Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä tuli Epheliinille tuomioksi? :s

Miks mää oon näin sählä, nyt pitäis oikeesti vähän rauhottua, kun oon hajalla/sairas koko ajan!

Joku venähdys sielä nyt vissiin on. Pitäis parantua nopeasti :kippis1: Loppu viikko saikkua.

Hienoa! Kiva että normiruoka kelepaa!
(Yllätyin suuresti siitä, että joku edes netin välityksellä teippaisi mun varpaan. Olin ihan varma, että sielä tulee sellasta "IUUU YÖK ai onks sulla jalka? HYI!" -kommenttia! :D)

Hienoa! Kiva että normiruoka kelepaa!
(Yllätyin suuresti siitä, että joku edes netin välityksellä teippaisi mun varpaan. Olin ihan varma, että sielä tulee sellasta "IUUU YÖK ai onks sulla jalka? HYI!" -kommenttia! :D)

Hö, varpaathan on kivoja =)
Kävin jo kaupassakin, mutta ei näy kokkia. Täytyy siis itse tiskata ja kokata prkl...

Voi että kun sauna on ihana asia.

Jaahas ja sitte se olis enään sellaset 28 tuntia Suomenmaalla....

Hö, varpaathan on kivoja =)
Kävin jo kaupassakin, mutta ei näy kokkia. Täytyy siis itse tiskata ja kokata prkl...

Kokki kävi juoksemassa! Keuhkoputkentulehduksen jälkeen ekat vedot ja loikkimiset, ihana tunne lönkyttää kotiin, kun pakarat on ihan hellinä ja jalat ei meinaa kantaa. :)

Mäki juoksin tänään sellasen 500m bussipysäkille. Massiiviset takareisi- ja pakaralihakset olivat hapoilla jo 250m kohdalla, mutta hyvin mä jaksoin pötkiä koko matkan.

Meitsi on pomppinu tossa treeneissä tunnin päkiöillä. Huomas kyllä et on ollu kipeenä kun pohkeet ihan puhki tollasesta pienestä. Ei ees ollu paljon potkuja tänään.

MIBFail.gif

Back
Ylös Bottom