Eli ei koskaan natuna :D
Se on eri asia jos huoneessa olijat luulevat sinua douppaajaksi ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli ei koskaan natuna :D
Täytyy kyllä sanoa, etten ole itse treenannut ikinä erikseen takaolkapäitä tai selän pienempiä lihaksia, vaan tehnyt käytännössä pelkkiä raskaita perusliikkeitä. Mielestäni en näytä orankilta.Mä en ymmärrä tota g6 hypetystä joka topicissa. Epätasapainoinen ohjelma, ei aktivoi esimerkiksi takaolkapäitä yhtään yms selän pienempiä lihaksia -> orankiluukki on pidemmän päälle enemmän kuin taattu. Ehkä lyhyellä aikavälillä menee, tosin parempiakin ohjelmia on kasapäin.
Mä en ymmärrä tota g6 hypetystä joka topicissa. Epätasapainoinen ohjelma, ei aktivoi esimerkiksi takaolkapäitä yhtään yms selän pienempiä lihaksia -> orankiluukki on pidemmän päälle enemmän kuin taattu. Ehkä lyhyellä aikavälillä menee, tosin parempiakin ohjelmia on kasapäin.
Puhuin nyt raskaista souduista, mitä tuossa ei ole yhtään. Esim kulmasoudut, erilaiset vedot yms. Enkä nyt meinaa, että siihen yksjakoiseen pitäisi välttämättä lisätä jotain eristäviä, vaan ottaa ne pienemmät lihat huomioon isoja liikkeitä valitessa. Tuossa nyt vaan syntyy pidemmän päälle lihasepätasapainoa.
Mä en ymmärrä tota g6 hypetystä joka topicissa. Epätasapainoinen ohjelma, ei aktivoi esimerkiksi takaolkapäitä yhtään yms selän pienempiä lihaksia -> orankiluukki on pidemmän päälle enemmän kuin taattu. Ehkä lyhyellä aikavälillä menee, tosin parempiakin ohjelmia on kasapäin.