Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvee huomenta! Aamu on ihmisen parasta aikaa.

Onko kylki selättäny Ephen vai minne on mies hävinny? :wtf:

eDit: BTW ketkä pääs tuomiolle? Minua ei paljoa kyselty...

Ephe! Kylyki paskana vieläki?

Kylki on ihan yhtä paskana kun viikko sitten vaikka oon vaan huilannu. Huomen tarvis töihin mennä. Siellä on helvetinmoinen kiire ja yks jää kohta lomille ja saan muutenkin varmaan kenkää kun oon koeajalla jatkuvasti saikulla :jahas:

Damn... Eipä siinä kyllä paljoa ite asialle mitään voi, jos joku paikka paskaksi menee eikä meinaa parantua.

Ei voi ei. Mut eipä toi varsinaisesti mairittelevalta näytä kun heti iski flunssa kun menin töihin ja nyt tää sit. Kai se on mentävä testaa pystyiskö siel töissä mitään tekee. VitutusInfernvs. Ihan järkyttävä autokuumekkin vielä ja mopokin on osissa tallissa ja pitäis ajella mut toisaalta ei pysty kun kylkeen sattuu :rolleyes: JEE!!

david-beckham-stare.jpg

:D Beckhami rikas futarijäbä, mut silti hänkin saa vain katsoa mut ei koskea:lol2:

Vanha kuva mut silt pisti hymyilyttää:)

Nyt se suklaa pois mielestä ja rankkoja treenejä suunnittelemaan. Liialla suklaalla ei tuu kuin Tukiaisia. :D

Panda, minun täytyy nyt mitä nöyrimmin kiittää Teitä tästä lauseesta. Kirjoitin sen post-it -lapulle, jonka asetin pöydälle muistuttamaan minua heikkoina hetkinäni.
Tämän illan suunnitelma: alakroppa tuleen ja hikoillaan heikkous pois kehosta. Huomenna liikutaan rollaattorilla.

Back
Ylös Bottom