Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleensä jos etsii lentoje seuraavalle päivälle tai vastaavaa, hinnat on törkeän kalliita. Samoin tietyt kellonajatkin jopa vaikuttavat. Ihmeellistä mutta totta. Finnairin omien sivujen kautta en ole muistaakseni yhtäkään kohtuuhintaista lentoa saanut, ihan käsittämättömiä jotain tuhansia euroja(siis monikossa) hel-jfk normi sillipurkkiluokassa. Sitten kuitenkin niitä löytyy tarjouksia lehdistä 400 e meno-paluu, myös finnairin ilmoituksia(melkein). Finnairissa on kuitenkin käsittämättömintä kotimaan lentojen hinnat. Kalliimmat kuin reittilento eurooppaan.

Yleensä jos etsii lentoje seuraavalle päivälle tai vastaavaa, hinnat on törkeän kalliita. Samoin tietyt kellonajatkin jopa vaikuttavat. Ihmeellistä mutta totta. Finnairin omien sivujen kautta en ole muistaakseni yhtäkään kohtuuhintaista lentoa saanut, ihan käsittämättömiä jotain tuhansia euroja(siis monikossa) hel-jfk normi sillipurkkiluokassa. Sitten kuitenkin niitä löytyy tarjouksia lehdistä 400 e meno-paluu, myös finnairin ilmoituksia(melkein). Finnairissa on kuitenkin käsittämättömintä kotimaan lentojen hinnat. Kalliimmat kuin reittilento eurooppaan.

Joo tiedän, olisikin ollut ymmärrettävää jos olisin vaikka huomenna halunnut lähteä. Olen kuitenkin varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni ajoissa lentojen varauksen suhteen, lähtöpäivä vasta 24.4. Siksi ihmettelinkin, miten lennot voivat olla niin kalliita.... On muuten jännä miten Finskin omien sivujen hinnat poikkeavat hakukoneiden Finnairin lennoista niin paljon. Jollain hakukoneella ehdotti muistaakseni 150e lentoa (mikä oli tosin liian myöhään perillä) Finskiltä.

Kai se on pakko siirtää päivää ja lähteä vasta 25.4 ja Helsingistä :( Tai kikkailla itseni Ruotsiin tai Latviaan yöllä ja sieltä eteenpäin aamulla. Kamala vaiva parin tunnin matkan takia...

Edit. Pakko sanoa näin sivuhuomautuksena, että ratkaisin aiemman vitutusta aiheuttaneen ongelmani, joka koski kirjaston pistorasioita... Ostin jatkojohdon, jonka töpseli mahtuu pistorasiaan ja jatkojohtoon taas mahtuu mun adapteri. Ai että naiset eivät muka ole kekseliäitä, pyh :D

Alyssa;3183181 begin_of_the_skype_highlighting**************3183181******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Typerät lentoyhtiöt ja kiskurihinnat. Miten vaikeaa on löytää kohtuuhintainen lento, joka olisi perillä haluamani päivänä AAMULLA?? Kohteena vielä Lontoo, mihin luulisi jengin olevan menossa koko ajan.

Muistan lentäneeni Turusta Lontooseen joskus alle satasella ja se oli aamulento (taisi olla vielä Finnair). Nyt katsoin hintoja ja 460e olisi näköjään halvin... Haistakaa paska. Finnair Tku-Lontoo 850e :rolleyes: Tästä maasta on aina niin helvetin vaikea päästä pois...

Edit. Ennen kuin alkaa nillitys, niin tarkennan sen verran että tällä kertaa mua ei riso Suomi (päinvastoin, täällä on ihan kivaa), vaan lentoyhtiöt ja matkustamisen vaikeus noin yleisesti ottaen. Niin ja tietysti oma rahattomuus... jos olisin rikas, ei haittaisi maksaa maltaita yhdestä parin tunnin lennosta.

No oisko mitään Ryanair ja Tampere-Stansted.. Itse oon 3 kertaa lentäny ton välin edestakasin täs vähän ajan sis'ään ja kertaakaan en oo yli 100€uroo maksanu.. ;)
Ei tosin oo aamulla perillä, mutta tuolla lentojen hintojen erotuksellä viettäisit jo monta yötä jossain motellissakin..

Tämän hetkinen vitutus on kun ite on niin perkelen ujo ettei kehtaa salilla pyytää varmisteleen jos meinaan penkis vetää maksimeita ja seki kun ei kaverit meinaa lähtä salille kaveriks

Ei teijän salilla ole varmistusrautoja penkkiin? Ellei, meet vaan rohkeesti kysyyn. Tai-no helppo mun on puhua kun en ole sun saappaissa.

Vitun ranskalaiset, vaikea käyttää englannin kieltä. Kiva lukea google translatorin tasoista dokumentaatiota kun aihealue ei oo mikään ihan helppo.

Vituttaa todella paljon ku työpaikalla on vain akkoja vallassa. Ei siinä mitään, rakastan naisia, mutta siinä vaiheessa menee pinna kun päätökset tehdään tunnepohjalta eikä käytetä järkeä. Vielä kun tiedän, että jokainen palkattiin "ystävälle töitä" -tyylillä. Ja kun kyseenalaistaa jotain päivänselvää epäkohtaa, saa kuulla "ei kuulu sulle".. VITTU.

Huomasin tänään taas salilla jannun, joka aiemmin on vetäny reenit farkut jalassa, muotihupparit päällä ja lippis päässä. Noh, tänään tyyli muuttui, oli liian pieni t-paita, liian pienet verkkarit ja se lippis, mutta sekin oli väännetty väärinpäin.

