Hei!
Olen 14v poika, painan 52kg ja olen 170cm pitkä. Tarvitsisin lisää lihasmassaa. Pari kuukautta on aktiivisesti tullut salilla käytyä ja arnoldin g6-ohjelmaa olen kokeillut. Ei vaikuttanut kovin hyvältä minulle. Olisko hyviä ohjelmia millä sais hartioita lisää ja hauista eniten, muutenkin lihaksia lisää...?
Olen 14v poika, painan 52kg ja olen 170cm pitkä. Tarvitsisin lisää lihasmassaa. Pari kuukautta on aktiivisesti tullut salilla käytyä ja arnoldin g6-ohjelmaa olen kokeillut. Ei vaikuttanut kovin hyvältä minulle. Olisko hyviä ohjelmia millä sais hartioita lisää ja hauista eniten, muutenkin lihaksia lisää...?

, kuinkas kauan sitä pitää ihmislapsen käydä rautaa paiskomassa jotta voi hyvällä omallatunnolla sanoa peilikuvalleen "Oletpa lihaksikas"? Itse oon tehny n. vuoden päivät ja alkaa tässä jo olkavarret olemaan jonkun kokoiset ja muutenkaan en näytä enää vain läskiltä insinöörinplantulta niinkuin ennen. Mutta heittäkäähän nyt joku asiantuntija jotain. Kolme vuotta kenties? Siis jos syö melko hyvin, lepäileekin suht mukavasti ja treenailee kolme-neljä kertaa viikossa? Tiedän että on yksilöstä kiinni, mutta kertokaa nyt vaikka omista aloittelijan ajoistanne, jos viitsitte.