Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko huono homma, jos ei pääse proteiini tavotteeseen lepopäivinä? Oon saanu aika ristiriitasta palautetta proteiini tarpeesta ylipäätään, eli paljon se olis 17-vuotiaalle, ~73 kiloa ja treeni viidesti viikossa (g/kg)?
Lisäys: Googlasin omega kolmosen vaikutuksista, enkä löytänyt mitään niinkään kehonrakennukseen liittyvää. Napsitaanko sitä ihan yleisen terveyden vuoksi?
minimi 2g/kg suositellaan täälä ainakin. Jotkut sanoo taas että 2g/rasvaton painokilo. tiedä sitten, syö vaikka 3g/kg. Lepopäivinä yhtä tärkeitä, jollei tärkeempiä kun reenipäivänä.
Omega3 rasvahapoilla tuskin on kauheesti tekemistä lihaskasvun kanssa.
e. typo
Ei luultavasti mitään haittapuolia, mutta nuo kasvisperäiset proteiinit eivät ole aminoprofiililtaan järin kummosia, joten pelkästään tota ei kannata alkaa kiskomaan
Millanen makrojakauma olisi hyvä bulkilla? Itelläni menee täl hetkel n. 3000kcal ja paino ei tahdo nousta, mut tulee vedettyy jo hyvinä päivinä (esimerkki eilisestä) 270g proteiinii, 300g hiilareit ja 80g rasvaa. Et pitäis kai saada kaloreit viel lisää jostain nii mitä noist ottamaan lisää? Ja siis olen 63kg ja 187cm -.-
Kiitos. Tarkoitus ei ole ainakaan laihtua vaan saada lihaa, massaa ja voimaa. En tahdo pahemmin näkyviä vatsalihaksia jne, vaan kokoa ja voimaa terveellisissä mittakaavoissa.Vaimo on toista kertaa paksuna <<-- Hyvä tekosyy :down: Siitä johtuen meikäläisen paino noussut 12 kiloa. Tämän kuun aikana alkaa taas treenaaminen (Arskan G6). Paino/pituus nyt semmoset 184,5/97kg ja mitään näkyviä lihaksia ei ole, pelkkää läeskiä. Mites toi pituus/painosude menee? Läskien tilalle pitäs repästä lihaa. Eli minkälaista safkaa pitäs tässä alkaa vääntämään? Tässä on esimerkiksi safkat joita olen ajatellut tehdä evääksi töihin ja syödä kotona Ma-Su.
Maanantai - Sunnuntai
Aamu: Puurot+leseet, rahka+ananakset, vitamiinit
Välipala1: Pähkinöitä ja jokin hedelmä
Safka: Salaattia ja jokin semi-iso Liha/Kana palanen (Olen kalalle allerginen)
Välipala2: Pähkinöitä ja rahka+ananas
Safka2: Sama kuin päivällä
Iltapala: Hedelmiä ja rahkaa
Ruokajuomana maitoa ja janojuomana toimii vesi. Salin jälkeen Hera80. Mimmoisia pähkinöitä suosittelette kun niitäkin tuppaa olemaan niin paljon erilaisia.
Tahtoisin syödä niin terveellisesti kuin voi ja saada kaikki tarpeelliset vitamiinit ja muut aineet kehooni. Tietenkin järkeä käyttäen, että sinne kauppaan ei mene 300e/viikko. Ongelma on se, että minulla ei ole hajuakaan kuinka se onnistuu. Ainut liikuntaharrastus on tuo salitreenaus. Salaatti+liha/kana safka on todella iso kippo täynnä erittäin monipuolisia salaattikamoja ja liha/kana eri kipossa pääruokana. Kohtuullisen suuri ateriakokonaisuus. Meneekö tässä jokin nyt ihan metsään vai mites tätä kantsis säätää, että saa lihaa ja voimaa oikein kunnolla. Mites noi riisit, pastat, perunat jne? Tykkään tehdä ruokaa ja olen valmis kokkailemaan melkeimpä mitä vain...Voiko ottaa mukaan vaikkapa kanan kanssa kasan tummaa riisiä mukaan vai mites nää hommelit nyt oikein meneeKiitos. Tarkoitus ei ole ainakaan laihtua vaan saada lihaa, massaa ja voimaa. En tahdo pahemmin näkyviä vatsalihaksia jne, vaan kokoa ja voimaa terveellisissä mittakaavoissa.

Miksi Mass Recovery on niin halpaa? 54e/5kg. Verraten moniin muihin merkkeihin noin puolet halvempaa. Olen tätä nyt syönyt vuodessa 20 kiloa, viides pönikkä menossa. Tulosta on tullut hyvin, mutta tulisiko jollain kalliimmalla paremmin? Lähinnä mietityttää että puuttuuko tästä nyt jotain oleellista kun hinta on noin halpa.
Ja proteiiniakin tulee 2-3g/ PAINOkilo ( rasvallinen)