Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Meikäläisellä rahka tyhjään mahaan aiheuttaa välittömän ripulin.
Ite oon huomannu kanssa et jos ottaa rahkapirtelön ja kahvin aamulla, niin on vatsa pirun löysällä, mutta jos vetää pirtelön ilman kahvia nii ei oo ongelmaa.

Nostetaas tätä hieman ylös, eli mitäs vähälaktoosisia tai laktoosittomia prodeja on jengillä tiedossa?

Tänään tuli Star nutritioinin Whey-100 1kg pussi , hinta 25,6€. Laktoosia 0,2g/100g. Vielä en ole maistanut mutta enpä ole paskanmakuiseen laktoosittomaan törmännyt. Tai yksi poikkeus oli aikoinaan, Fastin hydralisoitu whey-saatana, sitä ei pystynyt vetämään.

Tänään tuli Star nutritioinin Whey-100 1kg pussi , hinta 25,6€. Laktoosia 0,2g/100g. Vielä en ole maistanut mutta enpä ole paskanmakuiseen laktoosittomaan törmännyt. Tai yksi poikkeus oli aikoinaan, Fastin hydralisoitu whey-saatana, sitä ei pystynyt vetämään.

Itse ainakin vältän kaikki Star nutritionin tuotteita, maistuu nimittäin aivan saatanalle. Oikeasti todella huonosti maustettuja.

Itse ainakin vältän kaikki Star nutritionin tuotteita, maistuu nimittäin aivan saatanalle. Oikeasti todella huonosti maustettuja.

No oli joo, siis huonosti maustettu, näköjään vaniljaesanssi ollut Ruotsissa kortilla. Ei pahaa, vaan neutraalin heran makuista. Pitääpi itse maustaa kaakaolla ja katsoa mitä syntyy. Herkkuperseille suosittelen Nectaria, 100g pitää sisällään 85prot,0hh,0rasvaa. Miksen tilannut sitä:wall: olisi ollut peräti 4€ kallimpaa, tai no on siinä 100g vähemmän mutta silti. Noh äkkiä toi kilo menee. Pomminvarman on myös Fastin Whey+.

Oma suolisto on pirun tarkka nautitun proteiinilaadun suhteen. En tiedä tarkalleen mikä ongelmia aiheutaa kun muuten kaikki ruoka ja juoma (myös maito) käsitellään mukisematta. Esimerkiksi kaikki herakonsentraatit ovat täysin poissuljettuja. Tähän asti olen löytänyt vain pari heraisolaattia, mitkä eivät aiheuta mitään ongelmia.

Tilasin kokeeksi myös tätä kun tuumin, että ei isolaateissa voi olla kovin suuria eroja. No, roskiin lensi parin-kolmen kokeilukerran jälkeen.

Nyt käytössä ovat AST VP2 ja MRM Iso-bolic. Näissä kahdessa taidan toistaiseksi myös pitäytyä - harmittavasti nuo kaksoset ovat myös siellä hintahaitarin yläpäässä.

ei tunnu hirveästi edes aiheuttavan ilmavaivoja tuo Fastin muscle+ ja hera80 vaikka laktoosia niissä on ja lakt.intoleranssi olen.. sama homma raejuuston ja rahkan kanssa.

Etenkin kun otan heraa sellaisenaan tyhjäänvatsaan niin saan ylimääräisiä sydämmentykytyksiä. Se on vähempää jos sekoitan heran pirtelöön hedelmien jne. sekaan. Missä vika, onko kenelläkään tietoa?
Ehkä minulla on jonkin tason laktoosi ongelma?

Minkä valmistajan tuotetta käytät?
Itsellä aspartaami aiheutti kovia ylävatsakipuja ja kramppeja, joten ainoaksi sopivaksi proteiinijauheeksi totesin fastin.
Jos tavalliset rahkat sinulle käy niin sillon sulla ei pitäisi olla laktoosiongelmaa. Itselläni on laktoosi-intoleranssi ja tavalliset eikä hylarahkat käy, mutta jostain syystä fastin hera80 käy.
Jos tykytykset helpottuu sillä että lisäät juomaan jotain, niin suosittelen marjoja tai mehukeittoa(sekin sisäältää aspartaamia, mutta jos se ei sulle aiheuta mitään niin mehukeitto on hyvä vaihtoehto hedelmien sijaan) sekoitettavaksi sekaan..

