Pitkähihainen vai tank toppi?

oon tossa miettiny että miks jotku treenaa aina pitkähihasessa collegepaidassa? luulis olevan vitun kuuma näilläki ilmoilla:wtf: mulla on aina shortsit ja narutanktoppi:D tykkään nähdä miten lihat vastaa treeniin ja muutenki kevyempi olo... ja yks mikä ihmetyttää on se että miks suurin osa isommista kehonrakentajista pitää aina pitkiä vaatteita kesälläkin? eikö ne halua että ihmiset tuijottaa kadulla... nähtiin just turun wellmaxissa jääskeläinen ja seki istu takki päällä naama punasena siinä penkillä:wtf: nyt porukka voiski kertoa omia näkemyksiä treenivaatetuksesta ja siitä että häiritseekö ne ihmisten katseet siellä kaduilla (olettaen että sitä lihaa on sen verran että sen nyt selvästi huomaa) meitsi on ainaki aina tanktopissa ku on yli 10 astetta lämmintä!:rock: pitää sen ny saatana näkyä ku sita lihaa on vuosikaudet tehty kauheella tuskalla:hyvä:

Nykyään melkein aina pitkähihainen kerrastopaita, oli ulkona kuinka kuuma tahansa. On ainakin varmasti lämmin alkuveryttelyiden jälkeen.

Juu minun mielestä jokainen saa ja pitää treenata siinä asussa mikä tuntuu parhaalta, kunhan nyt ei paljastelemaan ala :D

Itse treenaan voimanostoon keskittyvällä todellisella HC-salilla, jossa pukeutumiskoodi on selkeästi pitkät verkkarit/colleget sekä pitkähihainen paita tai huppari. Kyllä sitä on tullut huomattua, että jotkut katsoo pahalla kun tällanen nuori jolppi treenaa hihattomassa ja shortseissa :P Ei kyllä kiinnosta vittuakaan, mieluummin otan pahat katseet vaikka koko maailmalta kuin treenaan jossain saatanan haalarissa näillä keleillä :D

E: Ja onhan tuo tosiaan naurettavaa että vuosien työllä saavutettuja tuloksia pitäisi alkaa piilottelemaan.

Lämmöt tulee salilla otettuu huppari päällä, muuten kyllä mieluiten nimenomaan hihaton päällä, tuppaa tuo hiki lentämään kohtuu helposti niin tuo hihattoman pitäminen auttaa siihen ees vähäsen. Tai ainakaan sitä hikoiluu ei nää ulospäin nii helposti kun ei oo olkapäät paidasta märkänä :D

Onkohan yks syy taino ainaski talvella, et keholämpö pysyy paremmin koossa ja tulis parempia tuloksia. Tuntuu, että tää on kuiteskin placeboa. Ite olin tos pari päivää sit pyöräilemäs ilman paitaa ja näin jonku tyypin collage paidassa + se huppu vielä päässä. Mulle tulee t-paita heti märäks jo kävellessä, et kyl se tuntuu vähän oudolta kattoo noita kerrosvaatteita. Ehkä kaupassa on soveliasta pitää paitaa, mutta ei näissä African helteissä.. En kyl syitä osaa sanoa. Ehkä niitä hävettää näyttää ihraa, tai ehkä ne ei halua katseita, jos on lihasta tai ehkä ne ei halua leimaantua joksikin.

mä oon menny naimisiinki gaspin narutopissa :D sitä ei tasan oo moni tehny. vähä porukka kyttäs maistraatissa ku käytii vetäsee mamman kans aamulla viel kunnon olkapää ja käsitreeni että paikat oli vitunmoisessa pumpissa... voin pistää kuvan todisteeksi ku pääsen kotiin joskus ehtoolla...

