Mää en kans perkele osaa käyttää tota söörtsiä.. PERKELE :wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että mä vihaan teitä T_T
nimimerkki: vatsataudissa ja dietillä
Jep! Mää muuten näin eilen sen näköisen ajopelin, että olin ihan varma, että Ephe täällä kaduilla ajelee! :D Meinasin jo liftata, kunnes tajusin että kaupunki on väärä!

Mutta pääset tiiraamaan mimmien perseitä VIP puolelta.... ;)
Always see the bright side of life, la la, la la....
Ephe, mie kattelin näit pyöriä ja pistin tilaukseen. Pelkästään ulkonäön perusteella.
Täytyykö elliä tulla ajeluttaa kesällä?
Joudut vielä joku päivä vastaavassa keississä keksimään syitä miks se oli poliisin vika.No ei kai. :D
Ah, kahden vuorokauden buranamättö, jotta penikoista lähtisi pahin tulehdus, koska koipien tulee huomenna olla juoksukunnossa. Ne pitäis painella vaan härskisti auki, mutta mun omissa käsissä ei kertakaikkisesti riitä voima, että saisin painettua sääriäni niin kovasti.
12 kuukautta vippiä tulossa![]()
Mullakin alko tänään burana bileet.Paljon sä otat vuorokaudessa?
Tänään oon ottanu 3x600mg, harkitsen vakavasti vielä yhtä, kolottaa sääriä niin julumetusti. Huru mykke sulla menee?
elly haluutko hyvän vinkin penikoiden parantamiseen? Lopeta juoksu, äläkä koskaan enää juokse. Toimi mulla hyvin, kun lopetin hillittömän juoksemisen ja aloin käymään salilla. Ei oo penikat vaivannu sen jälkeen.
:haart: