Vastaukseksi ei kelpaa että ei oteta ketään.
Mulle se ainakin kelpaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaukseksi ei kelpaa että ei oteta ketään.
Joo sori, löysin itsekin kohdan, http://www.pakkotoisto.com/talous-p...-iso-maahanmuuttokeskustelu-1070/#post3210969
Noi sun esimerkit joihin tuo keskustelu perustui ei kyllä millään tavalla todistanut sitä että täällä raiskaava somalialainen tai somaliassa raiskaava somalialainen edustaa keskivertoafrikkalaista. Siitä muistaakseni väännettiin noita edeltäneillä sivuilla ihan tarpeeksi. En vain jaksanut enää kommentoida viestiisi. Olen samaa mieltä siitä että ei tartte haalia pohjasakkaa tänne. Tilanne on vaan hiton vaikea, kun sen pohjasakan erottelu on niin vaikeaa. Vastaukseksi ei kelpaa että ei oteta ketään. Perheenyhdistämisten lopettaminen ei ole sekään kovin hyvä ratkaisu, koska perheenyhdistämisen kautta ei mitään valmiita raiskauskoneita tänne tule. Rikollisuus on sosiaalinen ongelma eikä pelkkä valmis ominaisuus ihmisessä.
Ei välttämättä osoitakaan, mutta Suomen rikostilastot osoittavat, että ne afrikkalaiset nyt vaan tekevät keskimäärin aika paljon rikoksia. Se että afrikkalaiset tekevät aika paljon rikoksia myös Afrikassa osoittaa sen, että ei siellä mitään kunnollisten ihmisten aarreaittaa ole. Ilmaisten perheenyhdistämisten lopettaminen nyt vaan liittyy lähinnä siihen, ettei ole meidän asia maksaa toisten sukuja tänne.
Tosiaan en ole sanomassa ettei tänne saisi ottaa ketään, mutta mitä vikaa on länsimaalaisissa maahanmuuttajissa? Miksi pitää ehdoin tahdoin tuoda tänne sellaisia ihmisiä joilla ei ole koulutusta, jotka eivät saa töitä eivätä integroidu yhteiskuntaan? Ja ylipäänsä miksi tänne pitää haalia sellaisia ihmisiä, jotka tarvitsevat apua yhteiskuntaan integroitumisessa? Tosi ikävää ettei Afrikassa ja Lähi-Idässä kaikilla ole televisiota ja kännykkää, mutta valitettavasti maailma ei parane sillä, että väkiluku vain kasvaa ja kaikille pitäisi tuottaa samat hyödykkeet.
En nyt ehdi kirjoitella pidemmin, mutta onko sulle tullut mieleen että ne ihmiset ehkä oikeasti tarvitsevat apua, sen sijaan että olisivat jotain häikäilemättömiä hyväksikäyttäjiä?
Edelleenkin se humanitääristen mamujen osuus kaikista maahanmuuttajista on hyvin pieni.
No me nyt sitten vaan ollaan aika eri mieltä tästä asiasta. Mun mielestä suurin osa tänne tulevista ei todellakaan ole avun tarpeessa. Aikuiset miehet tänne vain suurimmaksi osaksi tulevat köyhyyttä pakoon helpon elämän ääreen.
^ Usko nyt, pelkkä köyhyys ei ole turvapaikan saamisen peruste. Nuo kuvat eivät sitä näytä eikä ole tarkoituskaan. Netistä löytyy vaikka millä mitalla raportteja, tilastoja ja uutisia turvapaikkamenettelyistä ja turvapaikansaajista jotka kumoaa ihan täysin ton sun mutuilun että suurin osa on elintasopakolaisia. Annoin jo linkit.
. Jos nuo kuvat eivät sun pointtia osoita, niin miksi sitten postasit ne? Selailin noita laittamiasi linkkejä, mutta ei niissäkään mitään sanottu siitä, että edes suurin osa Suomessa asuvista ulkomaalaisista joko tekisivät töitä tai ovat täällä sotaa paossa. Tällaisen löysin: Työministeriön vuonna 2005 tekemän arvion mukaan suurin osa Suomeen 1990- ja 2000-luvun alkupuolella muuttaneista henkilöistä tuli tänne perhesyiden vuoksi.