Salilla useimmiten pitkä- ja lyhythihainen t-paita päällekkäin ja sortsit tai joskus verkkarit. Talvella oli lämpöjä ottaessa huppari tai pusero vielä siinä päällä. Nyt helteillä on joutunut taipumaan pelkkään t-paitaan. Hikoan paljon ja helposti (nytkin ihan törkeä soija), mutta salilla paita ei jostain syystä yleensä kastu kauheasti.. ehkä sen takia näytettäviä tuloksiakaan ei ole kertynyt :D

Onkohan yks syy taino ainaski talvella, et keholämpö pysyy paremmin koossa ja tulis parempia tuloksia.

Syy on juurikin tämä ja erityisesti nivelet halutaan pitää lämpiminä, myös kesällä. Lisäks tämä korostuu kun prohemmot vetää niitä reilu parin tunnin leiskautuksia siel salilla, eikä se tarkota et tehään 120min putkeen penkkiätreeniä vaan siis treeniin sisältyy kaikenlaista erikoismiesten erikoissäätöä jollo se lämmön pysyminen on suht tärkeetä.

Tämä dilemma on myös ihan murto-osa suomessa verrattuna esim jenkkilään. Siellä kun olin yliopistossa vaihdossa ni vaikka ulkona oli +30 ni se vitun sali oli jäähdytetty johonkin +15 asteeseen. Samoin kun kaikki muutkin sisätilat rakennuksesta riippumatta missä päin tahansa USAa koska ne jenkit on niin vitun huumassa siitä ilmastoinnista.

mä oon menny naimisiinki gaspin narutopissa :D sitä ei tasan oo moni tehny. vähä porukka kyttäs maistraatissa ku käytii vetäsee mamman kans aamulla viel kunnon olkapää ja käsitreeni että paikat oli vitunmoisessa pumpissa... voin pistää kuvan todisteeksi ku pääsen kotiin joskus ehtoolla...

Eikö mee jo vähän yli? :) Itse ainakin omalla salilla huomannu et korstot on pitkähihasis. Ei vissiin halua kusipään mainetta esittelemällä lihaksia

Kesällä ja talvella shortsit ja collegepaita päällä salilla. Salilla joskus piilossa collegen alla tankki, mutta en ikinä ilman collegea näillä lihoilla varsinkaan olla.. Ehkä 5+ vuoden päästä :)
Jostaki olen lukenut että nämä kehonrakentajat ja muut isot miehet ihan tarkoituksella käyttää salilla ja muilla julkisilla paikoilla (yökerhoissa jne.) tarkoituksella isoja vaatteita, että eivät herätä niin paljoa huomiota kadulla. Varsinkin iltaisin jossakin baarissa ihmiset varmasti tulis puristelemaan niitä valtavia käsiä ja muutenkin heittämään jotain päätöntä juttua, itse olen ainakin asian näin käsittänyt. (Muistikuvat, että luin asiasta body-lehdestä tai jostain vastaavasta alan lehdestä)

ps. kyllä noilla Big J:n lihoilla kehtaa kulkea ja on myös makiat tatuoinnitkin :) Epäkkäät varsinkin korostuu todella paljon kaikenlaisissa hihattomissa!

Eikö mee jo vähän yli? :) Itse ainakin omalla salilla huomannu et korstot on pitkähihasis. Ei vissiin halua kusipään mainetta esittelemällä lihaksia

mitä sitte jos meneeki? pitääki mennä... jos se siittä on kiinni ni mä oon sitte totaalinen kusipää :D ja niinhän se on että jos normiskeittarikukkakeppi on ilman paitaa tai hihattomassa ni se on ihan ok ja trendikästä, mutta jos bodari on vastaavissa varusteissa ni se esittelee lihaksiaan ja on ylimielinen kusipää:rolleyes:

mitä sitte jos meneeki? pitääki mennä... jos se siittä on kiinni ni mä oon sitte totaalinen kusipää :D ja niinhän se on että jos normiskeittarikukkakeppi on ilman paitaa tai hihattomassa ni se on ihan ok ja trendikästä, mutta jos bodari on vastaavissa varusteissa ni se esittelee lihaksiaan ja on ylimielinen kusipää:rolleyes:

