Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää en kans perkele osaa käyttää tota söörtsiä.. PERKELE :wall:

Jep! Mää muuten näin eilen sen näköisen ajopelin, että olin ihan varma, että Ephe täällä kaduilla ajelee! :D Meinasin jo liftata, kunnes tajusin että kaupunki on väärä!

Täytyykö elliä tulla ajeluttaa kesällä?

Ephe, mie kattelin näit pyöriä ja pistin tilaukseen. Pelkästään ulkonäön perusteella.

71127_kit_rizoma_ktm_rc8_0.jpg

KTM_RC8_stll_blck_br.jpg

KTM%20RC8%20Racing%20Kit%2008.jpg

:kuola:

Ephe, mie kattelin näit pyöriä ja pistin tilaukseen. Pelkästään ulkonäön perusteella.

Hienoa! Tuossa on tietääkseni valmiina jo semmoset "hipo hipo"-setit, että hirvittää.. Toivon että muutamat täältä poistuu apple- ja toiset hondasumusta.. Varsinkin jos on joku ISO matkapyörä ;)

Triple E: Olipa hyvää simaa. Ei oo päässy maisteleen, kun viime vkl oli kauhea oksennustauti..

4-E: paska ku jää kirjaimet ja kaikki pois.. 4 viestiä vielä ja sitte on tuhat täynnä ja vaihtas ura suunnan johonkin kehittävämpää..

Joudut vielä joku päivä vastaavassa keississä keksimään syitä miks se oli poliisin vika.No ei kai. :D

Ihmiset haastavat toisiaan oikeuteen mita kummallisimmista syista, jos joskus paadyn tohon duuniin niin tulee varmaan viela typerampia tapauksia vastaan ja sit on vaan tehtava mita voi :)

Jaaaaahas, mitas sit tekis. Opiskelut opiskeltu, kaupassa kayty, pyykit pesty, huone siivottu, illallinen syoty... Juorutakin ehdin parin tunnin verran kavereiden kanssa. Aika hyva paiva tahan asti mut nyt on tylsaa.

Eluhan repäs. Pääset siekin naisen mak... eiku jääkaapille.

Erikoismies: Joo makia pyörähän tuo taitaa olla, liian makia. :D

Ah, kahden vuorokauden buranamättö, jotta penikoista lähtisi pahin tulehdus, koska koipien tulee huomenna olla juoksukunnossa. Ne pitäis painella vaan härskisti auki, mutta mun omissa käsissä ei kertakaikkisesti riitä voima, että saisin painettua sääriäni niin kovasti.

Ah, kahden vuorokauden buranamättö, jotta penikoista lähtisi pahin tulehdus, koska koipien tulee huomenna olla juoksukunnossa. Ne pitäis painella vaan härskisti auki, mutta mun omissa käsissä ei kertakaikkisesti riitä voima, että saisin painettua sääriäni niin kovasti.

Mullakin alko tänään burana bileet.Paljon sä otat vuorokaudessa?

elly haluutko hyvän vinkin penikoiden parantamiseen? Lopeta juoksu, äläkä koskaan enää juokse. Toimi mulla hyvin, kun lopetin hillittömän juoksemisen ja aloin käymään salilla. Ei oo penikat vaivannu sen jälkeen.

Pyr0, todennäkösesti etsin ihan ekana sen jääkaapin ja tarkastan, että onko isot pojat puhunu palturia vai onko se oikeasti totta, mutta onhan tuolla kaikennäköstä muutakin kivaa :D Ja piti nyt synttärilahjaks hankkia. Sitäpaitsi hetki sitten meni tonni rikki, että pitäähän sitäkin jotenkin juhlistaa.

Elu poistuu nyt unimaailmaan.

elly haluutko hyvän vinkin penikoiden parantamiseen? Lopeta juoksu, äläkä koskaan enää juokse. Toimi mulla hyvin, kun lopetin hillittömän juoksemisen ja aloin käymään salilla. Ei oo penikat vaivannu sen jälkeen.

Mulla riitti ku löysäs kenkiä, sen jälkeen pystynyt juoksemaan ihan ongelmitta.

Elu, onko sulla ollut syntymäpäivä? Paljon onnea! :) :haart:

Ja neuvosi oli hyvin pelottava. Oon itku kurkussa lukenu näitä leikkaustarinoita ja juoksujen lopettamisia. Makoilen jalat pystyasennossa täällä, venyttelen, pidän kylmää ja voisin palkata jonkun tänne säärienpainelijaksi!

Back
Ylös Bottom