Eiköhän tästä työllisty tai suksi v****un - ajattelusta oo jo tarpeeksi puhuttu täällä. Uskoisin ettei siivellä eläjiä ulkomaalaisia tänne enää tule, ja jos tulee,oppivat aivan varmasti talon tavoille niinkun pitääkin. Ite oon alkanu luottaa näihin![]()
Huoh, sun kanssa on selkeästi turha koittaa keskustella. Jos nuo kuvat eivät sun pointtia osoita, niin miksi sitten postasit ne? Selailin noita laittamiasi linkkejä, mutta ei niissäkään mitään sanottu siitä, että edes suurin osa Suomessa asuvista ulkomaalaisista joko tekisivät töitä tai ovat täällä sotaa paossa. Tällaisen löysin:
Ihan kiva, tekeekös noista vielä suurin osa töitäkin? Seuraavan linkin mukaan vielä muutama vuosi sitten irakilaisten työttömyyspros. oli 62%, iranilaisten 47% ja somalien 53%.
http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/04_maahanmuutto/08_maahanmuuttotilastot/wulktyoll.pdf
Ja vielä ei ole mitenkään älyttömiä ongelmia Suomessa, mutta 10 vuoden kuluttua homma voi olla ihan eri jos samaan tahtiin otetaan tänne ihmisiä elätettäväksi. Ruotsissa tosiaan mamut syö sosiaaliavustuksista 2/3. Samalla tiellä ollaan täälläkin, meillä vaan on vielä mahdollisuus estää tämä.
Loppuun vielä: usko nyt, isoa osaa afrikkalaisista ja lähi-idän sankareista ei kiinnosta vittuakaan työnteko ja suomalaisten oikeudet. Omaa persettänsä vain ajattelevat ja halveksuvat meitä. Netistä löytyy vaikka millä mitalla tilastoja ja uutisia tästä.
Menet hyppäämään laskuvarjohypyn kavereiden kanssa. Hypyn järjestäjä on hommannut kaikille laskuvarjot. Ensimmäinen kaveri hyppää, varjo ei aukea ja kaveri tippuu. Sama toistuu kolmen muunkin kaverin kanssa. Hyppäätkö?
Ymmärtääkö joku pointin, miksi maahanmuuttokeskustelussa vai pitääkö selventää?
Hyvä esimerkki. Perusta blogi ja hoe samaa viisi vuotta, niin olet eduskunnassa.
Noissa linkeissä löytyy mm. maahanmuuttoviraston joku raportti jossa oli vähän eritelty eri syitä turvapaikan saamiselle, voin liittää sen myöhemmin tänne.
Ja kertokaa nyt joku tyhmälle, miksi Ghanalaiset ja Etiopialaiset saavat töitä, mutta Somalialaiset eivät? Itse en usko erottavani heitä toisitaan, joten yleisesti käytetty rasismi-kortti ei taida toimia. Voisiko se olla vaan niin ikävä asia, kuin että he ovat laiskempia kuin muut, eli työttömyys johtuukin heistä itsestään, eikä rasistisista Suomalaisista?
http://www.migri.fi/download.asp?id...9;1579;{2F2927A6-0F49-4AFD-8D88-2545CF5356EC}
Itse en tiedä vastausta tähän, luulen että asian pohtiminen vaatisi kunnollisia taustatietoja noiden ihmisten lähtömaiden olosuhteista. Mutta ihmettelen että miksi sun mielestäsi syy on laiskuus? Onko se sun mielestäsi ainoa syy?
Eihän koulupsykologitkaan enää pane laiskuuden tai tyhmyyden piikkiin sitä, että kerrostalolähiössä asuvan yh-perheen Markus menestyy koulussa huonommin kuin rivitaloalueen ehjän perheen Liisa. Onko sun mielestäsi reilua syyttää toisia laiskoiksi pelkästään tilastohavaintojen perusteella?
http://www.migri.fi/download.asp?id...9;1579;{2F2927A6-0F49-4AFD-8D88-2545CF5356EC}
Itse en tiedä vastausta tähän, luulen että asian pohtiminen vaatisi kunnollisia taustatietoja noiden ihmisten lähtömaiden olosuhteista. Mutta ihmettelen että miksi sun mielestäsi syy on laiskuus? Onko se sun mielestäsi ainoa syy?
Eihän koulupsykologitkaan enää pane laiskuuden tai tyhmyyden piikkiin sitä, että kerrostalolähiössä asuvan yh-perheen Markus menestyy koulussa huonommin kuin rivitaloalueen ehjän perheen Liisa. Onko sun mielestäsi reilua syyttää toisia laiskoiksi pelkästään tilastohavaintojen perusteella?