Mun mielestä ei kyllä oo mitään pahaa esitellä lihaksiaan, jos niitä tosissaankin löytyy. Ei kellään niitä yhdessä yössä ilmesty vaan niihin pitää nähdä paljon vaivaa ja uhrata tunteja muusta tekemisestä. Kertoo ennemminkin omistautuneisuudesta, päättäväisyydestä, halusta ennemmin kuin ylimielisyydestä.

ja niinhän se on että jos normiskeittarikukkakeppi on ilman paitaa tai hihattomassa ni se on ihan ok ja trendikästä, mutta jos bodari on vastaavissa varusteissa ni se esittelee lihaksiaan ja on ylimielinen kusipää:rolleyes:

Mielummin itse ainaki kattelen lihaksikkaita miehiä ku kukkakeppejä ilman paitaa. Namskis ;)

Lämmöt tulee otettua ja yleensä ekat sarjatkin tehtyä pitkähihanen päällä, en tiiä miksi. Lämmin on käytännössä t-paidallaki salilla missä käyn, mutta jostain syystä on mukavaa pistää eka kunnolla koko kroppa lämpimäks ja vähä hiki virtaamaan ja sit ottaa se pitkähihanen pois ja vetää lopputreeni t-paidalla.

Muuten on kyllä ihan sama, kukin tyylillään.

Mitä noihin pitkähihaisiin yms. tulee, niin mun mielestä se vaan viestii jollain tapaa nöyryydestä ja siitä, että jalat on maassa vaikka lihaa olisikin. Ikinä en ole ite ollut hihattomassa salilla, enkä varmaan tule olemaankaan (paitsi jos IFBB pro-tason lihat olisi, niin miksikäs ei :D). Ei sillä, että itellä lihaa olisi, mutta kuitenkin. Ei mulla ainakaan oo mitään pakottavaa tarvetta tuoda mun fileitä muiden esille kuin pitkälti ihan omaksi iloksi tätä hommaa tekee. Vaatetus voi kuitenkin kertoa ihmisestä itsestään aika paljonkin.

Mut makuasioitahan nämä on. Ei mulla oo mitään teitä vastaan, jotka siellä salilla välttämättä wifebeatterissa haluu pumppailla ja flexailla joka toinen sekunti. Saahan niistä työn hedelmistä nauttiakin toki jos siltä tuntuu.

Mun mielestä ei kyllä oo mitään pahaa esitellä lihaksiaan, jos niitä tosissaankin löytyy. Ei kellään niitä yhdessä yössä ilmesty vaan niihin pitää nähdä paljon vaivaa ja uhrata tunteja muusta tekemisestä. Kertoo ennemminkin omistautuneisuudesta, päättäväisyydestä, halusta ennemmin kuin ylimielisyydestä.

Pyh, normi Pertti ajattelee että tyyppi vetänyt steroideja ja elvistelee. "vi*tu mikä homo"

Mä oon huomannut et jotkut treenaa kireissä hiihtotrikoissa tai vastaavissa. Itselläkin on normina kraftin urheilupaita joka on alkanu vähän kiristää kuluneen vuoden aikana, tämä vaan hyvä sillä linjat erottuu paremmin (ei mulla mitään lihaksia oo). Joka tapaukses pidän paitaa ainoastaan käytännön syistä ettei kaikki penkit ois ihan märkänä ku hikoilen aika paljon. Housuina ihan normiverkkarit. Oon treenannut uimahallilla ja usein näkee salin jälkeen tyypit ilman paitaa saunassa tai altaalla. Harmi kun täällä ei oo mitään paikallista muscle beachia, siellä kävisin treenaamassa jos olis. Mä tykkään katella tyyppien pohkeitakin ainakun joku on shortseissa treenaamassa. Ei siinä mitään hävettävää oo, kannattais olla tyytyväinen jos saa päät käännettyä!

Back
Ylös Bottom