pyssy
Mode
Mistäs sä sen tiiät?
No niistä jääkaappi kuvista ja sun Profiilistas. Et kyllä näytä yhtään kovinkaan paljoa norsulta !

edit: Epistä, kun oot nähny mun kuvan...Säkin oot stalkannu...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs sä sen tiiät?

No siis siinähän se on ihan näkyvillä et ei tuo suurta taitoa vaatinut sitä stalkataIhanasti ilmaistu yhtään kovinkaan paljoo :D
Hitsin vitsi, ei ois enää ku 5 tuntii 40 minsaa duunivuoroo jäljellä. Ei huono!
Mitä niihin villasukkiin tulee ni tottakai sä ne saat, vähän niinku lupasin jo :DNo valvominen on aina paljosti kivempaa jos on hyvää seuraa missä valvoaMitä niihin villasukkiin tulee ni tottakai sä ne saat, vähän niinku lupasin jo :D
Ephe tais tossa aikasemmin jotain puhuu et mitä vähemmän järkevää sen enemmän kivaa vai miten se meni ;)
Mä oon aika impulsiivinen, mutta aina pitää vähän suunnitella järjellä...Niin pääsee sitten itse vähemmillä vammoilla ja voi laittaa vähemmän järkevän tekemään likaisen duunin. :hyvä:
Mä olen ehkä varovaisin ihminen ikinä enkä yleensä tee mitään ellen ole ensin asiaa vähintään 5 eri kantilta katsonut ja arvioinut onko järkevää ja missä kosahtaa jos kosahtaa. Huomasitko muuten et jäätiin taas ihan kahestaan pyörittää tätä ketjuu :D
Totaali repeäminen :D Villasukat on kyllä kiihottavin puheenaihe sitten tukisukkahousujen ;)Että jäänee, mutta eihän tähän seksuaalisen kemian ja kipinöitä sinkoilevan villasukkaflirtin väliin uskalla tulla mitään sanomaan.
Että jäänee, mutta eihän tähän seksuaalisen kemian ja kipinöitä sinkoilevan villasukkaflirtin väliin uskalla tulla mitään sanomaan.
[Et oo ainoa joka on aina (t)öissä]

Totaali repeäminen :D Villasukat on kyllä kiihottavin puheenaihe sitten tukisukkahousujen ;)

Jotku voi sentään keskustella villasukista ja muista g-pisteistä täällä yön kähmässä, kuivahtaneella ukkomiehenrutkulla on huvit vähissä.
e. paitsi pilata pyssyn herutukset ja neki voi siirtää privaan... Cockblocker, toiveammatti.
Ai jotain, mä luulen et näillä tunneilla lähtis vähän enemmänkin :D

Pyssy otin varaslähdön tulevan eläkepolitiikan suhteen.
Huh, se on ilmoja pidelly. Huomiseksi lupasi lisääKukahan täällä heruttaa ja ketä...
Palataanpa ruotuun. Duunia jäljellä 5 tuntia, eli 6 tuntia jo takana päin. Voiton puolella ollaan. Oisko pyssy taas biisin paikka?Jepulis.
Voikos teitin alalla painaa duunia 100-v saakka ? ?