Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jopas minä olen voimaannuttava ihminen kerta saan hevosetkin lentämään. Lähinnä olisin jotain jakomielitautia pollelle tarjonnut, mutta se olikin superpolle mikä selittää kaiken. Tiiätkös pyssy mitä, se ois sun biisitys vuoro :D

;) Iteppä pyysit....Mitäs läksit...kaunista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäs vaivautua hakemaan posti ja viemään roskat. On tää työnteko joskus niin rankkaa.

Mulla ois sama homma eessä kans mut vältellyt vielä tonne ulosmenoo ku siellä on niin kylmä.

Tulipa Tyler Durden fiilis Fight Club malliin. Ootko sää mun alter ego, vai minä sinun.

Pitäs vaivautua hakemaan posti ja viemään roskat. On tää työnteko joskus niin rankkaa.

Mulla ois sama homma eessä kans mut vältellyt vielä tonne ulosmenoo ku siellä on niin kylmä.

Come Oon sinne vaan Pakkiksen kuumin ja vanhin yökyöpeli....Kerran se vaan kirpasee...

Loistava biisi...Näihin kuviin ja tunnelmiin !

Ötyä kaikille Yön Kukkujille...Erityismaininta...Bicho ja Rapsutin sekä Hempukka...

good-night-0.gif

Olit kyllä urhea, mutta saanko kysyä miten sä tähän aikaan sitä sulattelet :D Noin niinkuin asiasta kukkaruukkuun..
Mites se sanonta meneekään...hulluilla on halvat huvit. Ei vaineskaan. Huomenna, eiku tänään, alkaa putkiremppa kämpässä ja vedet ja sähköt menee poikki vessasta ja keittiöstä, joten pakkohan tuo pakastin oli nyt yötä myöten sulattaa, kun mä menin ja unohdin aikaisemmin sen tärkeän seikan, että eipä ne pakasteet ilman sähköä jäässä pysy. Mutta tarina on nyt onnellisesti loppuun päätetty :david: Hyvillä yöunilla uuteen päivään, aah...

Roskat viety, posti haettu ja suihkussaki tuli käytyä. Nyt tonnikalan syöntiin. Näin niinku kiinnostava update.

Back
Ylös Bottom