Moottoripyörä?

Moro, hommasin kawasaki zx-6r vm 2000 ja pitäs saada se alle 25kw papereihin, niin tietääkö joku jonkun firman joka kuristaisi pyöriä itä-uusimaalla tai uusimaalla?

Eiköhän toi kuristus onnistu aika monessakin paikassa. Kannattaa soittaa maahantuojalle/valtuutettuun kawasaki-huoltoliikkeeseen.

Itekin pitäisi toi kotka saada 25kW-papereihin varmaan. Kuulemma maahantuojalta kun tilaa kuristuksen kaasariin niin sitä kuittia vastaan katsastusmies hyväksyisi sen - ilman penkityksiä.

Huomenna vihdoin uudet renkaat alle! Nyt alla olevat on vuodelta 2002 ja pito etenkin märällä kelillä aika olematon.

No mitä te nyt höpötätte :D Mä ainakin tuntisin itseni tärkeäksi kun saisin olla osana ketjua saattamassa Hondia maailmalle :love:

Oishan se toki ehkä vähän hienompaa tehä jotain NSX:iä käsityönä mut kuitenkin.

(Raato, porvoosta)
Merkkiliikkestä kysäsin ni aika suolanen hinta 800e kuristus sarja + työt. Vituttaa maksaa 800e siitä et se on 5 min kuristettuna katsastus konttoril ja sit heti tt:ks. Eikö voi tehä niin että kaasukahvan liikettä rajottamal ni saa nii et tehot jää alle 25kw?

(Raato, porvoosta)
Merkkiliikkestä kysäsin ni aika suolanen hinta 800e kuristus sarja + työt. Vituttaa maksaa 800e siitä et se on 5 min kuristettuna katsastus konttoril ja sit heti tt:ks. Eikö voi tehä niin että kaasukahvan liikettä rajottamal ni saa nii et tehot jää alle 25kw?

Voithan sää toki koittaa kikkailla jotain omia virityksiä ja toivoa, että tehot jää alle 25km. Eri asia kuinka hyvin tuollainen onnistuu, jne...

yksityisiltä voi myös kysyä, jos ne tekee noita hommia. Esim. jos kuristaisivat kaasusta sen, mutta sulla varmaan täytyy itse varata katsastukset sun muut.

Voithan sää toki koittaa kikkailla jotain omia virityksiä ja toivoa, että tehot jää alle 25km. Eri asia kuinka hyvin tuollainen onnistuu, jne...

Luulen että jos ei oo maahantuojan virallinen tyyppihyväksytty sarja, niin tarviit dynolaput yms erikseen, joka taas maksaa.

Edit: muistelisin että itelleni jäi Sumekolla 05 zx6r-kawaan reilusti alle 200e, kun se kuristettiin kawasakin omalla "sarjalla" 25-kilowattiseksi. Neljä vuotta sitten.

Jea! Nyt on uudet gummit alla ja onpa aika eri meininkiä kuin aiemmilla slickseillä. Ilta meni ajellessa hiekkateitä ja metsäpolkuja, nyt kun sinne vihdoin pääsi.

IMG11.jpg
Illalla nousi vielä komea sumu, jonka ikuistaminen ei tosin ihan onnistunut.

Kuristuksen voi täysin hyvin tehdä itse. Kaasuvaijerin ruiskun/kaasuttimen päähän jonkinmoinen stoppari. Muunmuassa, sillä saa sen kaasukaffan liikkeen säädettyä. Dyno lappu vakiona ja dyno lappu kuristettuna, niillä k-konttorille niin homma bueno. Vai onko se nykyään noin simppeliä?

800euroa kuristamisesta on pihkasen turhan suolainen hinta. Riippuen tietysti mitä sillä saa, mutta tuo hinta siitä, että otteeseen saa merkinnä tietystä kilowatti määrästä on aika hurja määrä rahaa.

Jep, semmonen siihen on kyllä laitettava..
Itteäni lainaten, laitetaanpa siihen sittenki alkuperäinen bensansuodatin. Liikkeeseen soittelin ku varasin aikaa keulan stefojen vaihtoa varten nii kysyin samalla että mimmonen bensansuodatin noissa CBR:issä pitäis olla ku minä en mitää löytäny. Kuulemma joku verkko tms. hanassa, kiinni siinä tankkiin menevässä putkessa (onko tuo totta, mitäs muut Cebarin omistajat sanoo?) vaa ei mulla ollu mitään tuommosta. Edellinen omistaja tai joku muu pösilö ottanu irti ja talvella tietenki ruvennu tankki ruostumaan nii eihä sillä nytte voi ajella ellei joka päivä halua putsailla.

Nyt on omaan banduun rykästu leveempää stongaa kiinni ja päivä huristeltu. Ajoasento muuttu melkosesti ja tollaseen perus nurkissa pyörimiseen tuntuu olevan oikein hyvä. Ja mikä tärkein tietenkin tosta tuli helvetisti tyylikkäämpi! Ainakin omaan silmään :D

Itteäni lainaten, laitetaanpa siihen sittenki alkuperäinen bensansuodatin. Liikkeeseen soittelin ku varasin aikaa keulan stefojen vaihtoa varten nii kysyin samalla että mimmonen bensansuodatin noissa CBR:issä pitäis olla ku minä en mitää löytäny. Kuulemma joku verkko tms. hanassa, kiinni siinä tankkiin menevässä putkessa (onko tuo totta, mitäs muut Cebarin omistajat sanoo?) vaa ei mulla ollu mitään tuommosta. Edellinen omistaja tai joku muu pösilö ottanu irti ja talvella tietenki ruvennu tankki ruostumaan nii eihä sillä nytte voi ajella ellei joka päivä halua putsailla.

Oletko sä irroittanut sen bensahanan? Muistaakseni se on kinni bensahanassa tankin sisäpuolella.

Oletko sä irroittanut sen bensahanan? Muistaakseni se on kinni bensahanassa tankin sisäpuolella.
Oon joo irrottanu, ei siinä ainakaa mukana tullu mitään.. Pitäiskö sen tulla mukana tai pitäiskö sen näkyä ku tiirailee siitä reiästä sisään?

Mulla Husassa paperien mukaan 6 kw, totuus on varmaan lähempi 60 hv...

Kuristusosat myytävänä jos joku tarttee.
Ja vakioslipari ja mutkat.

Siis Husaberg 650 FE.

Kaveri lähtee hakemaan saksasta autoa ja päätin lähtee mukaan pärräkaupoille. Mikä olis kannattavin vehje tuua tuolta? Joku sportti/katuvehje olis hakusessa. Ite oon miettiny suzukin uutta seiskapätkä gsr:rrää, mutta ekö uusissa mopoissa oo noi verot aika rajut? Triumphin daytonat olis ainakin huomattavasti halvempia ja vähemmän ajettuja tuolla kun täällä, yamahan r6r irtoo myös pari tonnia halvemmalla ja yli puolet vähemmän ajettuna. Ihan liikaa vaihtoehtoja :D. Kyseessä on eka iso pyörä, ja se pitää kuristaa 25kw. Onko kellään kokemuksia triumpheista? Ainakin niistä povataan kovaaa haastajaa jaappanin sporttimopoille..

Back
Ylös Bottom