Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh noh, kunnolla siellä :) Palataanpa ruotuun. Duunia jäljellä 5 tuntia, eli 6 tuntia jo takana päin. Voiton puolella ollaan. Oisko pyssy taas biisin paikka?

Jep

ja sinä aloitat tänään.

En muuten tiiä, en ees oo omalla alalla :D Ja jos totta puhutaan ni voin tunnustaa näin myöhäisessä hämärän kajossa kenenkään huomaamatta, että olen valehdellut profiili-ikäni lievästi yläkanttiin päästäkseni kavereiden kanssa baariin.

No shit.

Muistatkos, kun joku joskus kyseli aika tosissaan, että oletko Raskolnikov oikeasti yli 70v ??:hyper:

:D Hämärästi, oisko ollu tyhmien kysymysten kerhossa. Melko hieno suoritus ois lähemmäs kasikymppiseltä papalta suoltaa yhtä omituista tekstiä kuin minä. Paitsi jos taatolla ois dementia.

e. jostaki syystä tämä saa meikäläiset aina hyvälle tuulelle yössä. Yökön biisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:D Hämärästi, oisko ollu tyhmien kysymysten kerhossa. Melko hieno suoritus ois lähemmäs kasikymppiseltä papalta suoltaa yhtä omituista tekstiä kuin minä. Paitsi jos taatolla ois dementia.

Siellähän se kyseli...Aika diippii shittii...:D

Hiukan kutumusiikkia...Tummaa suklaata...

Mitäs kivaa sit keksittäis :D Mä en tiiä uskaltaako kohta enää kahviikaan kiskasta lisää nassuun, oon muuten huomenna turpea kuin upponalle ja kiva yrittää salitrikoisiin itteään tunkea sen jälkeen.

Mitäs kivaa sit keksittäis :D Mä en tiiä uskaltaako kohta enää kahviikaan kiskasta lisää nassuun, oon muuten huomenna turpea kuin upponalle ja kiva yrittää salitrikoisiin itteään tunkea sen jälkeen.

Sun vuoro laittaa seuraavaa biisiä levylautaselle...Niinku olis jo...:D

Boltonia

Hitto, jos me valvottais pyssy samaan aikaan useemmin ni vois olla että pakkiksellakin syntyis enemmän noita rakkaustarinoita :)

Jatkan edelleen hempeetä vanhempaa settiä, jos jotain ottaa päähän ni eläköön sen asian kanssa :D

On kyllä melkoset eufenismit käytössä tänä yönä. "Villasukkien kudonta" ja "Pakastimen sulatus"... ;)

Nyt laitan nuuskan huuleen ja syön maitorahkan. Ettäs tiiätte.
e. Pitäskhän paistaa pekoniaki...

Back
Ylös Bottom