Etenkin kun otan heraa sellaisenaan tyhjäänvatsaan niin saan ylimääräisiä sydämmentykytyksiä. Se on vähempää jos sekoitan heran pirtelöön hedelmien jne. sekaan. Missä vika, onko kenelläkään tietoa?
Ehkä minulla on jonkin tason laktoosi ongelma?

Tämmöstä löyty internetskuista: It is not whey protein that is causing a faster heart rate. Rather, the digestive system may be reacting to powder based protein and the heart beats faster due to indigestion issues. The most common complains are faster heart rate and feelings of anxiety. When the consumption stops, the symptoms disappear, usually within a week or so.

Some people react to the free glutamic acid, which is found in almost all powder supplements. Glutamic acid exists naturally in meats but in its natural form, causes no damage to the body. But in powder form, glutamic acid becomes free and some people react adversely to this acid.

OLen käyttänyyt Finnmaxin eri tuotteita. Siinä mielessä outoa, että aina näitä tykytykisä ei tule, etenkään jos otan vain vähän proteiinia ja tai sekoitan sen pirtelöön. Kunnon protsku paukku tyhjään vatsaan on pahin. 'Kohtaus' tulee heti nauttimisen jälkeen ja hellittää vajaassa puolessatunnissa. Tää kohtaus ei ole mikään voimaksa, mutta häiritsee.
Toi trecomaren vastaus täsmää minuun, eli mukana on myös pientä hengenahdistusta. Eli pitää alkaa tutkimaan asiaa tolta pohjalta.

Luin muuten netistä, että proteiinijauheiden laadun paras testaaja on kissa. Tee kissalle veteen sekoitettu annos ja jos se ei sitä syö, niin sitten ei sinunkaan pitäsiti sitä suuhusi laittaa. :-)

Minkä valmistajan tuotetta käytät?
Itsellä aspartaami aiheutti kovia ylävatsakipuja ja kramppeja, joten ainoaksi sopivaksi proteiinijauheeksi totesin fastin.
Jos tavalliset rahkat sinulle käy niin sillon sulla ei pitäisi olla laktoosiongelmaa. Itselläni on laktoosi-intoleranssi ja tavalliset eikä hylarahkat käy, mutta jostain syystä fastin hera80 käy.
Jos tykytykset helpottuu sillä että lisäät juomaan jotain, niin suosittelen marjoja tai mehukeittoa(sekin sisäältää aspartaamia, mutta jos se ei sulle aiheuta mitään niin mehukeitto on hyvä vaihtoehto hedelmien sijaan) sekoitettavaksi sekaan..

Sori offtopic, mutta pisti melko pahasti silmään tuo boldattu kohta. Markkinoilla on runsaasti muitakin merkkejä kuin FAST jotka eivät käytä aspartaamia proteiinien makeutukseen, eli ei todellakaan ole ainoa vaihtoehto.

OLen käyttänyyt Finnmaxin eri tuotteita. Siinä mielessä outoa, että aina näitä tykytykisä ei tule, etenkään jos otan vain vähän proteiinia ja tai sekoitan sen pirtelöön. Kunnon protsku paukku tyhjään vatsaan on pahin. 'Kohtaus' tulee heti nauttimisen jälkeen ja hellittää vajaassa puolessatunnissa. Tää kohtaus ei ole mikään voimaksa, mutta häiritsee.
Toi trecomaren vastaus täsmää minuun, eli mukana on myös pientä hengenahdistusta. Eli pitää alkaa tutkimaan asiaa tolta pohjalta.