Itse kiinnitin kans huomioni tyyppiin joka treenailee pukeutuen Body-alan mainoslehdistä kopioituun hardcore-tyyliin.
Pipo päässä ja t-paita alla ja sen päälle on vedetty hihaton huppari ja huppu tietysti vielä pipon päälle ja ojentajapunneruuksia tehdään taljassa tuima katse päällä.
Vitun huvittavan näkoistä.
Ja esim maastavedossa sitä hupparia riisutaan ja puetaan joka sarjan välissä.
Ihmettelen mihin helvetissä vielä tarvitaan pipoa jos huppukin pitää vetää päähän.

Mainoslehdet on ilmeisesti luettu tarkkaan hupparit tilattu, mutta lihakset on vielä tilaamatta.

No oisko mitään Ryanair ja Tampere-Stansted.. Itse oon 3 kertaa lentäny ton välin edestakasin täs vähän ajan sis'ään ja kertaakaan en oo yli 100€uroo maksanu.. ;)
Ei tosin oo aamulla perillä, mutta tuolla lentojen hintojen erotuksellä viettäisit jo monta yötä jossain motellissakin..

En ma nyt ihan tyhma ole, ryanairin tsekkasin ekojen joukossa :) Ongelmana just toi aika... Ja oma laiskuus, ei kiinnosta lahtea Stanstedilta painavien tavaroiden kanssa mihinkaan hostelliin eika myoskaan nukkua kentalla yota. Taidan kylla kaantya Ryanairin puoleen jos joudun vaihtamaan lahtopaivaa eika kellonajalla ole enaa valia.

En ma nyt ihan tyhma ole, ryanairin tsekkasin ekojen joukossa :) Ongelmana just toi aika... Ja oma laiskuus, ei kiinnosta lahtea Stanstedilta painavien tavaroiden kanssa mihinkaan hostelliin eika myoskaan nukkua kentalla yota. Taidan kylla kaantya Ryanairin puoleen jos joudun vaihtamaan lahtopaivaa eika kellonajalla ole enaa valia.

No mikset vaan ota siitä kentältä suoraan bussia Lontooseen? Reilu tunnin matka ja alle 10 puntaa maksaa.

Itse kiinnitin kans huomioni tyyppiin joka treenailee pukeutuen Body-alan mainoslehdistä kopioituun hardcore-tyyliin.
Pipo päässä ja t-paita alla ja sen päälle on vedetty hihaton huppari ja huppu tietysti vielä pipon päälle ja ojentajapunneruuksia tehdään taljassa tuima katse päällä.
Vitun huvittavan näkoistä.
Ja esim maastavedossa sitä hupparia riisutaan ja puetaan joka sarjan välissä.
Ihmettelen mihin helvetissä vielä tarvitaan pipoa jos huppukin pitää vetää päähän.

Mainoslehdet on ilmeisesti luettu tarkkaan hupparit tilattu, mutta lihakset on vielä tilaamatta.

Näinhän se on. Lisäksi näkyy aina välillä hemmoja joilla on mainitsemasi ohella/tilalla myös muut varusteet suurin body-brändi-logoin koristeltuja. On Gaspin, Metalin, Evelastin tms juomapulloa, hikinauhaa, putkikassia, lippistä jne.. Luulis ny viddu et se vesi pysyis riittävä hyvin ihan tavallisen limupullonkin sisällä.

Ja tosiaan eihän siinä mitään, voihan ne rahat paljon turhempaankin hassata, en sitä sano. Mut sit ku kaveri on nilkoista korviin päällystetty jollain merkeillä ni se rupee menemään komiikan puolelle. VARSINKIN niissä tapauksissa jos se itse treeni ei ole ihan sen kaiken tohinan keskiössä eli sinne gymille tullaan enemmänkin näyttäytymään ja pumppaamaan jotain pecdeckkiä...

Alyssa;3183660 begin_of_the_skype_highlighting**************3183660******end_of_the_skype_highlighting sanoi:

Et jaksa mennä Stanstediin, mutta olet valmis matkustamaan ruotsin tai latvian kautta..?? Ok :confused:
Ja kuten Sahaaja jo mainitsikin ei mielestäni ole iso ongelma ottaa Stanstedista bussia, jotka lähtevät suoraan kentän edestä kohti Londonia, mutta tee toki kuten parhaaksi näet :thumbs:

Tiedän kyllä miten Stanstedilta pääsee Lontooseen eikä se ole ongelman ydin, vaan nimenomaan se, etten jaksa raahata isoa matkalaukkuani edestakaisin Lontoossa. Lontoo on sen verran iso, että pitäisi vielä metroilla esim. Victorialta hostellille (joka olisi varmaan jossain zone 2:lla, ykkösellä tuppaavat olemaan kalliimpia). Hostellilla laukku ylä- tai ala-kertaan (poikkeuksetta paljon jyrkkiä portaikkoja) ja sama rumba seuraavana päivänä. Ruotsin tai Latvian kautta matkustaessa vaihtaisin vain konetta kentällä, parhaimmillaan matkaan tulisi vain 2-3h ekstraa ja vitusti vähemmän matkustamista. Niin ja tavaroiden raahaamista. Mulla on tosiaan koko omaisuus tuolla laukussa, vähän eri kuin viikoksi tai viikonlopuksi matkaavan tavarat... :)

Kattoo nyt miten käy. Ehkä otan riskin ja metsästän viime hetken paikkoja samana päivänä :D (tai sit vaan menen päivää myöhemmin)

Back
Ylös Bottom