Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tättärää hyvin edistyy huomiseen logiikan tenttiin lukeminen, ei jaksa yhtään :D Ja jalkavaivoista kun täällä avaudutaan, niin sanonpa minäkin, että jotain häikkää oikean jalan akilesjänteessä, kun kummallisesti sattuu ajoittain kävellessä.

Tättärää hyvin edistyy huomiseen logiikan tenttiin lukeminen, ei jaksa yhtään :D Ja jalkavaivoista kun täällä avaudutaan, niin sanonpa minäkin, että jotain häikkää oikean jalan akilesjänteessä, kun kummallisesti sattuu ajoittain kävellessä.

Akilesjännevaivat on muuten ihan pyllystä. En oo ikinä oikeen osannu suhtautua niihin oikein. Onko mahdollista, että olisivat saaneet kylmää? Nimittäin jos käyttää nilkkasukkia ja pääsee jänteen alueelle tuulemaan, niin voi olla että tulehtuvat.

Mulla riitti ku löysäs kenkiä, sen jälkeen pystynyt juoksemaan ihan ongelmitta.

Saanko udella, että onko sinulla ollut taipumusta astua hieman jalkaterän sisäsyrjällä, jolloin kenkien löysyttäminen olisi vapauttanut jalkapöydän asentoa ja liikerata olisi joustavampi kuin tiukasti sidotulla kengällä? Pohdin vain mistä tämä johtuu. Mielenkiintoinen apu kyllä, pitääpä itsekin ottaa kokeiluun, kiitos! :)

Akilesjännevaivat on muuten ihan pyllystä. En oo ikinä oikeen osannu suhtautua niihin oikein. Onko mahdollista, että olisivat saaneet kylmää? Nimittäin jos käyttää nilkkasukkia ja pääsee jänteen alueelle tuulemaan, niin voi olla että tulehtuvat.

Ei se kyllä ole sen kummemmin kylmää saanu, ainakaan mielestäni. Varmaan otti hittiä kun vappuna piti kävellä niin "paljon". Ja muutama juoksupyrähdyskin tullu otettua.

Naistenlogiikka- tenttiäpä ei ole kellään mitään mahdollisuutta päästä läpi :D

Predikaattilogiikka yhdistettynä luonnolliseen päättelyyn ja tulkintajonoihin sun muihin alkaa kyllä varmaan lähentelemään naisten logiikkaa, koska se on helvetin sekavaa. Tosin sitä ei tunnu naisetkaan kovin hyvin ymmärtävän :D

Predikaattilogiikka yhdistettynä luonnolliseen päättelyyn ja tulkintajonoihin sun muihin alkaa kyllä varmaan lähentelemään naisten logiikkaa, koska se on helvetin sekavaa. Tosin sitä ei tunnu naisetkaan kovin hyvin ymmärtävän :D

Niin mutta siinäkin sentään on jokin tietty logiikka. Naisten logiikassa ei ole. Ei voi olla, kun eivät itsekään ymmärrä omaa logiikkaansa.

Nahkatakkimatemaatikko, kiitä onneasi, tuo kylmäkipu on kaikista inhottavin kivun muoto mitä olen itse akilesjänteissäni kokenut. Suosittelisin tulehduskipulääkettä ja venyttelyä. :p

Saanko udella, että onko sinulla ollut taipumusta astua hieman jalkaterän sisäsyrjällä, jolloin kenkien löysyttäminen olisi vapauttanut jalkapöydän asentoa ja liikerata olisi joustavampi kuin tiukasti sidotulla kengällä? Pohdin vain mistä tämä johtuu. Mielenkiintoinen apu kyllä, pitääpä itsekin ottaa kokeiluun, kiitos! :)

En ole sitä sen enempää miettinyt miten astun, täytyy ensikerralla ihan vallan kiinnittää siihen huomioo. Kerran vain sellaiselle aktiivisemmalle juoksijalle valitin et penikat vittuilee juostessa ja se sano et sillä on auttanut kenkien löysyttäminen, joten kokeilin ja mulla toimi. Helpottanut myös combattia ja sählyä kummasti tuo höllentäminen :)

Nahkatakkimatemaatikko, kiitä onneasi, tuo kylmäkipu on kaikista inhottavin kivun muoto mitä olen itse akilesjänteissäni kokenut. Suosittelisin tulehduskipulääkettä ja venyttelyä. :p

Joo täytyy toivoa, että lakkaa nopeasti vaivaamasta. Vaikka jos oikein muistelen, niin on tainnu joskus ennenkin olla samantapaista vaivaa. En kyllä jaksa mitään buranakuureja ruveta syömään, kai se ohi menee muutenkin. Ja onpahan ainakin tekosyy olla lenkkeilemättä :D

Ei oloja ei. Vaan mullekin määräsi yksi lääkäri silloin kun selkä poksahti, 3g buranaa päivään. Toinen lääkäri nauroi sitten että mitäs vittua. Ei mitään virkaa moiseen vaivaan jollain buranalla. Kun ei tramalillakaan saanut särkyjä pois.

Saamarin fysiikankokeet huomenna...

Ja seuraavan viikon ohjelma koulusa: ruottin kokeet, yh kokeet, enkun kokeet, matikan kokeet, äikän kokeet... ja aluetta on niin vitusti. No mutta sitte alkaa kolmen viikon rentoutumisjakso ja sitten pääsee töihin! :rock:

Ephe, mie kattelin näit pyöriä ja pistin tilaukseen. Pelkästään ulkonäön perusteella.

71127_kit_rizoma_ktm_rc8_0.jpg

KTM_RC8_stll_blck_br.jpg

KTM%20RC8%20Racing%20Kit%2008.jpg

:kuola:

No se on oikein että antaa tunteiden viedä mut mun mielipiteen RC8:ta voi lukea tästä ketjusta muutaman sivun taakkepäin :D Ripeetä toimintaa ainakin jos et ihan höpöjä puhu :whip:

Ei oloja ei. Vaan mullekin määräsi yksi lääkäri silloin kun selkä poksahti, 3g buranaa päivään. Toinen lääkäri nauroi sitten että mitäs vittua. Ei mitään virkaa moiseen vaivaan jollain buranalla. Kun ei tramalillakaan saanut särkyjä pois.

Oxycontia ja Depolania saatana, ei vaan en suosittele kenelläkkään ellei ole oikeasti kuolemansairas kun ovat kuulemma niin addiktoivia.

No se on oikein että antaa tunteiden viedä mut mun mielipiteen RC8:ta voi lukea tästä ketjusta muutaman sivun taakkepäin :D Ripeetä toimintaa ainakin jos et ihan höpöjä puhu :whip:

Vai rumin... :D On se jännä.

Paskaahan mie puhun. :whip: On käytettynäkin kohtuu kallis peli nimittäin...

Back
Ylös Bottom