ST:llä jh varmaan tarkoittaa Starting Strengthiä Itse olen tykännyt tuosta ohjelmasta ja suosittelen!
Aivan! Tsekkaan ton. Kiitti!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ST:llä jh varmaan tarkoittaa Starting Strengthiä Itse olen tykännyt tuosta ohjelmasta ja suosittelen!

Oke, no täytyy huomen lähtee opettelee. Mites kun mulla noi leuat sujuu melko nihkeesti, kehittyykö ne tolla ohjelmalla vaikken niitä tekiskään?
Millasia välineitä sulla on käytössä? Löytyykö esim. renkaat?
Renkaat löytyy, säädettävät käsipainot 0-30kg, leuanvetotanko, ja penkkikin löytyy.
Voithan sä tehdä vaikka niin, että teet ekan hauisliikkeen, jonka jälkeen vatsat ja sitten toisen hauisliikkeen. Ihan oman jaksamisen ja pössiksen mukaan, ei tolla pitäisi mitään valtavaa merkitystä olla.

Miksi sulla on 2-jakoisessa kaksi hauisliikettä btw?joo noin oonkin tehnyt ja järkevältähän se kuulostaakin, mutta meinaatko siis että treenaan esim. hauisliikkeet putkeen?

Miksi sulla on 2-jakoisessa kaksi hauisliikettä btw?
Tuo kuullostaa vähän mun yhdeltä luokkakaveriltani. Se treenaa kans 2-jakoisella, mutta sillä tulee vaan 12 sarjaa hauiksia per treeni![]()