pyssy
Mode
Noh noh, kunnolla sielläPalataanpa ruotuun. Duunia jäljellä 5 tuntia, eli 6 tuntia jo takana päin. Voiton puolella ollaan. Oisko pyssy taas biisin paikka?
Jep
ja sinä aloitat tänään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh noh, kunnolla sielläPalataanpa ruotuun. Duunia jäljellä 5 tuntia, eli 6 tuntia jo takana päin. Voiton puolella ollaan. Oisko pyssy taas biisin paikka?
En muuten tiiä, en ees oo omalla alalla :D Ja jos totta puhutaan ni voin tunnustaa näin myöhäisessä hämärän kajossa kenenkään huomaamatta, että olen valehdellut profiili-ikäni lievästi yläkanttiin päästäkseni kavereiden kanssa baariin.

:D Hämärästi, oisko ollu tyhmien kysymysten kerhossa. Melko hieno suoritus ois lähemmäs kasikymppiseltä papalta suoltaa yhtä omituista tekstiä kuin minä. Paitsi jos taatolla ois dementia.
Mitäs kivaa sit keksittäis :D Mä en tiiä uskaltaako kohta enää kahviikaan kiskasta lisää nassuun, oon muuten huomenna turpea kuin upponalle ja kiva yrittää salitrikoisiin itteään tunkea sen jälkeen.
:haart: Ihanataoon jo melkein siellä
Tulisko joku sulattaa mun kanssa pakastinta näin aamuyön tunteina?
oon jo melkein siellä
Ou jea, tulisitko säkin sulattelee pakastinta? :dance2:Love is in the air tonight ....:haart:

Tulisko joku sulattaa mun kanssa pakastinta näin aamuyön tunteina?
oon jo melkein siellä
Ou jea, tulisitko säkin sulattelee pakastinta? :dance2:
Ei sitä tiiä mitä tuo Hempukka tuumais ku ottaisit tällasen tädin matkaas :DJoo, jos Bicho lähtee mukaan...Ois mukavaa sellaset sulatusbileet...