Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tättärää hyvin edistyy huomiseen logiikan tenttiin lukeminen, ei jaksa yhtään :D Ja jalkavaivoista kun täällä avaudutaan, niin sanonpa minäkin, että jotain häikkää oikean jalan akilesjänteessä, kun kummallisesti sattuu ajoittain kävellessä.
Mulla riitti ku löysäs kenkiä, sen jälkeen pystynyt juoksemaan ihan ongelmitta.

Akilesjännevaivat on muuten ihan pyllystä. En oo ikinä oikeen osannu suhtautua niihin oikein. Onko mahdollista, että olisivat saaneet kylmää? Nimittäin jos käyttää nilkkasukkia ja pääsee jänteen alueelle tuulemaan, niin voi olla että tulehtuvat.
Naistenlogiikka- tenttiäpä ei ole kellään mitään mahdollisuutta päästä läpi :D
Predikaattilogiikka yhdistettynä luonnolliseen päättelyyn ja tulkintajonoihin sun muihin alkaa kyllä varmaan lähentelemään naisten logiikkaa, koska se on helvetin sekavaa. Tosin sitä ei tunnu naisetkaan kovin hyvin ymmärtävän :D
Saanko udella, että onko sinulla ollut taipumusta astua hieman jalkaterän sisäsyrjällä, jolloin kenkien löysyttäminen olisi vapauttanut jalkapöydän asentoa ja liikerata olisi joustavampi kuin tiukasti sidotulla kengällä? Pohdin vain mistä tämä johtuu. Mielenkiintoinen apu kyllä, pitääpä itsekin ottaa kokeiluun, kiitos!![]()

Nahkatakkimatemaatikko, kiitä onneasi, tuo kylmäkipu on kaikista inhottavin kivun muoto mitä olen itse akilesjänteissäni kokenut. Suosittelisin tulehduskipulääkettä ja venyttelyä. :p
Mullakin alko tänään burana bileet.Paljon sä otat vuorokaudessa?

Ephe, mie kattelin näit pyöriä ja pistin tilaukseen. Pelkästään ulkonäön perusteella.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei oloja ei. Vaan mullekin määräsi yksi lääkäri silloin kun selkä poksahti, 3g buranaa päivään. Toinen lääkäri nauroi sitten että mitäs vittua. Ei mitään virkaa moiseen vaivaan jollain buranalla. Kun ei tramalillakaan saanut särkyjä pois.
No se on oikein että antaa tunteiden viedä mut mun mielipiteen RC8:ta voi lukea tästä ketjusta muutaman sivun taakkepäin :D Ripeetä toimintaa ainakin jos et ihan höpöjä puhu :whip: