Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nii hopoti hop....Mä jatkan tässä sitten yön teemaa...Tykään tästä kovasti..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Totta kai, Bicho mukaan myös! Raskolnikov lienee jo puolimatkassa. Mut pitäkää kiirettä, se on jo puolisulana!

Laita vähäks aikaa takasin päälle. Nappaan tuon " tytsyn " mukaan. Olen sitten se, joka tulee valkoisella ratsulla..

Ja joudun valitettavasti ilmoittamaan, että tuun myöhässä. Löin just pekonit pannulle. Tavallista ohuempia viipaleita, petos! Oon sitten se, joka keräilee ne hevosenpaskat pyssyn perässä.

Omituisia Otuksia Ehanaa...Upeaa jengiä täällä pyörii...THUMPS UP !!

Laita vähäks aikaa takasin päälle. Nappaan tuon " tytsyn " mukaan. Olen sitten se, joka tulee valkoisella ratsulla..

Ei jumpe, täti pääsee ratsastamaan :) Viimekerrasta onkin aikaa. Tosin mielikuvaa ehkä syö vähän Erinin uusi biisi missä lauletaan vanhan naisen hunningosta ja lienee siinä ratsastettiin ihan jollain muulla kuin valkealla ratsulla.

Näistä ei ees irota rasvaa pannulle, paahtuvat vaan menemään. Mitä helvettiä nyt tapahtuu, sekundaihmepossua ovat myyneet mulle.

Auts, pistit pahan. Ei kärsi laittaa enää päälle, se sulaa ihan silmissä tällä hetkellä. Selkeesti ootte siis lähistöllä :D

Tuo " Rasputin ja Kissanainen " Ovat sen verran kuumia, että pakastimet sulavat jo satojen kilometrien päästä....

Ihme pekoneita sulla siellä

Tässä biisi minkä tahdis oon varmaan vetänyt ala-asteella ekat hitaat...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kohta valmista, kieltämättä omituisia ovat. HK:n rypsipossupekonia, muttei se ennen oo näin vähärasvasta ollu. En muuten oo varma mihin me oltiin menossa, onko pyssyllä hevosessa navigaattoria.

Kohta valmista, kieltämättä omituisia ovat. HK:n rypsipossupekonia, muttei se ennen oo näin vähärasvasta ollu. En muuten oo varma mihin me oltiin menossa, onko pyssyllä hevosessa navigaattoria.

Ratsureima laukkaa keskisuomen kauttaa nääsvilleen ! Sisäänrakennettu on navit ja gaattorit

Yhdessä hevosessahan on noin 3 hevosvoimaa, tarkistin heti wikipediasta.
e. sori ettei ehditty ajoissa, pekoninsyönti on vielä kesken. Rapeaa ja suolasta, omnomnom.

Miten yhteen hevoseen mahtuu 3 hevosen voimat? :D

Se on superpolle...Sitäpaitsi se on Ori ja jos sinä sen selässä ratsastat, se lähtee vaikka ilmaan...

Miten yhteen hevoseen mahtuu 3 hevosen voimat? :D

Koska en jaksa tarkistaa mistään, niin heitän faktatietona, että kun käsite hevosvoima vuonna 1886 keksittiin, keskimääräisen kokoinen hevonen oli kooltaan ja vahvuudeltaan vain 1/3 nykyhevosesta. Hevoskulttuurin ja hyvinvoinnin kehittyessä kuluvan n. puolentoista vuosisadan aikana keskimääräisen hevosen ravinnonsaanti- ja selviytymismahdollisuudet ovat parantuneet dramaattisesti, joten nykyhevonen on edeltäjäänsä valitettavasti jo eellä.

Se on superpolle...Sitäpaitsi se on Ori ja jos sinä sen selässä ratsastat, se lähtee vaikka ilmaan...

Jopas minä olen voimaannuttava ihminen kerta saan hevosetkin lentämään. Lähinnä olisin jotain jakomielitautia pollelle tarjonnut, mutta se olikin superpolle mikä selittää kaiken. Tiiätkös pyssy mitä, se ois sun biisitys vuoro :D

Back
Ylös Bottom