Luin muuten netistä, että proteiinijauheiden laadun paras testaaja on kissa. Tee kissalle veteen sekoitettu annos ja jos se ei sitä syö, niin sitten ei sinunkaan pitäsiti sitä suuhusi laittaa. :-)

Oletko kokeilut käyttää veden sijasta maitoa? Kuidun lisäämistä protsku drinkin sekaan voisi myös auttaa jos oireet johtuvat ruuansulatusongelmista.

En ole kokeillut maitoa, mutta kuitua kylläkin auttaa, eli jos laitan proteiinit pirtelön sekaan, jossa marjoja, auringonkukan siemeniä jne. niin silloin näitä tykytykisä ei tule. Mulle käy banaanin kanssa vähän samanlainen juttu, eli jos syön sitä tyhjään vatsaan yksistään, niin vatsaan tulee outo olo, eli se ei oikein sovi, mutta pirelöissä tätä outoa oloa ei tule. Eli ehkä vatsani on herkkä, tai yksitään jotku tuotteet menee vereeen niin lujaa, että tästä tulee oikeilua. Mutta muun ruoan joukossa imeytyminen on hitaampaa ja siten niistä ei tule mitään ongelmia.

Täällä sama ongelma noiden proteiini jauheiden kanssa, nyt kokeillut viittä tai kuutta merkkiä ja kaikki aiheuttaa järkyttävän turvotuksen ja mahakivun moneksi tunniksi sekä juurikin tuon sydämmen tykytyksen! Leaderin Protein 40 juomasta ei tule mitään sivareita, mutta on melko tyyristä verrattuna jauheisiin. Rahkoja yms proteiini pitoisia safkoja voi vedellä huoletta. Olisi kiva saada tietää mikä ainesosa tossa tekee tuon sietämättömän olon.

Mulla protskujauhot aiheutti sen,että maha meni sekasin ja pian sai mennä vessaan istumaan. Laimensin hieman seosta enkä tempase koko soosia kerralla,vaan pieninä annoksina esim. telkkaria katsoessa ja ongelma poistu. Oireen aiheutti siis mun "heti mulle kaikki tänne"-asenne eikä jauhe.

Whey protein is the best one in the body weight losing session and have the best one value
in this program ... Best one exercises play an important role in this session also...

Laimensin hieman seosta enkä tempase koko soosia kerralla,vaan pieninä annoksina esim. telkkaria katsoessa ja ongelma poistu. Oireen aiheutti siis mun "heti mulle kaikki tänne"-asenne eikä jauhe.

Tässä se ongelma varmasti on eli kerta-annos on yksinkertaisesti liian suuri. Lisättynä siihen melko oletettavaan seikkaan, että ruokavalio on muutenkin erittäin proteiinipitoinen. Luultavasti monissa tapauksissa lisäproteiinin syöminen (ainakaan suuressa määrin) on turhaa ja aiheuttaa rasitusta elimistössä (maksa ja munuaiset).

En ole kokeillut maitoa, mutta kuitua kylläkin auttaa, eli jos laitan proteiinit pirtelön sekaan, jossa marjoja, auringonkukan siemeniä jne. niin silloin näitä tykytykisä ei tule. Mulle käy banaanin kanssa vähän samanlainen juttu, eli jos syön sitä tyhjään vatsaan yksistään, niin vatsaan tulee outo olo, eli se ei oikein sovi, mutta pirelöissä tätä outoa oloa ei tule. Eli ehkä vatsani on herkkä, tai yksitään jotku tuotteet menee vereeen niin lujaa, että tästä tulee oikeilua. Mutta muun ruoan joukossa imeytyminen on hitaampaa ja siten niistä ei tule mitään ongelmia.

Kokeileppa sekoittaa esim. ratamon siemen kuorta (psyllium). Sitä saa kaupasta ja muistaakseni maksoi jotain kympin kilo. Muistaakseni aika puhdasta kuitua. Jossain laadukkaammissa jenkki proteiineissa on myös ruoansulatusta helpottavia entsyymejä, joten niitäkin voisi kokeilla.

Back
Ylös Bottom