin aiheutin komediaa, kun yritin tehdä kyykkyä. Edellisenä iltana olin niskani polttanut, niin jumalauta että koski jo pelkällä tangolla lämmitellä.

Itellä oli sama tossa yks päivä. Laitoin räkkiin oikeat säädöt ja varmistusraudat ja hain tangon jostain toiselta puolelta salia ja sit väänsin yhden lämppärisarjan hirvee irvistys naamalla ja totesin että ei toivoakaan että vois laittaa lisää painoja ja jätin kyykkäämisen siihen.

Itellä oli sama tossa yks päivä. Laitoin räkkiin oikeat säädöt ja varmistusraudat ja hain tangon jostain toiselta puolelta salia ja sit väänsin yhden lämppärisarjan hirvee irvistys naamalla ja totesin että ei toivoakaan että vois laittaa lisää painoja ja jätin kyykkäämisen siihen.
Ittellä taas oli aikalailla sama juttu. Tosin ei mitään palamista, vaan mulla oli niskat ja hartijat niin jumissa, että kun tangolla lähinnä sattui, niin 40kiloa niskassa tuotti infernaaliset kivut ja ala-asennossa jumalattoman päänsäryn kun veri ei kiertänyt päähän. Näin käy kun laiskottaa ja antaa paikkojen mennä jumiin.. ..
Tälläinen offtopic tällä kertaa.

Vituttaa kun tässä kämpässä jossa asun, joku tuuttaa istua paskalla keskellä yötä, ja ilmavaivaisena päästelee pitkiä naukuja, antaen pierutaajuuden kimpoilla posliinissa ja kiertää koko vitun talon. Smiuuuuuu!!
Tässä toissayönä vetelin sikeitä katkonaisesti ja jossakin vaiheessa yötä hiffasin, että meikän asuntoon kuuluu kun yläkerrassa joku käy kusella.

Vituttaa koska tuttavani hajoitti parkettilattiani vuokra-asunnosta tänään tuodessaan minulle lainaan 160kg levyjä...

Ei jumalauta, pääsin taas näkemään melkoista komediaa :D

Yks jätkä teki ihan normist penkkii varmaa jonkuu 3-5 sarjaa. No ei siin mitää. Vähän ajan pääst katon et mitä vittuu kaveri duunaa kun tangos on toisel puolel 20kg ja toisel puolel 25kg. Ajattelin et se on vahingos unohtannu eri painot, mut luulis nyt huomaavaan noin suuren eron? Kaveri jatkaa painojen lastaamist ja laittaa toiselle puolelle viel 5kg lisää eli painot nyt 20kg ja 30kg. Tää jannu nostaa tangon käsille ja se romahtaa heti maaha kun toisel puolel on niin paljo enemmän painoo :D Yks reenaaja juoksee heti auttamaan, nostaa tangos pois ja kysyy: "Mitä sä oikein teet!? Toi näyttää aika vaaralliselt!" No tää salin kunigas vastaa ihan vakivassaa et: "Teen vinopenkkii, taitaa olla tekniikas viel vähä parannettavaa kun toi tango pääs kallistumaa lattialle" :D:D:D:D EI JUMALAUTA ET REPESIN IHAN VITUN KOVAAN NAURUUN... EI PYSTYNNY PIDETELLÄ, EI MILLÄÄN.. OLIN SILLEE ET TAIVAS VARJELE MITÄ SILTÄ TULEE. Huh huh.. :D

Kaikella kunnioituksella, kaveri taisi keksiä uuden liikkeen :worship:

Yks jätkä teki ihan normist penkkii varmaa jonkuu 3-5 sarjaa. No ei siin mitää. Vähän ajan pääst katon et mitä vittuu kaveri duunaa kun tangos on toisel puolel 20kg ja toisel puolel 25kg. Ajattelin et se on vahingos unohtannu eri painot, mut luulis nyt huomaavaan noin suuren eron? Kaveri jatkaa painojen lastaamist ja laittaa toiselle puolelle viel 5kg lisää eli painot nyt 20kg ja 30kg. Tää jannu nostaa tangon käsille ja se romahtaa heti maaha kun toisel puolel on niin paljo enemmän painoo :D Yks reenaaja juoksee heti auttamaan, nostaa tangos pois ja kysyy: "Mitä sä oikein teet!? Toi näyttää aika vaaralliselt!" No tää salin kunigas vastaa ihan vakivassaa et: "Teen vinopenkkii, taitaa olla tekniikas viel vähä parannettavaa kun toi tango pääs kallistumaa lattialle" :D:D:D:D EI JUMALAUTA ET REPESIN IHAN VITUN KOVAAN NAURUUN... EI PYSTYNNY PIDETELLÄ, EI MILLÄÄN.. OLIN SILLEE ET TAIVAS VARJELE MITÄ SILTÄ TULEE. Huh huh.. :D

