Mää oon ikävöinny sua!
Äläs nyt huijaa. Ja olishan se kamalaa, jos täällä joku ikävöis mua. Mulle tulis heti joku sitoutumiskammo pakkiksen kanssa sellasesta takertumisesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää oon ikävöinny sua!
Äläs nyt huijaa. Ja olishan se kamalaa, jos täällä joku ikävöis mua. Mulle tulis heti joku sitoutumiskammo pakkiksen kanssa sellasesta takertumisesta.
:dance:Se alkaa taas kuulkaas huomenna viikonloppu!

Onneksi olen tällä viikolla huolehtinut taloudestani hyvin. Nyt syön iltapalaksi juustoa suoraan paketista, koska oikeastaan muuta ei ole. Antaisin melkeen mitä tahansa kuningatarrahkasta!
Oot elly varmaan kateellinen mulle, ku oon töissä sellasessa paikassa joka on merenrannalla ja teen pääasiassa ulkohommia. Välillä voi köllötellä auringossa ilman paitaa, jos ei kauheesti jaksa ressata hommien tekemättömyydestä just sillä hetkellä.
Saunaan ja uimaanki voi mennä työajan ulkopuolella, jos asiakkaat ei käytä sitä aluetta.
Jyllenbergien puutarhanhoitaja? :D
elly btw mulla on jätevedenpuhdistamossa ihan saatanallinen bioroottori, jossa siihen istutetut bakteerit syö vedestä ravinteita. Sähän tykkäsit bakteerien kasvattelusta? Mun bakteerifarmi on varmasti isompi ku mitä oot koskaan nähny.
Juu juu mä voin vaikka vetää opastetun kierroksen.
Vähän mielenkiintoista, toi melkeen riittäis jo syyksi matkustaa sinne kesällä! :D
Tuleeko bakteerien kaikki ravinto vedestä, vai lisätäänkö sinne esimerkiksi Agaria?
Entä missä lämpötilassa bakteereja kasvatetaan?
Kaikki ravinto tulee vedestä ja veden lämpötila on about 12°C, tosin sille ei oo asetettu mitään raja-arvoja. Ne mikrobit elelee omaa elämäänsä siinä isossa paska-altaassa pyörivässä härvelissä.
Aineita mä kyllä lisäilen sinne altaaseen, mutta ne jutut ei sua kiinnosta koska ne liittyy kiinteän aineen sakkauttamiseen ja pH:n säätelyyn. Niin ja sitte mä saan ottaa kaikenlaisia näytteitä viikottain ja mittarilukemia yms. Se on jännä paikka se.