Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälläinen tuli vastaan...osaako kukaan sanoa, keitä tuossa videolla näkyy? Siis Pirkkiön Martin lisäksi.

Dmitry siinä reenaan "vähän" yläkroppaa![]()
Vähän väärä paikka kysyä, mutta menkööt...
Kuinka saisin tempauksessa ja rinnallevedossa lisää potkua kakkosvetoon? Rinnalle olen vetänyt kyykyn kautta 120kg , mutta raakana menee n. 85kg. Eli diagnoosina heikko ja lyhyt loppuveto. Aallemeno on kuitenkin nopeaa. Sama ilmiö toistuu myös tempauksessa - työnnöstä otan sen n. 100kg, mutta tempaus on jumittunut 60 kiloon juuri sen takia, ettei yksinkertaisesti saa isompia romuja tarpeeksi korkealle. Kyykystä menee 200 raw ja vedosta 210, eli voimista ei pitäisi olla kiinni? Lisäksi nopeus ja liikkuvuuskin suht hyvällä mallilla. Yksi tuttu salilla suositteli raakoja rinnallevetoja riipusta ja sanoi itse saaneensa vahvan loppuvedon näillä.
Eli mitä te kokeneemmat suosittelisitte? Millaisella harjoittelulla mielestänne saisi parhaiten voimaa tuohon loppuvetoon?
Kiits jo etukäteen.
Meikäiseen teki kyllä vaikutuksen Tatjana Kahsirina 146+181 omapaino 97,64 .Youtubesta en vielä löytäny EM-kisojen nostoja kai ne joku sinne vielä laittaa.

http://www.youtube.com/watch?v=RLPxwuGUZBY&feature=feedlik
klokov taas bodailemassa :D tällä kertaa niskantakaapunnerrusta olympialaisten reenihallissa![]()
Amerikkalaisella voimailusaitilla oli juttua Klokovin harjoittelusta. Siinä sanottiin, että hän tekisi varsinaisia työntö- ja tempaustreenejä vain kerran viikossa ja muina päivinä kyykkyjä, maastavetoa, penkkipunnerrusta ja niskan takaa punnerrusta ym. kehittääkseen yleisvoimaa. Hän olisi aluksi treenannut enemmän itse kilpailunostoja, mutta siirtynyt nyt uran edetessä tällaiseen treeniin.
Kun puhuit Miika tavalaan kahdesta eri treenitavasta, onko tämä juuri sellainen voimapainotteinen tapa, joka ei siis sovi kaikille? Klokov ja ilmeisesti Thigishev treenaisivat suunnilleen yllä kuvatulla tavalla, ja heillä on selvästi kovat yleisvoimat liikkeeseen kuin liikkeeseen.