Joo, jos Bicho lähtee mukaan...Ois mukavaa sellaset sulatusbileet...
Totta kai, Bicho mukaan myös! Raskolnikov lienee jo puolimatkassa. Mut pitäkää kiirettä, se on jo puolisulana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, jos Bicho lähtee mukaan...Ois mukavaa sellaset sulatusbileet...
Totta kai, Bicho mukaan myös! Raskolnikov lienee jo puolimatkassa. Mut pitäkää kiirettä, se on jo puolisulana!
Laita vähäks aikaa takasin päälle. Nappaan tuon " tytsyn " mukaan. Olen sitten se, joka tulee valkoisella ratsulla..
Viimekerrasta onkin aikaa. Tosin mielikuvaa ehkä syö vähän Erinin uusi biisi missä lauletaan vanhan naisen hunningosta ja lienee siinä ratsastettiin ihan jollain muulla kuin valkealla ratsulla.Auts, pistit pahan. Ei kärsi laittaa enää päälle, se sulaa ihan silmissä tällä hetkellä. Selkeesti ootte siis lähistöllä :DLaita vähäks aikaa takasin päälle. Nappaan tuon " tytsyn " mukaan. Olen sitten se, joka tulee valkoisella ratsulla..
Auts, pistit pahan. Ei kärsi laittaa enää päälle, se sulaa ihan silmissä tällä hetkellä. Selkeesti ootte siis lähistöllä :D
Näistä ei ees irota rasvaa pannulle, paahtuvat vaan menemään. Mitä helvettiä nyt tapahtuu, sekundaihmepossua ovat myyneet mulle.
Kohta valmista, kieltämättä omituisia ovat. HK:n rypsipossupekonia, muttei se ennen oo näin vähärasvasta ollu. En muuten oo varma mihin me oltiin menossa, onko pyssyllä hevosessa navigaattoria.
Yhdessä hevosessahan on noin 3 hevosvoimaa, tarkistin heti wikipediasta.
Miten yhteen hevoseen mahtuu 3 hevosen voimat? :D
Miten yhteen hevoseen mahtuu 3 hevosen voimat? :D
Se on superpolle...Sitäpaitsi se on Ori ja jos sinä sen selässä ratsastat, se lähtee vaikka ilmaan...