Rispektit kaverille xDDD

Vitun puhelinmyyjät. Sen jälkeen kun vaihdoin liittymän Soneraan, alkaneet soittelemaan monta kertaa päivässä. Vituttaa. Duuni sellainen että pakko vastata puhelimeen ja nuo puhelut tulee aina kännykkänumeroista niin ei ikinä tiedä. Mikä avuksi?

Samanlainen tilanne sattui meidän salilla pari vuotta sitte ku joku aasialainen jätkä pyysi mua varmistamaan ku se teki penkkiä. Katoin siinä et mitäs kummaa ku sillä oli 20kg levy toisessa päässä ja 5kg levy toisessa :D Vähä taustatietoa tästä treenaajasta tähän väliin, tää kyseinen kaveri treenas muutenki aivan kummallisia liikkeitä ja kuljetti paksua paperipinoa mukanaan, jossa oli ohjeita miten liikkeet tulis suorittaa. Katsoi tätä kyseistä ohjenippua välillä jopa kesken alatalja sarjan.. No jokatapauksessa en sitte lähteny kyseenalaistamaan tätä tangon lastausta ku ajattelin et tää oli taas jotain niitä sen hulluja erikoistreenejä. Ei muuta ku kaveri selälleen penkille, tangosta kii ja punnerrus ylös telineistä sillä seurauksella et kevyempi pää nousi ilmaan ja toisesta päästä 20kg rautakiekko ryminällä lattialle ja siitä keikahdus toiselle puolelle ja 5kg kiekko lattialle. Siinä se sitte hätääntyneenä yritti laittaa tankoa takas telineeseen :D Pakkohan sitä oli auttaa ku se oli niin paniikissa. Tapahtumasarjan jälkeen se totes vaan "Ei vitsi mä en yhtään huomannut" ja osoitti 5kg kiekkoa :D :D :D

Joo, tai motukka on Ciscon, mallia EPC3825. Takkuilu saattaa myös johtua koneestani, joka on vuodelta miekka ja kirves.

joo mulla on sama boksi. Jos osaat säätää configuration tilaa boxista niin ota sieltä se Ip Flood block (en muista tarkkaa nimitystä) pois päältä toi aiheuttaa sen takkuumisen.
voin postata illemmalla suoraan mitä teet kuha pääsen kotiin, jos et itse tiedä mitä tehdä.

Vitun puhelinmyyjät. Sen jälkeen kun vaihdoin liittymän Soneraan, alkaneet soittelemaan monta kertaa päivässä. Vituttaa. Duuni sellainen että pakko vastata puhelimeen ja nuo puhelut tulee aina kännykkänumeroista niin ei ikinä tiedä. Mikä avuksi?

Mullakin ainakin alkoi nuo vähetä kun aina aloitin keskustelun sillä että olen jossakin ulkomailla duunissa ja mulla on kyllä kännynumero ja känny suomalainen mutta jos myytte,toimitatte jne ulkoimaille niin ok. Yleensä varsin nopeesti loppuu puhelu ja samalta ei ole tullut uutta.
Tulikin pari hauskaa tilanetta mieleen: puhelin soi ja vastasin "japa" sieltä alkoi kertoilla että jostain lehdestä. Sanoin että odota hetki että just nyt on hollilla. Sieltä kuului että Häh. No annoin hieman odottaa ja sitten sanoin että tilanne ohi. Ja jatkoin että olen afganistanissa ja juuri oli joku terroristi tähtäimessä mutta se pääsi livahtamaan. Neito toisessa päässä lopetti samantien puhelun.
No toisella kertaa joku alkoi kertoilla vihreästä sähköstä niin kerroin että mielestäni tyynellä ilmalla minun televisiossa on mielestäni huonompi kuva koska tuuli sähkössä ei ole tarpeeksi tehoa joten olen muuttamassa jenkkeihin lähelle ydinvoimalaa. Puhelu loppui siihen. Nykyään ei tule noita puheluita koskaan, ilmeisesti heillä on joku rekisteri että mihin kannattaa soittaa ja mihin ei.

Back
Ylös Bottom